Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de consultanta pt supervizarea lucrarilor de proiectare si executie lucrari pt obiectivul de investitii "Modernizare Piata Romana si Pasaj Pietonal"


Anunt de participare numarul 118646/06.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BUCURESTI
Adresa postala:  SPLAIUL INDEPENDENTEI , NR. 291-293, SECTOR 6, BUCURESTI, ROMANIA, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060042, Romania, Punct(e) de contact:  DANIELA MINCU, Tel. 021.305.55.30, Email:  [email protected], Fax:  021.305.55.87, Adresa internet (URL):  www.pmb.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultanta pt supervizarea lucrarilor de proiectare si executie lucrari pt obiectivul de investitii "Modernizare Piata Romana si Pasaj Pietonal"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Municipiul Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de consultanta pt supervizarea lucrarilor de proiectare si executie lucrari pt obiectivul de investitii "Modernizare Piata Romana si Pasaj Pietonal"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71311300-4 - Servicii de consultanta in infrastructura (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoareaestimata a contractului care face obiectul prezentei proceduri de achizitie publica este 1.173.857, 00 lei fara TVA , iar valoarea estimataa serviciilor similare pe care autoritatea contractanta isi propune sa le achizitioneze conform prevederile art.122 lit. j din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare este de 1.000.000, 00 lei fara TVA.
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 173, 857 si 2, 173, 857RON
II.2.2) Optiuni
Da
achiz ult serv. sim.cf art.122 lit.j)OUG34/2006.Val.tot.cu serv.sim.= 2.173.857lei
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
78 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar part: 23.400lei-echiv 5.589, 39 euro.(instrum de gar emis de o soc.bancara sau de asigurari; OP sau CEC cont RO53TREZ7005006XXX000227, gar buna exec: 10%din val.contr, fara TVA(instrum garantare)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local, plata cu OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;in cazul in care o oferta comuna este declarata castigatoare se va solicita ca asocierea sa fie legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareDeclaratia privind calitatea de participant la proceduraCertificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata in original sau copii legalizate.Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindsituatia economico-financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Informatii generale, cu declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009), care sa fie egala sau mai mare cu2.347.710 lei, respectiv 560.781, 08 euro (curs 1 euro = 4, 1865 lei).Bilantul contabil aferent anului 2009 vizat si inregistrat la organele competente, in copie ?conform cu originalul?.Ofertantii nerezidenti vor prezenta bilantul contabil pentru ultimul an de activitate pentru care exista exercitiu financiar incheiat insotit de raportul auditorilor financiari si contabililor autorizati sau de cenzorii societatii, dupa caz, din care sa rezulte conformitatea, sub toate aspectele semnificative a valorilor reprezentand activele circulante, datoriilor curente si veniturilor din exploatare reflectate in acestea, in copie ?conform cu originalul?.Ofertantii nerezidenti vor prezenta obligatoriu, sub sanctiunea respingerii ofertei, traducerea autorizata si legalizata a documentelor solicitate mai sus.Capacitatea economico - financiaraa operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 186alin (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindcapacitatea tehnica
Informatii privind capacitatea profesionala
Informatii privind subcontractantii
Informatii privind asocierea
Standarde privind asigurarea calitatii SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent
Standarde de protectia mediului SR EN ISO 14001:2005 sau echivalent
Informatii privind protectia muncii OHSAS 18001:2008 sau echivalent
Declaratie pe propria raspundere privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Inf priv exp sim, Decl priv lista princ serv sim pres 3 ani Form 5.Fisa priv exp sim in ultimii 5 ani, ofert. a prest si fin in ult 5 ani cel putin un contr de consul superv a exec lucr de constr pt infrastr lucr pub unde val de inv este de cel putin 1, 15 mil lei, ?copie conf cu orig?contr, certif/docum emi/contras de o autorit contr, cl priv benef, cont val, per, loc prest serv final, rec din part benef. Decl dot echip specif: util echip teh, mijl de trans, lab si alte mijl fixe of se ang sa le util pt indepl contr Of tb sa faca dov det in prop/contr inch, urm echip si util: Echip IT (min 15 calc, min 7 impr, min 2 plotter A0);St tot ? min2 buc, Lic prog pr asis de calc tip AutoCAD?min 20 buc, mijl de transp nec pt realiz scop pr-Min 6 mijl detrans care sa fie la disp echip proppt realiz contr in stare perf de funct.Se vor dep in copie urm: cartile de id si certif de inmatr, cu ITP valab, asig RCA, contr de inchir a autov pt caz nu sunt prop prest.Decl ef mediu anual pers ang si al cadr de cond in ult 3 ani. Lis pers resp care va fi ang in cad contr: Op ec tb sa faca dov ca are ca pers ang cel putin 2 Dirig sant ates cf ISC, pt dom constr dr si pod; st sup teh constr spec drm si pod cu vech min 3 ani, exper relev in drm, a cond exec a min 1contr serv sim.Op econ tb sa faca dov ca are ca pers ang cel putin un Dirig de san ates ISC, pt dom lucr de const teh edil de alim cu apa si canal, cu vech min 3 ani, exper relev drm, a cond exec a min 1 contrserv sim.Op ec tb sa faca dov ca are ca pers angcel putin 1 Dirig de sant atest ISC, pt dom prod pt cons cu vech min 3 ani, exper relev in drm, a cond exec a min 1contr serv sim.se vor prez urm doc: CV semn, stamp, orig; copie a dipl de st sup teh in constr spec drm si pod, atest/certif prof, val desch of.decl priv disp si exclus spec pt prel sarc pe intr per a contr excl pt op ec. copii contr munca/doc care stab o rel jur intre of si spec, pt pers prop pt indep contr serv.Of trb sa compl o Decl priv partea/part contr indepl de subcontr si spec, ac de subcontr.Subcontr de spec vor fi nom spec pt ates/autor, Ac de asoc, Cap teh si/sau prof a op ec poate fi sus in conf cu art190alin (1)(2)(3) din OUGnr34/2007
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.05.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.05.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.05.2011 12:00
Locul: Municipiul Bucuresti, Splaiul Independentei nr. 291-293, sector 6, etaj 10
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Fiecare persoana care participa la deschiderea ofertelor va prezenta delegatia (imputernicirea societatii ofertante), conform Formular nr. 17, precum si o copie a actului de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str Stavropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 310 46 41, Email:  [email protected], Fax:  021 310 46 42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA GENERALA ACHIZITII
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 291-293, sector 6, et.10, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060042, Romania, Tel. 021-305.55.30, Email:  [email protected], Fax:  021-305.55.87, Adresa internet (URL):  www.pmb.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.03.2011 15:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer