Licitatie Publica - Servicii de consultanta privind sistemele informatice in cadrul proiectului "e - ANFP - intarirea capacitatii institutionale a ANFP in vederea asigurarii unui management performant al functiei publice si functionarilor publici la nivelul administratiei pu
Anunt de participare numarul 142641/26.03.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Agentia Nationala a Functionarilor Publici
Adresa postala: Str. Eforie , nr.5 , Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050036, Romania, Punct(e) de contact: Elena Constantinescu, Tel. +40 374112780, Email: [email protected], Fax: +40 374112780, Adresa internet (URL): www.anfp.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Agentie Nationala ce gestioneaza managementul functiei publice si a functionarilor publici, inclusiv cu rol de reglementare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultanta privind sistemele informatice in cadrul proiectului "e - ANFP - intarirea capacitatii institutionale a ANFP in vederea asigurarii unui management performant al functiei publice si functionarilor publici la nivelul administratiei publice centrale si al serviciilor publice din subordinea/coordonarea autoritatilor publice centrale si locale prin implementarea de instrumente inovatoare." Cod SMIS 36675
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Bucuresti, str.EForie nr. 5, sector5
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de consultanta privind sistemele informatice in cadrul proiectului "e - ANFP - intarirea capacitatii institutionale a ANFP in vederea asigurarii unui management performant al functiei publice si functionarilor publici la nivelul administratiei publice centrale si al serviciilor publice din subordinea/coordonarea autoritatilor publice centrale si locale prin implementarea de instrumente inovatoare." Cod SMIS 36675. Prestatorul va pune la dispozitia AC o echipa de experti in vederea realizarii auditului informatic si realizarea consultantei in vederea implementarii sistemului informatic necesar in cadrul proiectului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72220000-3 - Servicii de consultanta privind sistemele informatice si servicii de consultanta tehnica (Rev.2)
72611000-6-Servicii de asistenta tehnica informatica (Rev.2)
72810000-1-Servicii de audit informatic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de consultanta privind sistemele informatice in cadrul proiectului "e - ANFP - intarirea capacitatii institutionale a ANFP in vederea asigurarii unui management performant al functiei publice si functionarilor publici la nivelul administratiei publice centrale si al serviciilor publice din subordinea/coordonarea autoritatilor publice centrale si locale prin implementarea de instrumente inovatoare." Cod SMIS 36675.
Valoarea estimata fara TVA: 974, 067.5RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
15 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum. GP este de: 19480 lei sau echiv in euro la curs BNR anterior datei de deschidere a ofertelor cu 5 zile calend.GP, se constituie cf. art. 86 din HG nr. 925/2006, printr-un instrume.de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, fie prin virament bancar in contul : ANFP Cod fiscal 12979825 RO78TREZ7005005XXX004677 deschis la ATCPMB.Garantia trebuie sa fie irevocabila. Originalul GP trebuie sa fie prezentat inainte de data deschiderii ofertelor cf. art.33 alin.3 lit. b din HG 925/2006 si tinand cont ca procedura este online , data limita stabilita de SEAP pentru depunerea ofertelor, in cf. cu art.17, 18 din HG1660/2006, prin posta sau prin depunere laANFP str. Eforiei nr.5, sect. 5, in plic sigilat, cu scrisoare de inaintare. Valabilitatea GP va fi cel putin egala cu valabilitatea ofertelor.AC poate solicita extinderea per. de valabilitate a ofertei. In cazul in care ofertantul isi extinde per. de valabilitate a ofertei, valabilitatea GP va fi prelungita in mod corespunzator. In situatia in care ofertantul refuza extinderea valabilitatii, acesta va fi exclus din procedura.Ofertantul/asocierea care solicita reducerea GP la 50 %, va prezenta o declar. pe proprie raspundere, cf. Anexei 1 din L.346/2004, din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM. In cazul asocierii, incadrarea in IMM se va analiza cu privire la fiecare membru al asocierii. Astfel, daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, ca IMM, acestia pot beneficia de reducerea cu 50% a GP.Neprezentarea, pana la data lim. stabilita pentru depunerea ofertelor, a dovezii constituirii GP conduce la respingerea ofertei, ca fiind inacceptabila, cf. art. 33 alin. (3) si art. 36 alin. (1) din HG 925/2006.In cazul depunerii de contestatii, AC va retine contestatorului careia CNSC i-a respins contestatia ca nefondata, din GP, in raport cu valoarea estimata a contractului, suma prevazuta la art.278(1) lit.b) din OUG 34/2006 . Cuantumul garantiei de buna executie in lei: 10 % din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie inse va constitui in conditiile art .89 , 90 din HG 925/2006 sub forma unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, si devine anexa la contract.Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie a contractului este cel putin egala cu durata contractului.Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale in conformitate cu art. 90 alin 3 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondulsocial europeanProiect cofinantat prin Fondul Social European - Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia va fi completata de fiecare asociat sau tert sustinator (daca este cazul.) (Tertul sustinator va completa declaratia cu punctele a, c1, d)
Certificat de atestare fiscala pentru bugetul de stat si contributiile sociale, eliberat de catre unitatile teritoriale ale MFP, din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente inluna anterioara depunerii ofertelor, in original sau copie lizibila ?conform cu originalul?
Nota : Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 ale fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.
Certificatde atestare fiscala impozite si taxe locale emis la o data ulterioara ultimei scadente de plata, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, in original sau copie lizibila ?conform cu originalul?.
Pentru persoane juridice straine:
Operatorul economic nerezident va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor 2 certificate fiscale, acesta are obligatia sa prezinte o declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare, in tara in care este stabilit. Daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, ofertantul va prezenta o declaratie autentica, data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale, cu competente in acest sens.
Daca este cazul, declaratia va fi insotita de traducere realizata de un traducator autorizat a carui semnatura va fi legalizata de un notar public.
In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.180, 181 din O.U.G. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura de atribuire a contractului .
(Se va completa de fiecare asociat - daca este cazul).
Persoanele cu functii de decizie implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt:
? Eugen COIFAN ? Presedinte ? Secretar de Stat
? Mircea JORJ ? Vicepresedinte ? Subsecretar de stat
? Carmen Dragan ? Secretar General
? Dragos Dragulanescu ? Director D.E.R.U.A.A.P.
? Lavinia Nemes ? Director D.P.F.E.
? Elena Constantinescu ? Consiler Comp.Achizitii Publice
? Stefan Maria- Sef Serv. IT
? Daniel Mihailescu ? Sef Serv.D.P.F.E.
? Bogdan Ianu ? expert D.P.F.E.
? Gabriel Mihailov ? expert Serv. IT
? Carmen Bode - manager public -D.P.F.E.
? Silviu Pietris ? expert Serv. IT
? Monica Marin - manager public - D.P.F.E.
? Carmen Hartopeanu ? expert -D.P.F.E.
? Florin Mihai ? manager public D.G.M.F.P. Certificatul constatator--in original sau copie lizibila ?conform cu originalul? emis de oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul teritorial in raza caruia ofertantul isi are sediul social, din care sa reiasa:
a)informatiile sunt reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor
b ) faptul ca codul CAEN din certificatul constatator emis de oficiul registrului comertului are corespondenta cu obiectul contractului
6202- Activitati de consultanta in tehnologia informatiei
6209 -Alte activitati de servicii privind tehnologia informatiei
Persoanele juridice straine vor prezenta-documente edificatoare, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.- Documene care atesta faptul ca poate pune la dispozitie consultanti vorbitori de limba romana si cu experienta in serviciile solicitate.
Documentele prezentate vor fi insotite de traducerea realizata de un traducator autorizat a carui semnatura va fi legalizata de un notar public.
Ofertantul clasat pe primul loc ? inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii , va depuneCertificatul constator in original sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale ? Formularul 7
Valorile vor fi exprimate atat in moneda nationala a ofertantului cat si in euro, la cursul mediu comunicat de BNR, pentru anul respectiv (2010, 2011, 2012).ANUL CURS RON/EURO
2010 4.2099
2011 4.2379
2012 4.4560
In situatia in care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput
activitatea economica de mai putin de 3 ani cifra de afaceri globala va fi
prezentata corespunzator perioadei efective de activitate.
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv
liderul) va prezenta aceste documente precum si o fisa centralizatoare pentru asociere, semnata de catre reprezentantul
legal.
Ofertantul/asocierea care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri la 50 %, va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004, din care sa rezulte ca se incadreaza incategoria I.M.M.-urilor(fiecare asociat).
media anuala a cifrei de afaceriglobala care vizeaza activitatea din cel
mult ultimii 3 ani a ofertantului trebuie sa fie de cel putin 1.948.134 lei .
Valorile vor fi exprimate atat in moneda nationala a ofertantului cat si in euro, la cursul mediu comunicat de BNR, pentru anul respectiv (2010, 2011, 2012).ANUL CURS RON/EURO
2010 4.2099
2011 4.2379
2012 4.4560
In situatia in care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput
activitatea economica de mai putin de 3 ani cifra de afaceri globala va fi
prezentata corespunzator perioadei efective de activitate.
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv
liderul) va prezenta aceste documente precum si o fisa centralizatoare pentru asociere, semnata de catre reprezentantul
legal.
Ofertantul/asocierea care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri la 50 %, va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004, din care sa rezulte ca se incadreaza incategoria I.M.M.-urilor(fiecare asociat).
Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2010, 2011, 2012 sau balanta de verificare la 31.12.2012 inregistrata la organele competente
Daca, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea de a
prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente care sa
reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare in cf.
cu art.11 din HG.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestatii de serviciisimilare din ultimii 3ani.Prezentarea: Formularului nr. 8 ? Declaratia privind Lista principalelor contracte similare prestate in ultimii 3 ani (calculati de la termenul limita pentru depunerea ofertelor).
Experienta similara si recomandari din partea altor beneficiari
Formularul 9 se va completa pentru fiecare contract din lista(de
pe formularul 8).
Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa prezinte cel putin un certificat/ document sau cel mult 2 certificate/ documente care sa confirme prestarea de servicii de audit informatic de valoare cumulata de minim 180.000 RON Valorile vor fi exprimate atat in moneda nationala a ofertantului cat si in euro, la cursul mediu comunicat de BNR, pentru anul respectiv (2010, 2011, 2012).ANUL CURS RON/EURO
2010 4.2099
2011 4.2379
2012 4.4560Pentru dovedirea experientei similare, ofertantul va prezenta certificate/ documente care sa confirme prestarea serviciilor respective emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar (ex.recomandari, acceptante, documente constatatoare, procese verbale de receptive, contracte etc.) in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economici in copie certificata pentru conformitate cu originalul.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;
Documentele trebuie sa cuprinda cel putin numele beneficiarului, obiectul contractului, valoarea, perioada de prestare a contractului etc. conf . art. 188 alin. (2) lit.a) din OUG34/2006.
(pentru contractele pe care ofertantul nu le-a prestat in procent de 100% se vor atasa documente de suport din care sa rezulte procentul(valoarea) indeplinit/a din acestea si faptul ca serviciile prestate de ofertant au fost in domeniul solicitat);
Informatii privind personalul angajatDeclaratia privind numarul mediu al personalul angajat si al cadrelor de
conducere in ultimii 3 ani- Formularul 10-Declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal - Angajamentul ofertantului- Formularul 12privind personalul de specialitate responsabil cu realizarea contractului
Informatii privind calificarile si experienta profesionala a expertilor din cadrul echipei de proiect .
Echipa propusa trebuie sa includa cel putin urmatorii specialisti (cele 5 pozitii de mai jos nu se pot cumula)
Pentru personalul de specialitate propus pentru proiect, se vor prezenta urmatoarele documente:
- CV actual aferent fiecarei persoane propusa in cadrul echipei, semnat de catre fiecare titular in parte
- Documente suport (diplome, atestate, certificari) din care sa rezulte pregatirea si competentele/calificarile profesionale ale personalului de specialitate propus in cadrul echipei de proiect Diplomele, atestatele, certificarile trebuie prezentate copie legalizata sau copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, in limba romana sau insotite de traducere autorizata in limba romana (daca este cazul).
Experienta generala sau specifica in domeniupoate fidemonstrata prin copie carte de munca/contracte de munca, contract de colaborare/prestari servicii, adeverinte sau orice alte documente similare .
Expert in securitatea informatiei ? 1 expert
- Diploma de absolvire a studiilor universitare.
- Minim 3 ani experienta in domeniul Securitatii Informatice
Capabilitati si certificari recunoscute international in domeniul securitatii informatice:
- Certificare independenta privind securitatea sistemelor informatice de nivel profesional (Certified Information Systems Security Professional (CISSP) sau echivalent);
-Certificare independenta privind securitatea aplicata la nivelul ciclului de dezvoltare software de nivel profesional (Certified Secure Software LifeCycle Professional- CSSLP) sau echivalent
- Certificare independenta privind auditarea sistemelor informatice (Certified Information Systems Auditor (CISA) sau echivalent
- Certificare independenta privind managementul securitatii informatiei (Certified Information Security Manager -CISM) sau echivalent
Expert in Servicii IT ? 1 expert- Diploma de absolvire a studiilor universitare.
- Minim 3 ani experienta in domeniul IT&C- Certificat ITIL Expert v3 sau echivalent
- Cunoasterea metodologiei Six Sigma demonstrata prin participarea la cel putin un curs de instruire pentru nivelul Green Belt sau a unei metologii echivalente
Expert Infrastructura Hardware ? 1 expert- Diploma de absolvire a studiilor universitare
- Minim 3 ani experienta in domeniul IT&CCapabilitati si certificari recunoscute international:
- Certificat ITIL Foundation v3 sau echivalent
- Cunoasterea a cel putin 1 tehnologie de stocare a datelor de tip SAN (Storage Area Network) sau echivalent dovedita prin detinerea de certificari tehnice- Cunoasterea a cel putin 1 tehnologie de back-up a datelor, dovedite prin detinerea de certificari tehnice- Cunoastereaa cel putin unei solutii de virtualizare, dovedite prin detinerea a cel putin unei certificari tehnice
- Certificare de specializare intr-un sistem de operare
Coordonator formare ? 1 expert- Diploma de absolvire a studiilor universitare- Certificare care sa ateste competente de formator de formatori emisa de catre un furnizor de formare autorizat CNFPA sau echivalent
- Minimum 3 ani experienta generala
Lectori ? 3 experti
- Diploma de absolvire a studiilor universitare
- Certificare care sa ateste competente de formator emisa de catre un furnizor de formare autorizat CNFPA sau echivalent
- Minimum 3 ani experienta generala
Declaratie privind Lista asociatilor si subcontractantilor( se completeaza si daca nu exista)
Informatii privind asociatii?daca este cazul
Acord sau o scrisoare preliminara de asociere
Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului.
Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o Declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii Contractante, inainte de data semnarii contractului.
Informatii privind subcontractantii ?daca este cazul
Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze(lista subcontractanti, datele de recunoastere, activitati ce se subcontracteaza, procent din contract etc.).Ofertantul desemnat castigator are obligatia de a prezenta la incheierea contractului de achizitie publica contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta. In cazul in care ofertantul nu are subcontractanti va fi prezentata o declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte acest lucru.
Informatii referitoare la standardele de asigurare a calitatii
Certificat ISO SR EN 9001 sau echivalentDocumenteemise de organisme acreditate, care confirmacertificarea sistemului de management al calitatii respectiv, certificat ISO SR EN 9001 sau echivalent, in copie certificata pentru conformitate cu originalul.Toate certificarile vor fi prezentate in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, toti membrii asocierii trebuie sa detina ISO SR EN 9001 sau echivalent.
Informatii referitoare la standardele demanagement al securitatii informatiei Certificat ISO 27001 sau echivalent
Documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al securitatii informatiei, respectiv Certificatul ISO 27001 sau echivalent, in copie certificata pentru conformitate cu originalul.Toate certificarile vor fi prezentate in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, toti membrii asocierii trebuie sa detina Certificatul ISO 27001 sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.05.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.05.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.05.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e):
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative
VI.3) Alte informatii
Departajarea ofertelor clasate pe primul loc cu propuneri financiare identice se va realizain urma reofertarilor facute de catre operatorii economici cu propuneri egale. Comisia de evaluare va solicita, ca si clarificari, depunerea Formularului de propunere financiara, cu noile propuneri financiare. Clasamentul final se va stabili avand in vedere noile oferte depuse.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Agentia Nationala a Functionarilor Publici
Adresa postala: str. Eforiei nr.5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050036, Romania, Tel. +40 374112780, Email: [email protected], Fax: +40 374112780, Adresa internet (URL): www.anfp.gov.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.03.2013 08:41