Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de consultanta si asistenta tehnica pentru realizarea obiectivului Magistrala 5. Drumul Taberei ? Pantelimon. Tronson 2. Universitate ? Pantelimon. Sectiunea Universitate ? Pantelimon


Anunt de participare (utilitati) numarul 120081/27.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
METROREX S.A.
Adresa postala:  B-DUL DINICU GOLESCU NR. 38, SECTOR 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Punct(e) de contact:  Roxana Costroj, Tel. 021.319.36.01 / 5459, In atentia:  Ing. Rotaru Stefan ? Director Tehnic si Investitii, Email:  [email protected], Fax:  021.312.51.49, Adresa internet (URL):  www.metrorex.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala sub autoritatea Ministerului Transporturilor si Infrastructurii
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de consultanta si asistenta tehnica pentru realizarea obiectivului Magistrala 5. Drumul Taberei ? Pantelimon. Tronson 2. Universitate ? Pantelimon. Sectiunea Universitate ? Pantelimon
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Municipiul Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de consultanta si asistenta tehnica pentru realizarea obiectivului Magistrala 5. Drumul Taberei ? Pantelimon. Tronson 2. Universitate ? Pantelimon. Sectiunea Universitate ? Pantelimon
O detaliere privind serviciile care vor face obiectul contractului este prezentata in Caietul de Sarcini ? Sectiunea II
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71310000-4 - Servicii de consultanta in domeniul ingineriei si al constructiilor (Rev.2)
71311000-1-Servicii de consultanta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
71311100-2-Servicii de asistenta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de consultanta si asistenta tehnica pentru realizarea obiectivului Magistrala 5. Drumul Taberei ? Pantelimon. Tronson 2. Universitate ? Pantelimon. Sectiunea Universitate ? Pantelimon
O detaliere privind serviciile care vor face obiectul contractului este prezentata in Caietul de Sarcini ? Sectiunea II
Valoarea estimata fara TVA: 52, 381, 071RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
120 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie participare: 550.000 lei. Garantia de buna executie: 6% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare ale contractului ce urmeaza a fi atribuit: bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratia de eligibilitate;
- Declaratia privind neincadrarea in prevederile articolului 181 din OUG 34/2006.
- Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul de stat si catre bugetele locale, care sa ateste ca firma ofertanta nu se inregistreaza cu datorii cu 30 de zile anterior datei stabilite pentru deschiderea ofertelor.
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, intocmit in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.2010.
- Certificat Constatator emis, cu cel mult 30 zile anterior datei stabilite pentru depunerea ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sau Tribunalul teritorial (Pentru persoane juridice romane ? in original sau copie legalizata). Pentru persoane juridice straine ? documente de inregistrare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Prezentarea formularului cu informatii generale referitoare la:
? Datele de identificare ale operatorului economic;? Media pe ultimii trei ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat (2008, 2009, 2010) a cifrei de afaceri globale. Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani trebuie sa fie minim 100.000.000 lei.
- Prezentare copie a bilanturilor contabile intocmite corespunzator exercitiilor financiare incheiate in ultimii 3 ani (2008, 2009 si 2010), vizate si inregistrate de organele competente.- Scrisoare de bonitate emisa de o banca din care sa reiasa ca ofertantul are o situatie financiara favorabila sustinerii contractului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Experienta similara: 12E, anexa 1+2
-1-3 contracte similare prestate (ultimii 3 ani), de min 100000000 lei (copie contracte+receptie+recomandari)
2.Dotari: 20 Calculatoare; 20 Imprimante; Plotter A0; Fax; Programe cu licenta pentru management de proiect, pentru proiectare structuri subterane; Retea informatica, mijl. de comunicare date, voce; Mijloace auto; Laborator autorizat. Laborator Topo echipat: 1 Statie totala; 1 Nivela 1cm/km dus-intors; 1 Distomat; Echipam. de stocare a informatiilor
3.Cerinte privind personalul: a)Cheie: Sef proiect resident, Sef proiect adjunct, Responsabil Colectiv Management, Responsabil Grup Experti, Expert Plan General, Asistent Responsabil Grup Experti, Expert tehnologie exploatare, MR, M, C, Expert Interfete sisteme constructie, Asistent Responsabil Grup Experti, Expert Interfete sisteme Instalatii, Asistent Responsabil Grup Experti, Responsabil Grup Supraveghere
b)Nominalizat:
-Management Proiect: Expert juridic/comercial, Expert planificare, Expert costuri, Expert urmarire contracte, Expert conturi, Responsabil AQ
-Experti Plan General: Geotehnic, Topometru, Eliberari Amplasament Edilitare
-Experti Infrastructura: Arhitectura, constructii, Asistent Expert constructii statii galerii, depouri, parcari, Infra Cale de rulare
-Experti Instalatii: Expert coordonatorInstalatii de automatizare; Asistent Exp. Instalatii de automatizare; Exp. Coordonator Instalatii Electromec, PSI, AC; As.Exp. Instalatii Sanitare, PSI, AC; As.Exp. Instalatii de Ventilatie, PSI, AC; As.Exp. Instalatii de transport local (lifturi, escalatoare); Exp. Coordonator Instalatii de electroalimentare, forta si tractiune; As.Exp. Instalatii de electroalimentare MT; As.Exp. Instalatii IT Scada, telemecanica energetica
-Supraveghere: Supraveghetor instalatii electrice electroalimentare, edilitare, sanitare si termoventilatii; As.Supr. instalatii electrice electroalimentare, edilitare, sanitare si termoventilatii; As.Supr. instalatii electrice, de automatizare si IT; As.Supr. instalatii sanitare, termoventilatii; Supr. constructii statii/galerii; As.Supr. constructii statii; Supr.infra cale de rulare/sina a treia;Supr. Mat. constr.
4.ISO9001/2008, 14001.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Punctajul tehnic
40%
Descriere: Descriere tehnica, organizare, metode, plan lucru
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.06.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.06.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.06.2011 11:00
Locul: S.C. METROREX S.A, M.T.I., Sector 1, Bucuresti, B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, et. 9, camera 41
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, Nr.6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. METROREX S.A., Serviciul Juridic
Adresa postala:  B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, Sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. 021.319.36.01/5389, Fax:  021.312.51.49
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.04.2011 11:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer