Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE CONSULTANTA SI ASISTENTA TEHNICA PENTRU PROIECTARE SI EXECUTIE REABILITARE ? PACHET 4 STRAZI


Anunt de participare numarul 101912/11.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA STRAZILOR BUCURESTI
Adresa postala:  Domnita Ancuta , nr. 1 , sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010941, Romania, Punct(e) de contact:  Bogdan Tat, Tel. 0213138170, Email:  [email protected], Fax:  0213138170, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE CONSULTANTA SI ASISTENTA TEHNICA PENTRU PROIECTARE SI EXECUTIE REABILITARE ? PACHET 4 STRAZI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Municipiul Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE CONSULTANTA SI ASISTENTA TEHNICA PENTRU PROIECTARE SI EXECUTIE REABILITARE ? PACHET 4 STRAZIMUNICIPIUL BUCURESTI (conform strazilor prevazute in Caietul de sarcini)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71530000-2 - Servicii de consultanta in constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
?Servicii de proiectare
?Documentatie avize si acorduri conform Certificatului de Urbanism
?Studiul de Trafic
?Documentatie pentru Acord de Mediu
?Documentatie pentru obtinerea Autorizatiei de Constructie
?Documentatie pentru eliberari /devieri, conform Certificat de Urbanism
?Proiect Tehnic + Detalii de Executie
?Obtinere Autorizatie Construire
?Expertiza Tehnica
?Alte servicii, din care:
?Obtinerea tuturor avizelor pentru utilitati
?Obtinerea Acordului de Mediu
?Realizarea lucrarilor de Constructii Montaj, procurare si montare echipamente si punere in functiune pe parti si in ansamblu pentru drum carosabil .
Valoarea estimata fara TVA: 2, 920, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
66 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare-29200 ron.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006;Certificat de atestare fiscala;Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale sau echivalent;Declaratii privind calitatea de participant;Prezentare in original sau copie legalizata a Certificatului Constatator;Certificat care sa ateste inregistrarea la organul fiscal competent;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la data de 31.12.2009 vizat si inregistrat de organele competente (copie);
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2008 si 2009) trebuie sa fie mai mare sau cel putin egala cu 5.500.000lei;
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara-Se va prezenta Fisa de informatii privind experienta similara pentru contracte similare indeplinite si finalizate in decursul anilor 2007, 2008 si 2009;
Istoricul litigiilor-completarea Formularului 14;
Resurse umane si structura managementului;
Informatii privind dotarile specifice;
Declaratiepepropriaraspundereprivind respectarea conditiilor de munca si masurilor de protectie a muncii;
Informatii privind lista asociatilor si subcontractantilor;
Standarde de asigurarea calitatii-ISO 9001 sau echivalent.
Standarde de protectia mediului-ISO 14001 sau echivalent.
Cerinte privind prezentarea de Certificari-OHSAS 18001 sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita indeplinirea si finalizarea cu succes ultimii 3 ani a cel putin: -un contract de consultanta pentru proiectarea si executia lucrarilor de reabilitare/modernizare a drumurilordin mediul urban, drumuri nationale sau autostrazi, a carui valoare sa fie de minimum 2.900.000 lei, exclusiv T.V.A.Se vor prezenta: Efectivele medii anuale ale personalului angajat si personalului de conducere din cadrul organizatiei ofertantului in ultimii 3 ani;Lista personalului responsabil ? ?cheie?: ?Sef de proiect resident?Adjunct Sef proiect?Specialist planificare?Specialist revendicari?Inginer proiectant drumuri?Inginer geotehnica?Laborant?Inspector Topo?Specialist edilitare?Arhitect, Inginer peisagist?Inginer protectia mediului?Expert drumuri?Verificator drumuri?Inspector Drum?Inginer Cantitati?Ingineri Asigurarea Calitati (Materiale), AQ + Materiale?Utilitati edilitare, gaze, Instalatii Aferente Constructiilor;Ofertantul va trebui sa demonstreze ca la data depunerii ofertei are in proprietate, leasing, inchirieresau o alta forma de colaborare echipamente cu care realizeaza deja urmatoarele servicii: ?determinarea capacitatii portante, inclusiv software-uri pentru prelucrarea datelor si calculul structurilor rutiere;?determinarea planeitatii; determinarea rugozitatii;?cel putin un laborator autorizat de gradul II (se vor prezenta in acest sens autorizatia de functionare si domeniile de activitate pe care le acopera).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.07.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.07.2010 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.07.2010 12:00
Locul: Administratia Strazilor-Sala de Consiliu-Str.Domnita Ancuta nr.1, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii ofertantilor sau imputernicitii legali ai acestora.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-310.46.41, Fax:  021-310.46.41
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Sos.Oltenitei nr.107-111, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  041304, Romania, Tel. 021-319.51.83, Fax:  021-319.16.88
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Administratia Strazilor-Serviciul Juridic
Adresa postala:  Str.Domnita Ancuta nr.1, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010941, Romania, Tel. 021-310.18.60, Fax:  021-310.18.60
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.06.2010 11:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer