Licitatie Publica - SERVICII DE CONSULTANTA, PROIECTARE, INCLUSIV OBTINEREA AVIZELOR SI AUTORIZATIILOR AFERENTE CONSOLIDARII, REABILITARII SI MODERNIZARII SEDIULUI C.N. TRANSELECTRICA S.A. DIN BD. GEN. GH. MAGHERU NR. 33
Anunt de participare (utilitati) numarul 57575/04.07.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010325, Romania, Punct(e) de contact: DAN POPA NIMIGEAN, Tel.021 3035912, In atentia: DAN POPA NIMIGEAN, Email: [email protected], Fax: 021 3035980
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: Str. Armand Calinescu Bl. Millenium nr. 2-4 sector 2., Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 021012, Romania, Punct(e) de contact: DAN POPA NIMIGEAN, Tel.021 3035912, In atentia: DAN POPA NIMIGEAN, Fax: 021 3035980
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: Str. Armand Calinescu Bl. Millenium nr. 2-4 sector 2., Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 021012, Romania, Punct(e) de contact: MURASAN OVIDIU, Tel.021 3035980, In atentia: MURASAN OVIDIU, Fax: 021 3035986
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: Str. Armand Calinescu Bl. Millenium nr. 2-4 sector 2, etaj 6 camera 625., Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 021012, Romania, Punct(e) de contact: DAN POPA NIMIGEAN, Tel.021 3035912, In atentia: DAN POPA NIMIGEAN, Fax: 021 3035980
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
SERVICII DE CONSULTANTA, PROIECTARE, INCLUSIV OBTINEREA AVIZELOR SI AUTORIZATIILOR AFERENTE CONSOLIDARII, REABILITARII SI MODERNIZARII SEDIULUI C.N. TRANSELECTRICA S.A. DIN BD. GEN. GH. MAGHERU NR. 33
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: BUCURESTI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE CONSULTANTA, PROIECTARE, INCLUSIV OBTINEREA AVIZELOR SI AUTORIZATIILOR AFERENTE CONSOLIDARII, REABILITARII SI MODERNIZARII SEDIULUI C.N. TRANSELECTRICA S.A. DIN BD. GEN. GH. MAGHERU NR. 33.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74231520-8 - Servicii de consultanta in constructii (Rev.1)
74200000-1-Servicii de arhitectura, de inginerie, de constructii si servicii conexe de consultanta tehnica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONSULTANTA, PROIECTARE, INCLUSIV OBTINEREA AVIZELOR SI AUTORIZATIILOR AFERENTE CONSOLIDARII, REABILITARII SI MODERNIZARII SEDIULUI C.N. TRANSELECTRICA S.A. DIN BD. GEN. GH. MAGHERU NR. 33.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 260, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE BUNA EXECUTIE 7% DIN PRETUL CONTRACTULUI.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FINANTAREA DIN SURSE PROPRII, PLATILE PRIN TRANSFER BANCAR.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Orice operator economic are dreptul de a participa, individual sau intr-un grup de operatori la procedura de atribuire. Ofertantul nu are dreptul, in cadrul aceleiasi proceduri: a) sa participe la doua sau mai multe asocieri de operatori economici;
b) sa depuna oferta individuala si o alta oferta comuna; c) sa depuna oferta individuala si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte. Se vor exclude ofertantii care nu indeplinesc conditiile prevazute de art. 180 si 181 din OUG 34/2006.In acest sens se completeaza si se autentifica notarial Formularele B0 si B1.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Indicatorul privind solvabilitatea se va calcula si se va prezenta dupa urmatoarea formula: Capital propriu / Capital propriu + credite bancare pe termen mediu si lung >40%.
Indicatorul privind lichiditatea curenta se va calcula si se va prezenta dupa urmatoarea formula: Active circulante / Datorii curente > 100%. Se vor prezenta copiile bilanturilor contabile pe ultimii 3 (trei) ani, inregistrate laAdministratia Financiara.
In cazul asocierii, informatiile solicitate mai sus vor fi prezentate de catre toti membrii asociati. Situatia economica si financiara in acest caz se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asociati. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea economica si financiara invocand sustinerea acordata de o alta persoana, ofertantul trebuie sa prezinte, in perioada de valabilitate a ofertei, un angajament ferm al persoanei respective, legalizat de un notar public, prin care se confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.
Acesta persoana trebuie sa indeplineasca criteriile de mai sus mentionate. Cifra de afaceri medie anuala pentru ultimii trei ani nu trebuie sa fie mai mica 3.000.000 Lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa informatii generale. Experienta similara pentru activitati similare ultimii 3 ani. Fisa referitoare la un contract incheiat cu un achizitor / client va fi insotita de recomandare din partea achizitorului / clientului respectiv. Recomandarile trebuie sa cuprinda: modul de indeplinire al obligatiilor, neconformitati care au condus la refaceri totale de lucrari, receptii amanate sau respinse. Lista cu subcontractantii insotita de acordul de subcontractare, daca este cazul. Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii. Declaratii privind dotarile (birouri, birotica), echipamente, mijloace de transport pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea in bune conditiuni a contractului. Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabil pe fiecare faza de activitate cu indeplinirea contractului. In cazul asocierii se vor prezenta cele de mai sus pentru toti partenerii asociati. Se vor remite CV-urile acestor persoane cat si a specialistilor cu sarcini cheie in indeplinirea contractului. Declaratii privind informatii cu personalul angajat si al cadrelor de conducere. Declaratie privind abordarea generala sau procedurile propuse pentru realizarea scopului contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Punctajul tehnic
40%
Descriere:
2.
Punctajul financiar
60%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.08.2008 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.08.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.08.2008 10:30
Locul: SEDIUL SOCIETATII DIN STR. ARMAND CALINESCU 2-4, SECTOR 2, BUCURESTI.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE SI REPREZENTANTII FIRMELOR OFERTANTE.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Pentru obtinerea Documentatiei de Atribuire operatorii economici vor prezenta o cerere semnata de reprezentantul legal.Numarul minim de candidati care vor fi selectati= 3. Criterii de selectie = pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabil pe fiecare faza de activitate. Categoriile de personal mentionate la art. 13.2 din Fisa de Date trebuie sa aiba o experienta de minim 3 ani. Se vor remite CV-urile aferente.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti.
Adresa postala: Soseaua Oltenitei nr. 107/111 sector 4., Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 041303, Romania, Tel.021 3323564, Fax: 021 3321240
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3., Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Fax: 021 3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
C.N.T.E.E. "TRANSELECTRICA" S.A. - oficiul juridic
Adresa postala: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1., Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010325, Romania, Tel.021 3035870, Fax: 021 3035980
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.07.2008 12:41