Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Servicii de consultanta si asistenta tehnica pentru realizarea obiectivului Magistrala 5 ? Tronson Universitate ? Pantelimon, sectiunea: Galeria de legatura, statia si depoul Valea Ialomitei?


Anunt de participare (utilitati) numarul 107424/08.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
METROREX S.A.
Adresa postala:  B-DUL DINICU GOLESCU NR. 38, SECTOR 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Punct(e) de contact:  Circei Mihaela, Tel. 021.319.36.01/5464, In atentia:  Ing. Rotaru Stefan - Director Tehnic si Investitii, Email:  [email protected], Fax:  021.312.51.49, Adresa internet (URL):  www.metrorex.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala sub autoritatea Ministerului Transporturilor si Infrastructurii
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
?Servicii de consultanta si asistenta tehnica pentru realizarea obiectivului Magistrala 5 ? Tronson Universitate ? Pantelimon, sectiunea: Galeria de legatura, statia si depoul Valea Ialomitei?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Municipiul Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de consultanta si asistenta tehnica pentru realizarea obiectivului Magistrala 5 ? Tronson Universitate ? Pantelimon, sectiunea: Galeria de legatura, statia si depoul Valea Ialomitei
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71310000-4 - Servicii de consultanta in domeniul ingineriei si al constructiilor (Rev.2)
71311000-1-Servicii de consultanta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
71311100-2-Servicii de asistenta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prestare servicii de consultanta si asistenta tehnica pentru realizarea obiectivului Magistrala 5 ? Tronson Universitate ? Pantelimon, sectiunea: Galeria de legatura, statia si depoul Valea Ialomitei
Valoarea estimata fara TVA: 6, 678, 947RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
120 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie participare: 70.000 lei lei sau echivalentul in euro corespunzator cursului mediu BNR pentru data 08.10.2010. Garantia de buna executie: 6% din pretul fara TVA al contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare ale contractului ce urmeaza a fi atribuit sunt asigurate din subventie de la bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii economici au obligatia sa-si legalizeze asocierea
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia de eligibilitate;
Declaratia privind neincadrarea in prevederile articolului 181 din OUG 34/2006.
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor / taxelor catre bugetul de stat, precum si catre bugetele locale, care sa ateste ca firma ofertanta nu se inregistreaza cu datorii la data de 31.08.2010.
1. Certificatul Constatator emis, cu cel mult 30 zile anterior datei stabilite pentru depunerea ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sau Tribunalul teritorial (in original sau copie legalizata).
2. Pentru persoane juridice straine - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Prezentarea informatiilor referitoare la:
? Datele de identificare ale operatorului economic;
? Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani trebuie sa fie minim 13.300.000 lei.
- Prezentarea in copie a bilanturilor contabile intocmite corespunzator exercitiilor financiare incheiate in 2007, 2008 si 2009, vizate si inregistrate de organele competente, din care sa rezulte conformitatea indicatorilor financiari solicitati (cifra medie de afaceri).
- Prezentarea unei scrisori de bonitate emisa de o banca din care sa reiasa ca ofertantul are o situatie financiara favorabila sustinerii contractului.- Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor solicitate mai sus.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Experienta similara - 1-3 contracte similare, finalizate (receptionate) in ultimii 3 ani cu valoare cumulata de minim 6600000 lei (copie contracte + documente receptie + recomandari)
2. Dotari minime:
Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de dotari care sa functioneze la intreaga capacitate si care sa fie folosite in cadrul contractului
3. Cerinte minime privind personalul utilizat: 1. Personal cheie: Sef proiect resident; Sef proiect adjunct; Responsabil Colectiv Management; Responsabil Grup Experti; Expert Plan General, Asistent Responsabil Grup Experti; Expert tehnologie exploatare, material rulant, miscare, comercial; Expert Interfete sisteme constructie, Asistent Responsabil Grup Experti; Expert Interfete sisteme Instalatii Asistent Responsabil Grup Experti; Responsabil Grup Supraveghere.2. Personal nominalizat:
- Grup management proiect: Expert juridic/comercial; Expert planificare; Expert costuri; Expert urmarire contracte; Expert conturi; Responsabil AQ.
- Grup experti: Expert geotehnic; Expert topometru; Expert Eliberari Amplasament Edilitare; Expert Arhitectura coordonator; Expert constructii coordonator; Asistent expert constructii statii galerii, depouri, parcari; Expert infrastructura Cale rulare; Expert coordonator Instalatii automatizare; Asistent Expert instalatii automatizare; Expert coordonator Instalatii Electromecanice, PSI, AC; Asistent Expert Instalatii Sanitare, PSI, AC; Asistent Expert Instalatii Ventilatie, PSI, AC; Asistent Expert Instalatii transport local (lifturi, escalatoare); Expert coordonator Instalatii electroalimentare, forta si tractiune; Asistent Expert Instalatii electroalimentare MT; Asistent Expert Instalatii IT Scada, telemecanica energetica.
- Grup supraveghere: Supraveghetor si Asistent Supraveghetor pentru instalatii electrice electroalimentare, edilitare, sanitare si termoventilatii; Asistent Supraveghetor instalatii electrice, automatizare si IT; Asistent Supraveghetor instalatii sanitare, termoventilatii; Supraveghetor constructii statii si galerii; Asistent Supraveghetor constructii statii; Supraveghetor infrastructura cale rulare/sina a treia; Supraveghetor Materiale de constructii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.10.2010 13:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.10.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.10.2010 12:00
Locul: S.C. METROREX S.A, M.T.I., Sector 1, Bucuresti, B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, et. 9, camera 41
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Alte cerinte minime pentru calificare: 1. Istoric litigii.2. Certificari la nivelul: ISO 9001; ISO 14001.3. Declaratie pe propria raspundere privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca, in vigoare.4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura.5. Daca este cazul, declaratie privind subcontractantii/asociatii.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, Nr.6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Sectia a IX-a Contencios Administrativ si Fiscal din cadrul Tribunalului Bucuresti
Adresa postala:  Bulevardul Unirii, nr. 38, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030823, Romania, Tel. 021.408.36.00, 021.408.37.00, Email:  [email protected], Fax:  021.408.37.81, Adresa internet (URL):  www.tmb.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. METROREX S.A., Serviciul Juridic
Adresa postala:  B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, Sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. 021.319.36.01/5389, Fax:  021.312.51.49
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.09.2010 09:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer