Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de Consultanta, Proiectare si Asistenta pentru intocmirea si depunerea documentatiilor necesare in vederea obtinerii de fonduri structurale europene nerambursabile


Anunt de participare numarul 98838/28.04.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL BRAGADIRU (PRIMARIA ORASULUI BRAGADIRU ILFOV)
Adresa postala: sos Alexandriei nr 249, Localitatea: Bragadiru, Cod postal: 077025, Romania, Punct(e) de contact: Cimpoeru Vasile, Tel.448 07 95, Email: [email protected], Fax: 448 07 95, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de Consultanta, Proiectare si Asistenta pentru intocmirea si depunerea documentatiilor necesare in vederea obtinerii de fonduri structurale europene nerambursabile
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Orasul Bragadiru
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de Consultanta, Proiectare si Asistenta pentru intocmirea si depunerea documentatiilor necesare in vederea obtinerii de fonduri structurale europene nerambursabile precum si asistenta tehnica pentru implementarea proiectelor in domeniul infrastructurii de strazi urbane incluzand: drumuri, poduri si spatii parcaje, sistem iluminat public stradal, sistem supraveghere video, amenajare spatii verzi in Orasul bragadiru judetul Ilfov.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79400000-8 - Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe (Rev.2)
71241000-9-Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Elaborare: sudii tehnice de specialitate (ridicari topo, studii geo, studii hidro, expertize tehnice drumuri, studii de trafic);masuratori specifice privind potentialul energetic;SF inclusiv analiza cost-beneficiu, conform HG 28/2008 si prevederilor Ghidului Solicitantului, PT(fazele DE, CS, Documentatie pentru autorizarea executarii lucrarilor de constructii, Asistenta Tehnica a proiectantului pe perioada desfasurarii lucrarilor de executie);
studii de specialitate, studii de piata.
si analizarea fondurilor europene ramase disponibile la momentul respectiv si a oportunitatilor de finantare nermabursabila din fondurile europene.
Valoarea estimata fara TVA: 950, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare 18.500 lei si garantia de buna executie 5% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene neramb alocate pe POR 2.1 Reabilit si modern retelei de drumuri judetene, strazi urbane-inclusiv constr/reabilit sos de centura si surse proprii constituite la bugetului local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere cu legalizarea contractului conform legii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl priv eligibilitatea;Decl priv neincadrarea in preved art. 181 din OUG34/2006;Decl priv calit de parti la procedura;Certific constatator emis de ORC in care, in mod oblig, sa existe codurile CAEN ptr prestare serv ce fac obiectul contr;Certific de inreg (copie semnata si stamp de societate Conf cu origin);Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata oblig bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restant valabil la data deschiderii documentelor de calificare;Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor locale pentru sediul principal si pentru toate punctele de lucru declarate in termen de valabilitate la data deschiderii documentelor de calificare;Cazier fiscal/ certificat echivalent-pentru persoane juridice strainein conformitate cu H.G.31/2003, emis cu maxim 15 zile, inainteadatei limita de depunere a documentelor de calificare;Cazier judiciar al societatii asa cum este precizat in Certificatul constatator emis de ORC in termen de valabilitate; Cazier judiciar al administratorului societatii asa cum este el precizat in Certificatul constatator emis de oficiul Registrului Comertului in termen de valabilitate la data deschiderii documentelor de calificare.Declaratie pe propria raspundere din care sa reiese ca ofertantii nu au datorii , debite sau litigii deschise din contracte anterioare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
prezentareabilanturilor contabile dela fineleanilor2006, 2007si2008 (la data de 31.12.2006, 31.12.2007 si 31.12.2008)vizate si inregistrate de organele competente;Fisa de informatii generale;Informatii privindcifra de afaceri medie anuala;Operatorul economic trebuie sa prezinte obligatoriu o declaratie pe proprie raspundere prin care sa se angajeze ca, in cazul in care va fi declarat castigator al procedurii, isi va prelungi durata de valabilitate a politei de asigurare de raspundere profesionala pentru toata perioada de valabilitate a contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Operatorul economic trebuie sa faca dovada realizarii unei cifre medii anuale de afaceri pe ultimii 3 ani egala sau mai mare decat valoarea minima impusa, respectiv 1.600.000, 00 lei;rezultatele exercitiilorfinanciarepe ultimii 3 (trei)ani (2006, 2007si 2008)sa fie pozitive;Ofertantul trebuie sa faca obligatoriu dovada ca are incheiata o polita de asigurare de raspundere profesionala in valoare de minim 800.000 lei cu termen de valabilitate pana la cel putin la data de01.04.2011;Nivelul indicatoruluifinanciar Lichiditate generalape anul 2008sa fie de 100%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, completata conform modelului din formularesi a anexei acestuia;Declaratie cu privire la personalul de conducere siefectivele medii anuale ale personalului angajat;Declaratie de disponibilitate pentru personalul folosit(altul decat cel propriu angajat permanent 8 ore zilnic) in baza unui contract de colaborare/contract prestari servicii/conventie civila formular anexat.fisa de experienta similara pentru serviciile prestate care indeplinesc nivelul minim impus privind capacitatea tehnica
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Indep in ult 3 ani a cel putin: un contr faza SF, PT si Cerere de Fin care sa incl si analiza ec care sa contina: drumuri, spatii parcaje, sist de ilum, sist de suprav video si amen spatii verzi, finaliz care a obt finant, fiind decl elig ptr o val a invest de min5000000 lei excl TVA;un contrde prest serv de proiect si consult in acces fond euro neramb ptr modern infrastruct rutiere finaliz care a obt finant, decl elig ptr o val a invest de min2500000 lei excl TVA;un contrde prest serv de proiect si cons in acces fond europ neramb ptr modern/ext sist de ilumin stradal finaliz care a obt finant, decl elig ptr o val a invest de min 1000000 lei excl TVA;un contr de prest serv de proiect si cons in acces fond euro neramb ptr amenaj spatiilor verzi finaliz care a obt finant, decl elig ptr o val a invest de min 500000 lei excl TVA;un contr de prest serv de proiect si cons in acces fond euro neramb ptr infiint/extind sist de supraveg/monit video finaliz care a obt finant, dec eligptr o val a invest de min 500000 lei excl TVA.min 1 absolv de studii sup tehn/ec de lunga durata cu vech in specialit de min5 ani ptr funct de coordonator de proiect;min 1absolv de studii sup tehn de lunga dur cu o vech in spec de min de 3ani ptr funct de Sef de proiect drumuri;min1 absolv de studii sup tehn de lunga dur cu o vech in spec de min 3ani ptr funct de Ing specializ luminotehnica;min1absolv de studii sup tehn de lunga durata cu o vech in specialit de min 3 ani ptr funct de ing proiect retele electr;min 1absolv de studii sup ec de lunga durata cu o vech in specialit de min 3 ani ptr funct de expert contabil si/sau audit financiar si/sau expert;min1 absolv de studii sup tehnice/ec de lunga durata cu o vech in specialit de min 3ani ptr funct de Manager Proiectimplement proiecte;min 1 absolv de studii sup tehnice/ec de lunga durata cu o vech in specialit de min 3 ani ptr funct de Arhitect peisagist;atestat in termen de valab emis de ANRE ptr proiect de retele electr de tip Bsi 1A; ISO 9001:2001ptr serv de proiect si consult in acces fond sau echiv;ISO 14001:2001 ptr servi de proiect si cons n acces fond sau echiv; OHSAS18001:2007 ptr serv de proiec si cons in acces fond sau echiv.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
cererile de proiecte sunt deja deschise pe domeniile ce fac obiectul prezentei proceduri
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 8
Vor fi select primii 8op ec calif, prioritiz in ordinea descresc a val cumulate a proiect (depuse pana in acest moment, ptr a fi finant din fonduri neramb europene)
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.05.2010 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.05.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.05.2010 10:00
Locul: Sediul Primariei Orasului BragadiruSoseaua Alexandriei nr.249, judet Ilfov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Cate un reprezentant din parte operatorilor economici cu imputernicire si copie C.I./B.I.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional Domeniul major de interventie 2.1 Reabilitarea si modernizarea retelei de drumuri judetene, strazi urbane-inclusiv constructia / reabilitarea soselelor de centura"
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Fax: 021 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BUCURESTI
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030076, Romania, Tel.021 3195180, Fax: 021 3114932
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunost conform Art. 256^2 alin. (1) litera a) din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice din cadrul Primariei Bragadiru
Adresa postala: Sos Alexandriei nr 249 judet Ilfov, Localitatea: Bragadiru, Cod postal: 077025, Romania, Tel.0214480795, Fax: 0214480795
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.04.2010 17:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer