Licitatie Publica - Servicii de consultanta, proiectare (faza unica) si verificare documentatii tehnico - economice, asistenta tehnica in implementarea proiectului, pentru proiectul: Conservarea, restaurarea si introducerea in circuitul turistic national a Ansamblului B
Anunt de participare numarul 83846/08.08.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA DOICESTI
Adresa postala: STRADA CONSTANTIN BRANCOVEANU, NR. 431, Localitatea: Doicesti, Cod postal: 137195, Romania, Punct(e) de contact: EMILIA CHITU, Tel.0245227023, 0741176689, Email: [email protected], Fax: 0245227023, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultanta, proiectare (faza unica) si verificare documentatii tehnico - economice, asistenta tehnica in implementarea proiectului, pentru proiectul: Conservarea, restaurarea si introducerea in circuitul turistic national a Ansamblului Brancovenesc, modernizarea si crearea infrastructurii si utilitatilor conexe, comuna Doicesti, judetul Dambovita
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: com. Doicesti, jud. Dambovita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de consultanta, proiectare (faza unica) si verificare documentatii tehnico - economice, asistenta tehnica in implementarea proiectului, pentru proiectul: Conservarea, restaurarea si introducerea in circuitul turistic national a Ansamblului Brancovenesc, modernizarea si crearea infrastructurii si utilitatilor conexe, comuna Doicesti, judetul Dambovita
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
79314000-8-Studiu de fezabilitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul are ca scop prestarea de Servicii de consultanta, proiectare (faza unica) si verificare documentatii tehnico - economice, asistenta tehnica in implementarea proiectului, pentru proiectul: Conservarea, restaurarea si introducerea in circuitul turistic national a Ansamblului Brancovenesc, modernizarea si crearea infrastructurii si utilitatilor conexe, comuna Doicesti, judetul Dambovita» inconformitatecu prevederile legale in vigoare.
Valoarea estimata fara TVA: 630, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in cuantum de 3000 lei. Garantie de buna executie in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractului, respective 5% pentru IMM din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetului propriu, al Consiliului Local al comunei Doicesti, pe anul 2009 si POR 2007-2013, Axa prioritara 5, Domeniul major de interventie 5.1
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata in cazul declararii ofertei castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat valabil la data deschiderii, in original sau in copie legalizata.
Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local valabil la data deschiderii, in original sau in copie legalizata.
Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data deschiderii ofertelor (emis cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor), din care sa reiasa faptul ca ofertantul si/sau asociatii/subcontractantii sai, dupa caz, au ca obiect de activitate principal sau secundar unul dintre serviciile solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va completa Formularul nr. 4 (informatii generale)
Persoanele juridice romane vor atasa copii dupa situatiile financiare anuale (bilant contabil, cont de profit si pierderi, anexe) pe anii 2006, 2007 si 2008, inregistrate la administratia financiara si/sau alte documente emise de autoritatile legale competente, (documente emise de autoritatile legale competente sa fiedepuse in original, si sa certifice incadrarea in limitele specificate mai sus).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri anuala medie pe ultimii 3 ani (2006, 2007 si 2008) sa fie de minim 1.200.000 lei (pentru persoanele juridice romane) sau echivalentul calculat la cursul BNR valabil in data de 05.06.2009 (pentru persoanele juridice straine) respectiv de 4, 1963 lei/euro. Cursul de la aceeasi data se va lua in calcul si pentru conversia altor sume exprimate in alta moneda.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economico-financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru serviciul de consultanta:
Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Pentru serviciul de proiectare: Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru serviciul de consultanta: Derularea in ultimii 3 ani a cel putin 1 contract similar (servicii de consultanta finantate din fonduri structurale nerambursabile)Pentru serviciul de proiectare: a)Proiectare de consolidare si restaurare monumente istorice: Derularea in ultimii 3 ani a minim 2 proiecte.b)Proiectare modernizare drumuriDerularea in ultimii 3 ani a minim 1 proiect.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Propunerea financiara
45%
Descriere: Pretul ofertei financiare - 45%
2.
Propuneretehnica
55%
Descriere: Propuneretehnica-45%;Durata de executie 10%
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.09.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.09.2009 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.09.2009 10:00
Locul: Locul Consiliul Local al Comunei Doicesti, jud. Dambovita, cod postal 137195, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, expert cooptat si pesoanele delegate din partea ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POR 2007-2013, Axa prioritara 5 - Dezvoltarea durabila si promovarea turismului, Domeniul major de interventie 5.1 - Restaurarea si valorificarea durabila a patrimoniului cultural, crearea si modernizarea infrastructurilor conexe
VI.3) Alte informatii
Documentatia se gaseste in format electronic pe site-ul www.e-licitatie.rosau de la sediul Consiliului Local al Comunei Doicesti, jud. Dambovita, cod postal 137195 prin cerere scrisa.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40213104641, Email: [email protected], Fax: +40213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Dambovita, Sectia comerciala si de contencios administrative
Adresa postala: B-dul Independentei, nr. 34, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130104, Romania, Tel.040.245.612344 interior 269, Email: [email protected], Fax: 040-245-611893, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro/InstantaPrezentare.aspxidInstitutie=120
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta in conditiile OUG nr. 34/2006, despre un atac al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local Doicesti
Adresa postala: Str: C-tin Brancoveanu nr. 431, jud. Dambovita, Localitatea: Doicesti, Cod postal: 137195, Romania, Tel.0245-227023, Email: [email protected], Fax: 0245-227056, Adresa internet (URL): www.doicesti.cjd.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.08.2009 13:08