Licitatie Publica - Servicii de consultanta si asistenta tehnica pentru lucrari de reabilitare sistem rutier pachetul 52
Anunt de participare numarul 70371/25.12.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA STRAZILOR BUCURESTI
Adresa postala: Domnita Ancuta , nr. 1 , sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010941, Romania, Punct(e) de contact: CRISTINA ROTARU, Tel.0213138170, Email: [email protected], Fax: 0213138170
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultanta si asistenta tehnica pentru lucrari de reabilitare sistem rutier pachetul 52
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Bd. Aviatorilor, Bd. C-tin. Prezan, Pta. Charles de Gaulle, Municipiul Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de consultanta si asistenta tehnica pentru lucrari de reabilitare sistem rutier pentru arterele: Bd. Aviatorilor, Bd. C-tin. Prezan, Pta. Charles de Gaulle, Municipiul Bucuresti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71530000-2 - Servicii de consultanta in constructii (Rev.2)
71520000-9-Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de consultanta si asistenta tehnica pentru lucrari de reabilitare sistem rutier pentru arterele: Bd. Aviatorilor, Bd. C-tin. Prezan, Pta. Charles de Gaulle, Municipiul Bucuresti
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 500, 000 si 1, 750, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Achizitorul isi rezerva dreptul de a aplica art. 122 lit. i si j din O.U.G. 34/2006.
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Intre 1 si 3 prelungiri posibile
Calendarul provizoriu al contractelor ulterioare: 36 luni de la data adjudecarii contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
26250 LEI - garantie de participare, constituita sub forma de scrisoare de garantie de participare, conform modelului din Documentatia de Atribuire.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratia de eligibilitate, declaratia de neincadrare in una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor, certificat constatator emis de ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani, bilant contabil 2005, 2006, 2007, balante de verificare contabila insotite de raportul auditorilor financiari si contabili autorizati sau de cenzorii societatii, dupa caz
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
experienta similara, recomandari, resurse umane, resurse tehnice
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
55%
Descriere:
2.
modalitatea de indeplinire a obligatiilor privind raportarea/certificarea etc.
40%
Descriere:
3.
programul calitatii aplicat in indeplinirea obiectului contractului
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.02.2009 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Achitare numerar la Casieria Administratiei Strazilor, Str. Domnita Ancuta, nr. 1, sector 1, Bucuresti
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.02.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 27.05.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.02.2009 11:00
Locul: Administratia Strazilor, Str. Domnita Ancuta, nr. 1, corp A, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii legali sau imputernicitii ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Fax: 0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BUCURESTI
Adresa postala: Sos. Oltenitei, nr. 107-111, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041304, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Administratia Strazilor - Serviciul Juridic
Adresa postala: Str. Domnita Ancuta, nr. 1, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010941, Romania, Tel.0213138170, Fax: 0213138170
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.12.2008 19:53