Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de consultanta si asistenta tehnica pentru obiectivul Magistrala 5. Tronson Drumul Taberei - Universitate


Anunt de participare (utilitati) numarul 67198/24.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
METROREX S.A.
Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU NR. 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Bratu Romulus, Tel.021.319.36.70, In atentia: Ing. Rotaru Stefan - Director Tehnic si Investitii., Email: [email protected], Fax: 021.312.51.49, Adresa internet (URL): www.metrorex.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de consultanta si asistenta tehnica pentru obiectivul Magistrala 5. Tronson Drumul Taberei - Universitate
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Municipiul Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de consultanta si asistenta tehnica pentru obiectivul Magistrala 5- Tronson Drumul Taberei - Universitate
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71311000-1 - Servicii de consultanta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
71311100-2-Servicii de asistenta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
72224000-1-Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de consultanta si asistenta tehnica pentru obiectivul Magistrala 5- Tronson Drumul Taberei - Universitate
Valoarea estimata fara TVA: 43, 200, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Achizitionare suplimentara servicii similare prin procedura de negociere fara publicarea de anunt.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
120 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare: o scrisoare in val. de 200.000 lei sau echiv. in euro corespunzator cursului BNR pentru data 10.11.2008;garantia de buna executie: 6 % din pretul fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare ale contractului ce urmeaza a fi atribuit sunt asigurate de la bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii economici au obligatia sa-si legalizeze asocierea
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia de eligibilitate;
Declaratia privind neincadrarea in prevederile articolului 181 din OUG 34/2006.
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor / taxelor catre bugetele componente ale bugetului general consolidat (cu 30 de zile anterior datei stabilite pentru depunerea/deschiderea ofertelor).Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale
1. Certificatul Constatator emis, cu cel mult 30 zile anterior datei stabilite pentru depunerea ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sau Tribunalul teritorial (in original sau copie legalizata).
2. Pentru persoane juridice straine - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea informatiilor referitoare la:
- Datele de identificare ale operatorului economic;
- Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie minim 24, 000, 000lei (douazecisipatru milioane lei);
- Informatii cu privire la obligatiile contractuale fata de alti beneficiari, aflate in prezent in derulare;
- Prezentarea in copie a bilanturilor contabile intocmite corespunzator exercitiilor financiare 2005, 2006 si 2007, vizate si inregistrate de organele competente; Ofertantul va prezenta bilanturile contabile, anexele la acestea si balantele de verificare contabila, intocmite si insotite de raportul auditorilor financiari si contabili autorizati, sau de cenzorii societatii dupa caz, din care sa rezulte conformitatea, sub toate aspectele semnificative, a valorilor reprezentand activele circulante, datoriile curente si veniturile din exploatare reflectate in acestea.
- Prezentarea unei scrisori de bonitate emisa de o banca din care sa reiasa ca ofertantul are o situatie financiara favorabila sustinerii contractului.- Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor solicitate mai sus.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Centralizator privind experienta similara in ultimii 3 ani.2. Fisa de informatii privind experienta similara pentrucontracte similareindeplinite si finalizatein decursul anilor 2005, 2006 si 2007. Cerinta minima: unul sau maxim 3 contracte similare celui ce face obiectul procedurii (cu incadrare in Clasificare CPV precizat la pct.II.1.6), indeplinite si finalizate in ultimii 3 ani, cu o valoare cumulata de minim 20, 000, 000 lei.
3. Recomandari pentru contractele similare mentionate in indeplinirea cerintei minime. Prezentarea unui istoric al litigiilor.4. Dotari minime : Calculatoare min 20 buc; Imprimante min. 20 buc; Plotter A0 min 1 buc; Fax min 1 buc.; Programe cu licenta pentru management de proiect, tip PRIMAVERA, Microsoft Project sau echivalente, Programe soft cu licenta, pentru proiectare structuri subterane;Alte programe soft cu licenta utilizabile in scopul Proiectului; Retea informatica, mijloace de comunicare date, voce; Mijloace de deplasare rapida(auto); Laborator grad 2 (Nota- Se accepta prezentarea unui precontract pentru laborator de incercari materiale grad 2); Laborator Topo complet echipat pentru necesitatile Proiectului: Statie totala: 1buc.; Nivela 1cm/km dus-intors 1buc.; Distomat 1buc.; Echipamente de stocare a informatiilor.
5.Informatii referitoare la modul de organizare si personalul care va fi utilizat in cadrul contractului (personalul cheie, personalul nominalizat). CV-urile si doc. emise de angajator care sa certifice declaratia din CV.6. Ofertantul va preciza: Calitatea de participant la procedura; Asociatii / subcontractantii( partile din contract ce urmeaza a fi indeplinite de fiecare / specializarea acestora).7. Doc. privind certificarea sistemului de management al calitatii firmelor ofertante la nivelul ISO 9001 si de management de mediu al firmelor ofertante la nivelulISO 14001.
8. Declaratie pe propria raspundere privind respectarea legislatieidesecuritatesisanatateinmunca, in vigoare.
9.Documente emise de Autoritatea Feroviara Romana conform prevederilor Ordinului nr. 290/2000 ( pt. obiectul contractului).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
55%
Descriere:
2.
Punctaj tehnic
45%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S100-134803 din 20.05.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.11.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: ordin de plata: 100 lei in cont RO71BPOS70402775727ROL05, sau 27 euro in cont RO65BPOS70402775727EUR04, BANCPOST Palat CFR.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.11.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.11.2008 11:00
Locul: S.C. METROREX S.A, M.T., Sector 1, Bucuresti, B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, et. 9, camera 41
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal (Conform prevederilor art. 272 din OUG 34/2006).
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.10.2008 13:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer