Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de consultanta privind realizarea arhitecturii sistemului informational si a structurii bazei de date economico-financiare ale autoritatilor administratiei publice locale - BDAPL


Anunt de participare numarul 101691/10.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Administratiei si Internelor - Directia Generala Financiara
Adresa postala:  Str. Domnita Anastasia nr. 3-5, sector 5, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050035, Romania, Punct(e) de contact:  Cristina Spinu Vieanu, Tel. 3146664, Email:  [email protected], Fax:  3140829, Adresa internet (URL):  www.mai.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultanta privind realizarea arhitecturii sistemului informational si a structurii bazei de date economico-financiare ale autoritatilor administratiei publice locale - BDAPL
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Bucuresti, Romania
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de consultanta privind realizarea arhitecturii sistemului informational si a structurii bazei de date economico-financiare ale autoritatilor administratiei publice locale - BDAPL
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72220000-3 - Servicii de consultanta privind sistemele informatice si servicii de consultanta tehnica (Rev.2)
79951000-5-Servicii de organizare de seminarii (Rev.2)
79952000-2-Servicii pentru evenimente (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de consultanta privind realizarea arhitecturii sistemului informational si a structurii bazei de date economico-financiare ale autoritatilor administratiei publice locale - BDAPL
Valoarea estimata fara TVA: 3, 545, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare - 70000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul Social European=85% si Bugetul de Stat=15%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere de operatori economici, cu lider de asociatie.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia de eligibilitate, Calitatea de participant la procedura, Neincadrarea in prevederile art. 180 si 181 din OUG 34/2006, certificat constatator, certificat de atestare fiscala eliberat de organul fiscal si plata taxelor locale, certificat plata CAS, cazier judiciar pt. administrator si companii, cazier fiscal
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
informatii generale, bilanturile contabile aferente 2007, 2008, 2009 vizate de organele competente pentru lider si pentru asociati
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, fiecare contract enumerat va contine: valoarea contractului, beneficiarul, tip serviciu prestat, perioada de realizare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-ofertantul (membrii asocierii) a finalizat in ultimii 3 ani, cel putin 1 contract, in care cel putin una din solutii sa fie proiectata pt. minim 5000 utilizatori concurenti;
-ofertantul (membrii asocierii) a finalizat in ultimii 3 ani (se afla in derulare) cel putin un proiect avand ca obiect cursuri de specializare in domeniul managementului de proiect si al securitatii informatiei;
- ofertantul (membrii asocierii) a finalizat in ultimii 3 ani cel putin un contract privind organizarea de conferinte de minim 50 persoane;
- ofertantul (membrii asocierii)trebuie sa dispuna de specialisti care sa lucreze in domeniul proiectarii, dezvoltarii si implementarii solutiilor informatice.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.07.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.07.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.07.2010 10:30
Locul: Bucuresti, Piata Revolutiei nr. 1A, sector 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): 85%-Program Operational de Dezvoltarea Capacitatii Administrative 2007-2013(PODCA)
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Finantare din Fondul Social European de 85% si din Bugetul de Stat de 15%
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010458, Romania, Tel. 021.319.16.88
Organism competent pentru procedurile de mediere
CNSC
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia pentru Politici Fiscale si Bugetare Locale
Adresa postala:  Piata Revolutiei nr. 1, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030669, Romania, Tel. 021.303.70.80 int. 11.855, Email:  [email protected], Fax:  021.316.69.97
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.06.2010 15:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer