Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de consultanta si asistenta pentru verificarea modului de aplicare al modelelor hidrologice si hidraulice pentru simularea modului de inundare in diverse scenarii, in Bazinul Dunarii


Anunt de participare numarul 131740/23.11.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Mediului si Padurilor
Adresa postala: B-dul Libertatii nr. 12, sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040129, Romania, Punct(e) de contact: Liliana Dinut, Tel. 316.37.04, In atentia: Mihaela Batrinca, Email: [email protected], Fax: 316.37.04, Adresa internet (URL): www.mmediu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultanta si asistenta pentru verificarea modului de aplicare al modelelor hidrologice si hidraulice pentru simularea modului de inundare in diverse scenarii, in Bazinul Dunarii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Serviciile se vor presta la sediul Ofertantului.Ofertantul trebuie sa dovedeasca disponibilitatea pentru a se deplasa pe aria de implementare a proiectului, conform necesitatilor ce decurg din implementarea activitatilor specifice proiectului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de consultanta si asistenta pentru verificarea modului de aplicare al modelelor hidrologice si hidraulice pentru simularea modului de inundare in diverse scenarii, in Bazinul Dunarii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72600000-6 - Servicii de asistenta si de consultanta informatica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de consultanta si asistenta pentru verificarea modului de aplicare al modelelor hidrologice si hidraulice pentru simularea modului de inundare in diverse scenarii, in Bazinul Dunarii
Valoarea estimata fara TVA: 102, 324.19RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 2.046 lei si garantie de buna executie a contractului in cuantum de 10 % din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
15% - bugetul de stat si 85% - fondurile alocate proiectului ?Estimarea riscului la inundatii adaptata diversilor utilizatori din lunca inundabila a Dunarii ? Danube Floodrisk?
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69'1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, Declaratie privind calitatea de participant la procedura in conformitate cu prevederile art. 41 OUG nr. 34/2006, Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314 / 2010, Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturi contabile la 31.12.2008, 31.12.2009 si la 31.12.2010, vizate si inregistrate AFP, Fisa de Informatii generale, Autoritatea contractanta solicita ca media cifrei de afaceri pentru ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu 204.648 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani si Declaratie privind personalul tehnic de specialitate de care se dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, responsabil pentru indeplinirea contractului de servicii, Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului. CV-uri din care sa rezulte ca ofertantul dispune de personal calificat in masura sa indeplineasca activitatile prevazute in caietul de sarcini, Declaratia de disponibilitate a ofertantului cu privire la prestarea contractului, O lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestatre, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, Experienta similara, Ofertantul va prezenta cel putin un document/contract/proces-verbal de receptie/document care sa confirme prestarea de servicii similare, Informatii privind subcontractantii (daca este cazul), Informatii privind asocierea (daca este cazul), Informatii privind sustinatorul/sustinatorii (daca este cazul), Certificarea standardului ISO 9001 in domeniul calitatii sau echivalent, Certificarea standardului ISO 14001 pentru sistemul de management de mediu sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
propunere tehnica
50%
Descriere: F1= 30pct; F2=20 pct; F3=20 pct; F4=30pct
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.12.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.12.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.12.2011 12:00
Locul: sediul MMP - Bdul.Libertatii nr.12
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantul legal sau imputernicit, cu act de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul de Cooperare Transnationala Europa de Sud Est- Proiect SEE EoI/A/077/2.1/X Danube Floodrisk
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte sunt egale sau echivalente din punct de vedere al punctajului obtinut in urma aplicarii factorilor de evaluare, oferta castigatoare va fi stabilita ca fiind cea cu cel mai mic pret, sau daca si preturile sunt egale, ofertele se vor departaja in functie de punctajele obtinute in urma aplicarii algoritmului de calcul aferent celorlalti factori de evaluare, in ordinea ponderii lor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040129, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in termen de 5 zile, in conformitate cu prevederile art. 256^2 alin. (1) lit. a) din OUG nr. 34/2006, persoana vatamata poate sesiza CNSC in vederea anularii actului si/sau recunoasterea dreptului pretins ori a interesului legitim
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: Bdul Libertaii nr.12, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040129, Romania, Tel. 021.316.37.04, Email: [email protected], Fax: 021.316.37.04, Adresa internet (URL): www.mmediu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.11.2011 16:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer