Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE CONSULTANTA, PROIECTARE, INCLUSIV OBTINEREA AVIZELOR SI AUTORIZATIILOR AFERENTE CONSOLIDARII, REABILITARII SI MODERNIZARII SEDIULUI C.N. TRANSELECTRICA S.A. DIN BD. GEN. GH. MAGHERU NR. 33


Anunt de participare (utilitati) numarul 53708/28.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010325, Romania, Punct(e) de contact: DAN POPA NIMIGEAN, Tel.021 3035912, In atentia: DAN POPA NIMIGEAN, Email: [email protected], Fax: 021 3035980
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: Str. Armand Calinescu Bl. Millenium nr. 2-4 sector 2., Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 021012, Romania, Punct(e) de contact: DAN POPA NIMIGEAN, Tel.021 3035912, In atentia: DAN POPA NIMIGEAN, Fax: 021 3035980
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: Str. Armand Calinescu Bl. Millenium nr. 2-4 sector 2., Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 021012, Romania, Punct(e) de contact: OVIDIU MURASAN, Tel.021 3035986, In atentia: OVIDIU MURASAN, Fax: 021 3035980
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: Str. Armand Calinescu Bl. Millenium nr. 2-4 sector 2., Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 021012, Romania, Punct(e) de contact: DAN POPA NIMIGEAN, Tel.021 3035912, In atentia: DAN POPA NIMIGEAN, Fax: 021 3035980
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
SERVICII DE CONSULTANTA, PROIECTARE, INCLUSIV OBTINEREA AVIZELOR SI AUTORIZATIILOR AFERENTE CONSOLIDARII, REABILITARII SI MODERNIZARII SEDIULUI C.N. TRANSELECTRICA S.A. DIN BD. GEN. GH.MAGHERU NR. 33
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: SEDIUL PRESTATORULUI.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE CONSULTANTA, PROIECTARE, INCLUSIV OBTINEREA AVIZELOR SI AUTORIZATIILOR AFERENTE CONSOLIDARII, REABILITARII SI MODERNIZARII SEDIULUI C.N. TRANSELECTRICA S.A. DIN BD. GEN. GH.MAGHERU NR. 33.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74231520-8 - Servicii de consultanta in constructii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SERVICII DE CONSULTANTA, PROIECTARE, INCLUSIV OBTINEREA AVIZELOR SI AUTORIZATIILOR AFERENTE CONSOLIDARII, REABILITARII SI MODERNIZARII SEDIULUI C.N. TRANSELECTRICA S.A. DIN BD. GEN. GH.MAGHERU NR. 33
Valoarea estimata fara TVA: 4, 260, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 10.000 Euro, sau echivalentul in Lei la cursul de schimb LEU / EURO stabilit de B.N.R. cu 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII, PLATILE SE EFECTUEAZA PRIN TRANSFER BANCAR.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Orice operator economic are dreptul de a participa, individual sau intr-un grup de operatori la procedura de atribuire. Ofertantul nu are dreptul, in cadrul aceleiasi proceduri: a) sa participe la doua sau mai multe asocieri de operatori economici; b) sa depuna oferta individuala si o alta oferta comuna; c) sa depuna oferta individuala si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte. Se vor excude ofertantii care nu indeplinesc conditiile prezentate de art. 180 si 181 din OUG 34/2006.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Indicatorul privind solvabilitatea se va calcula si se va prezenta dupa urmatoarea formula: Capital propriu / Capital propriu + credite bancare pe termen mediu si lung > 40% .Indicatorul privind lichiditatea curenta se va calcula si se va prezenta dupa urmatoarea formula: Active circulante / Datorii curente > 100%. Se vor prezenta copiile bilanturilor contabile pe ultimii 3 (trei) ani, inregistrate laAdministratia Financiara.In cazul asocierii, informatiile solicitate mai sus vor fi prezentate de catre toti membrii asociati. Situatia economica si financiara in acest caz se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asociati.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea economica si financiara invocand sustinerea acordata de o alta persoana, ofertantul trebuie sa prezinte, in perioada de valabilitate a ofertei, un angajament ferm al persoanei respective, legalizat de un notar public, prin care se confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.
Cifra de afaceri medie anuala pentru ultimii trei ani nu trebuie sa fie mai mica 3.000.000 Lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Capacitatea tehnica si / sau profesionala a unui ofertant se va aprecia in functie de experienta, eficienta si eficacitate. Ofertantul va remite urmatoarele documente: Fisa de informatii generale; Autorizare, daca este cazul; Experienta similara pentru activitati similare in ultimii 3 ani. Orice fisa referitoare la un contract incheiat cu un achizitor / client din Romania va fi insotita de recomandare din partea achizitorului / clientului respectiv. Lista cu subcontractantii insotita de acordul de subcontractare daca este cazul;
Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii;
Dosar de prezentare a sistemului propriu de conducere si de asigurare a calitatii serviciilor; Recomandarile din partea altor achizitori / clienti trebuie sa cuprinda: modul de indeplinire al obligatiilor; neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de lucrari; receptii amanate sau respinse. Declaratii privind dotarile specifice (spatii birouri, birotica) echipamente, mijloace de transport, etc, pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.Declaratii privind informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabil pe fiecare faza de activitate cu indeplinirea contractului. Se vor remite CV-urile acestor persoane cat si a specialistilor cu sarcini cheie in indeplinirea contractului. In cazul asocierii se vor prezenta cele de mai sus pentru toti partenerii asociati; Declaratii privind informatii cu personalul angajat si al cadrelor de conducere.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.07.2008 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.07.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.07.2008 10:30
Locul: Str. ARMAND CALINESCU nr. 2-4, Directia Comerciala, Sectorul 2, BUCURESTI.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE SI REPREZENTANTII FIRMELOR OFERTANTE.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti.
Adresa postala: Soseaua Oltenitei nr. 107/111 sector 4., Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 041303, Romania, Tel.021 3323564, Fax: 021 3321240
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3., Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Fax: 021 3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL JURIDIC "TRANSELECTRICA S.A."
Adresa postala: Str. Armand Calinescu Bl. Millenium nr. 2-4 sector 2., Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 021012, Romania, Tel.021 3035870, Fax: 021 3035980
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.05.2008 16:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer