Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de consultanta privind managementul si servicii de supervizare a lucrarilor necesare implementarii proiectului ?Lucrari de modernizare a infrastructurii la S.C. Moreni Parc Industrial S.A.?


Anunt de participare numarul 105882/14.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Dambovita
Adresa postala:  Piata Tricolorului, Nr 1, Localitatea:  Targoviste, Cod postal:  130060, Romania, Punct(e) de contact:  Directia Achizitii Publice, Tel. +40-245-207.612, In atentia:  ing. Traian Icobet, Email:  [email protected], Fax:  +40-245-616.827, Adresa internet (URL):  www.cjd.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Administratie publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultanta privind managementul si servicii de supervizare a lucrarilor necesare implementarii proiectului ?Lucrari de modernizare a infrastructurii la S.C. Moreni Parc Industrial S.A.?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: sediul autoritatii contractante si Parcul Industrial Moreni
Codul NUTS: RO313 - Dambovita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de consultanta privind managementul si servicii de supervizare a lucrarilor necesare implementarii proiectului ?Lucrari de modernizare a infrastructurii la S.C. Moreni Parc Industrial S.A.?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
71520000-9-Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform prevederilor din caietul de sarcini.
Pretul contractului de Servicii de consultanta privind managementul si servicii de supervizare a lucrarilor necesare implementarii proiectului ?Lucrari de modernizare a infrastructurii la S.C. Moreni Parc Industrial S.A.? se va incadra in suma de 2.500.898 lei fara T.V.A.Valoarea estimata a contractului de Servicii de consultanta privind managementul si servicii de supervizare a lucrarilor necesare implementarii proiectului ?Lucrari de modernizare a infrastructurii la S.C. Moreni Parc Industrial S.A.? este 3.751.347 lei fara T.V.A. si contine inclusiv valoarea serviciilor similare noi ce pot fi achizitionate ulterior atribuirii contractului.
Achizitorul isi rezerva dreptul de a achizitiona servicii similare noi prin procedura de negociere fara publicarea prealabila a unui anunt de participare, in conformitate cu prevederile art. 122 lit. j) din O.U.G. nr. 34/2006, pana la concurenta sumei de 3.751.347 lei fara T.V.A., insa numai cu conditia existentei resurselor financiare bugetare alocate cu aceasta destinatie.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 751, 347RON
II.2.2) Optiuni
Da
conform precederilor art. 122 lit. j) din OUG 34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 25.000 lei, - Garantia de buna executie: 5% din valoarea contractului, exclusiv T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Consiliului Judetean Dambovita - Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 4 ?Sprijinirea dezvoltarii mediului de afaceri regional si local?
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul nr. 1 (Declaratie privind eligibilitatea)Formularul nr. 2 (Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006)Certificatele/documentele: - in original sau copie legalizata valabile la data deschiderii ofertelor, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale? in cazul persoanelor juridice romane, sau- in original si traducere legalizata in limba romana valabile la data deschiderii ofertelor, eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit ? in cazul persoanelor juridice straine.Formularul nr. 3 (Declaratie privind calitatea de candidat/ofertant la procedura de atribuire a contractului de lucrari)
Copie dupa Certificatul de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului.
Certificatul constatator, in original sau copie legalizata, emis de Oficiul Registrului Comertului cu domeniul de activitate 7022 ? Activitati de consultanta pentru afaceri si management sau documente echivalente pentru persoanele juridice straine.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
B.1.a) Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura Formularul nr. 4 - Informatii generale completat.B.1.b.I) Persoanele juridice romane vor atasa copii dupa situatiile financiare anuale (bilant contabil, cont de profit si pierdere) pe anii 2007, 2008 si 2009, inregistrate la administratia financiara si/sau alte documente emise de autoritatile legale competente, din care sa rezulte respectarea cerintei minime obligatorii privind marimea cifrei de afaceri anuale medii.- Documentele emise de autoritatile legale competente, care certifica respectarea cerintei minime obligatorii privind marimea cifrei de afaceri anuale medii (altele decat bilantul contabil, contul de profit si pierdere), trebuie sa fie depuse in original.B.1.b.II) Persoanele juridice straine vor atasa, in copie insotita de traducere autorizata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Declaratia pe proprie raspundere, in forma autentica, trebuie sa cuprinda informatiile solicitate, pentru care nu a putut depunde documentele, precum si faptul ca in tara de origine sau tara in care este stabilit nu se emit astfel de documente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri anuala medie pe ultimii 3 ani (2007, 2008 si 2009) sa fie de minim 4.000.000 lei. Pentru prezentarea cifrei de afaceri echivalenta lei-euro este urmatoarea: Anul EURO/RON2007 3, 33372008 3, 68272009 4, 2373
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
B.1.a) Se va atasa Formularul nr. 6 - Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii executate in ultimii 3 ani.
B.1.b) Se vor atasa copiidupa contractele inscrise in Formularul nr. 6 in scopul dovedirii cerintei de la pct. A.1).B.1.c) Se vor atasa, in original sau copie legalizata, recomandarile din partea beneficiarilor fiecarui contract inscris in Formularul nr. 6, in scopul dovedirii cerintei de la pct. A.1).B.1.d) Se vor atasa copii dupa procesele verbale sau similar la finalizarea contractelor mentionate in Formularul nr.6 in scopul dovedirii cerintei de la pct.A.1)
B.2) Se va completa Formularul nr. 7 ?Declaratieprivind echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic. a) Pentru echipamentele proprii se va atasa copie dupa Lista de inventar a obiectelor din dotare b) Pentru echipamentele inchiriate se vor atasa in original sau copie legalizata precontractele/contractele de inchiriere.
B.1) Se vor atasa:
1.Formularul nr. 9 - Informatii generale privind angajatii. 2.Formularul nr. 10 - Personal ce va fi angajat in contract. 3.Angajamentul ofertantului ca, in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele doua nominalizate, le va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei. Se va atasa Formularul nr. 11 - Angajamentul ofertantului privind resursele umane.Pentru fiecare dintre specialisti precizati se vor atasa: 1. Curriculum Vitae, cu semnatura persoanei in original, pentru specialistii angajati in contract. Se va atasa Formularul nr. 12 -Curriculum Vitae completat, pentru fiecare persoana in parte.2. Copii dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile sau certificatele detinute de persoanele respective, necesare pentru dovedirea cerintelor minime.3. Formularul nr. 13 - Angajament in nume personal se va completa pentru fiecare dintre specialistii mentionati in cazul in care nu sunt angajati ai ofertantului.
- copie certificata pentru conformitate cu originalul dupa certificat sau documentul doveditor, precum si ultimul raport de audit al sistemului de asigurare a calitatii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
A.1) Ofertantul trebuie sa aiba in ultimii 3 ani, cel mult 3 contracte similare finalizate, avand ca obiect asigurarea serviciilor de consultanta si asistenta pentru elaborarea si/sau managementul de proiect si/sau servicii de supervizare a lucrarilor in domeniul infrastructurii publice cu finantare din fonduri europene, a caror valoare cumulata sa fie de minim 1.200.000 lei.Contract similar = contract de achizitii publice avand ca obiect servicii de consultanta si asistenta pentru elaborarea si/sau managementul de proiect si/sau servicii de supervizare a lucrarilor in domeniul infrastructurii publice cu finantare din fonduri europene.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.A.2) Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat si/sau subcontractantii, dupa caz, trebuie sa dispuna de echipamentele tehnice necesare pentru indeplinirea contractului.A.1) Ofertantul trebuie sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experticare vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului): Expertcheie 1 ? Manager de proiectExpertcheie 2 - Expert fonduri structurale 1Expertcheie 3 - Expert fonduri structurale 2Expertcheie 4 - Expert financiarExpertcheie 5 - Expert achizitiiExpertcheie 6 - Expert tehnicExpertcheie 7 - Diriginte de santier - civileExpertcheie 8 - Dirigente de santier ? instalatiiImportant: Se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare pozitie.- ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
Servicii si facilitati suport oferite
20%
Descriere: Servicii si facilitati suport oferite
3.
Metodologia propusa
40%
Descriere: Metodologia propusa
4.
Asigurarea calitatii
10%
Descriere: Asigurarea calitatii
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.09.2010 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.09.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.09.2010 11:00
Locul: Consiliul Judetean Dambovita, cam. 26, Piata Tricolorului nr. 1, Targoviste, judetul Dambovita
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
1) membrii comisiei de evaluare2) reprezentantii autorizati sau imputerniciti ai ofertantilor3) alte persoane autorizate de autoritatea contractanta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 4 ?Sprijinirea dezvoltarii mediului de afaceri regional si local?, domeniul de interventie 4.1 ?Dezvoltarea durabila a structurilor de sprijinire a afacerilor de importanta regionala sau locala?
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stravopoleos nr.6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030081, Romania, Tel. +40-21-310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  +40-21-310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Dambovita, Sectia comerciala si de contencios administrativ
Adresa postala:  B-dul Independentei nr. 34, Localitatea:  Targoviste, Cod postal:  130104, Romania, Tel. +40-245-612.344, Email:  [email protected], Fax:  +40-245-611.893, Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro/InstantaPrezentare.aspx?idInstitutie=120
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform prevederilor legale in vigoare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Dambovita ? Directia Achizitii Publice ? Servicii, Lucrari, Produse
Adresa postala:  Piata Tricolorului nr. 1, Localitatea:  Targoviste, Cod postal:  130060, Romania, Tel. +40-245-207.612, Email:  [email protected], Fax:  +40-245-616.827, Adresa internet (URL):  www.cjd.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.08.2010 15:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer