Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de Consultanta, proiectare tehnica si asistenta pentru intocmirea, depunerea si modificarea documentatiilor necesare in vederea obtinerii de fonduri nerambursabile nationale, fonduri structurale, europene sau granturi de orice tip


Anunt de participare numarul 93546/29.01.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Sectorului 6 (Primaria sectorului 6)
Adresa postala: Aleea Bistra nr. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061545, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel.021.527.16.76, In atentia: Pop Anghel Raluca, Email: [email protected], Fax: 021.527.16.74, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de Consultanta, proiectare tehnica si asistenta pentru intocmirea, depunerea si modificarea documentatiilor necesare in vederea obtinerii de fonduri nerambursabile nationale, fonduri structurale, europene sau granturi de orice tip
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Primaria Sectorului6
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 5, 000, 000 si 30, 000, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Incheierea unui acord-cadru pentru stabilirea elementelor/conditiilor esentiale care vor guverna contractele subsecvente de achizitie publica de consultanta, proiectare tehnica si asistenta pentru intocmirea, depunerea si asistenta documentatiilor necesare in vederea obtinerii de fonduri nerambursabile nationale, fonduri structurale sau granturi de orice tip
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79400000-8 - Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe (Rev.2)
71241000-9-Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
In functie de fondurile aprobate
Valoarea estimata fara TVA: intre 5, 000, 000 si 30, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare in cuantum de 5000 lei si garantie de buna executie in cuantum de 3% din valoarea contractului subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere, subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr.34/20063. Certificatul de inregistrare4. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului5. Certificat fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale6. Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia fiscala
7. Autorizatia de functionare, precum si orice document edificator considerat necesar de operatorul economic pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului (persoane fizice)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilantul contabil din ultimii 3 ani2. Fisa de informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Rezultatul exercitiului financiar pe ultimii 3 ani sa fie pozitiv2. Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie minim 8.250.400 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind lista principalelor servicii similare executate in ultimii 3 ani
2. Recomandari din partea beneficiarilor
3. Informatii privind personalul tehnic de specialitate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Candidatii trebuie sa faca dovada proiectarii/implementarii unui proiect de tip reabilitare cladiri cu o val min412.520 lei; unui proiect de tip consultanta reabilitare structura rutiera urbana si/sau rurala cu o valo min 412.520 lei; unui proiect de tip edificiu cultural de interes local/national cu o val min 412.520 lei; unui proiect de tip creare si/sau reabilitare port de agrementsi/sau comercial cu o val min 412.520 lei; unui proiect de tip dezvoltare a unei strategii nationale si/sau locale de mediu pentru dezvoltarea durabila a unei localitati cu o val min 1.650.080 lei; unui proiect de tip elaborare de studii fezabilitate cu o val min de 412.520 lei; unui proiect de tip proiectare si supervizare constructii civile precum si a facilitatilor de infrastructura cu o val min de 412.520 lei; unui proiect de tip sisteme informaticeintegrate de management cu o val min de 412.520 lei; unui proiect de tip creare si sau refacere parc public aflat in mediul urban cu a val min de 412.520 lei.2. Minim 5 recomandari3. Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, OUG 18/2009 precum si Ordinul 51/2009 (ANRMAP)
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 5
prj reab clad min 412520lei-25pt; prj parc publ min 412520lei-25pt; prj sist infointegrat min 412520lei-25pt; prj reab str rutiera min 412520lei-25pt. Primii 5 of, in ord des a pt vor fi select
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.02.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.02.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.02.2010 12:00
Locul: Directia de Investitii, Serviciul Achizitii Publice , Aleea Bistra nr. 1, Sector 6
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentatnti ai operatorilor economici cu imputernicire si copie CI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021. 319.51.80, Fax: 021.319.16.49
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: Aleea Bistra nr 1, Sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061545, Romania, Tel.021.527.16.76
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.01.2010 20:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer