Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE CONSULTANTA PRIVIND MANAGEMENTUL PROIECTULUI


Anunt de participare numarul 77625/16.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL RUPEA
Adresa postala: Str. REPUBLICII nr. 169, Localitatea: Rupea, Cod postal: 505500, Romania, Punct(e) de contact: DANIELA MIRELA DARABANT, Tel.0268260490, In atentia: Secretar/Resp. achizitii IOANA ROMAN, Email: [email protected], Fax: 0268260490
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE CONSULTANTA PRIVIND MANAGEMENTUL PROIECTULUI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: ORASUL RUPEA JUD. BRASOV
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Principalele activitati in sarcina contractantului sunt:
-asistenta in obtinerea avizelor, autorizatiilor etc;
-revizuirea si actualizarea documentatiei de licitatie a executiei lucrarilor;
-verificarea documentelor constructorului: detalii de executie, proceduri, planuri de protectie a mediului, de sanatate si securitate a muncii etc;
-controlul calitatii lucrarilor;
-documente de plata a lucrarilor;
-asistenta la receptie.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
71248000-8-Supraveghere a proiectului si documentare (Rev.2)
71521000-6-Servicii de supraveghere a santierului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Asistenta tehnica pentru supraveghere lucrari
Valoarea estimata fara TVA: 350, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-Garantie de participare: 25.000 lei-Garantie de buna executie: 10%, retineri din platile lunare-Garantie pentru returnare avans: scrisoare de garantie bancara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-Finantare: 85% fonduri structurale-Plata: 10% avans, plati lunare 90%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Obligatia de legalizare a asocierii: Nu se solicita; nu este o conditie necesara pentru indeplinirea viitorului contract
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorul trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii: 1. Nu a fost condamnat in ultimii 5 ani printr-o hotarare judecatoreasca definitiva pentru: -participare la activitati ale unei organizatii criminale;
-coruptie;
-frauda;
-spalare de bani;2. Nu este in stare de faliment ori lichidare;3. Afacerile nu ii sunt administrate de un administratorjudiciar;4. Activitatile sale comerciale nu sunt suspendate sau nu fac obiectul unui aranjament cu creditorii;5.Nu face obiectul unei proceduri legale pentru declararea sa in una dintre situatiile de mai sus;6. Si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul general consolidat;7. Nu a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotarare definitiva, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;
Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale: - operatorul economic este inregistrat ca persoana juridica;
- operatorul economic are in obiectul de activitate serviciile de supraveghere santier
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- media cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii trei ani financiari (2006, 2007, 2008) trebuie sa depaseasca 4.000.000 RON;
- sa fi realizat profit in fiecare din ultimii trei ani;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- ofertantul a realizat in ultimii 5 ani cel putin doua contracte de supervizare lucrari de infrastructura cu o valoare de 500.000 Euro echivalent;
- ofertantul are disponibili pentru realizarea contractului 5 experti cu peste 10 ani de experienta in supervizare;
- ofertantul este certificat in conformitate cu standardele ISO 9000/14000.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere:
2.
Metodologia de prestare a serviciilor
40%
Descriere:
3.
Organizarea si planificarea activitatilor
5%
Descriere:
4.
Gradul de intelegere al obiectivelor proiectului
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.05.2009 11:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: GRATUIT la sediul AC. Transmiterea doc. prin posta, se va achita 50 lei-chelt. postale prin OP vizat de banca, in contul: RO30TREZ13321340202XXXXX
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.06.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.06.2009 12:00
Locul: sediul Primariei orasului Rupea, str. Republicii, nr. 169, cam. 10
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POR 2007-2013, AXA 5, DOMENIUL MAJOR DE INTERVENTIE 5.1 TURISM
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, sector 3, ,Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti, Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, sector 4, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021-3195180, Email: [email protected], Fax: 021-3321240
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comp. Achizitii - Primaria orasului Rupea
Adresa postala: str. Republicii, nr. 169, Localitatea: RUPEA, Cod postal: 505500, Romania, Tel.0268-260490, Email: [email protected], Fax: 0268-260490
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.05.2009 10:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer