Licitatie Publica - servicii de consultanta privind obtinerea de fonduri comunitare pentru proiectul "modernizare strazi in orasul Baicoi"
Anunt de participare numarul 46465/13.03.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Baicoi(Primaria Oras Baicoi)
Adresa postala: Baicoi str.Unirii nr.21, Localitatea: Baicoi, Cod postal: 105200, Romania, Punct(e) de contact: Alina Constantin, Tel.0244260830, In atentia: comp. achizitii publice, Email: [email protected], Fax: 0244/260987
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
servicii de consultanta privind obtinerea de fonduri comunitare pentru proiectul "modernizare strazi in orasul Baicoi"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: oras Baicoi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
servicii de consultanta privind obtinerea de fonduri comunitare privind proiectul "modernizare strazi in oras baicoi"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74200000-1 - Servicii de arhitectura, de inginerie, de constructii si servicii conexe de consultanta tehnica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
consultanta pentru obtinerea de fonduri comunitare, va cuprindeconsultanta pentru:
-elaborarea studiului de fezabilitate, managementul programului finantat, implementarea programului, analiza tehnico-financiara(cf. pct 5 din modelul studiului de fezabilitate), studiu de trafic
Valoarea estimata fara TVA: intre 55, 000 si 65, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Da
servicii similare, in conditiile prevazute de O.U.G NR.34/2006
1 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de buna-executie: 5%din valoarea fara t, va a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local-ordine de plata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociat sau subcontractant
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
documente de calificare: -copie certificat inregistrare
-certificat constatator de la Registrul Comertului (original sau copie legalizata)
-neincadrarea in prevederile art.181
-certificate privind plata taxelor si impozitelor locale si catre stat-original
certificatele vor fi valabile la data deschiderii documentelor de calificare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fisa informatii generale -cu cifra de afaceri pe ultimii trei ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
formular privind capacitatea tehnica
formular privind personaluL tehnic si de specialitate, inclusiv C.V
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
C.V -MANAGER DE PROIECT
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 6
experienta similara pe un fond de finantare europeana -modernizare straZI, sistemul calitatii ISO9001 , ob.activitate: servicii de consultanta si management
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.03.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 80 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar, achitati la casieria autoritatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.03.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
in prima etapa se vor analiza documentele de calificare si cerinte minime, urmand ca of calificati sa
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.03.2008 13:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
numai ofertantii calificati pot depune oferta financiara
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.03.2008 13:22