Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de consultanta si continuarea supervizarii lucrarilor de reabilitare pe sectiunea de cale ferata Campina - Predeal


Anunt de participare (utilitati) numarul 112721/11.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala:  str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Punct(e) de contact:  Directia Comerciala - Serviciul Achizitii Publice, Tel. 021/3192433, In atentia:  Ion Preda, Email:  [email protected], Fax:  021/3192433, Adresa internet (URL):  www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de consultanta si continuarea supervizarii lucrarilor de reabilitare pe sectiunea de cale ferata Campina - Predeal
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Sectiunea de cale ferata Campina -Predeal
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asigurarea consultantei prin indeplinirea rolului de ?Inginer? (conform Conditiilor Generale de Contract FIDIC ? editia 1999) pentru lucrarile de reabilitare pe sectiune de cale ferata Campina-Predeal.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contract de servicii de supervizare pentru 6 contracte de lucrari pentru urmatoarele specialitati: ? lotul 1 ? infrastructura si suprastructura;
? sub-lotul 2.1?podete de beton inclusiv cele forate;
? sub-lotul 2.2 ?poduri metalice reabilitate;
? sub-lotul 2.3 ?poduri noi;
? lotul 3 ? linia de contact;? lotul 4 ? semnalizare si telecomunicatii.
Valoarea estimata fara TVA: 13, 560, 750RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 250000 lei, garantia de buna executie 10% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
In conformitate cu OUG 135/2007 si a normelor de aplicare 1832/14.06.2010
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea;
- Declaratie privind neincadrarea la art. 181 din OUG 34/2006;
- Declaratie privind neincadrarea la art. 69^1 din OUG 34/2006;
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
- Asocierea in vederea depunerii unei oferte comune (daca este cazul; Declaratie privind partea/parti de contract care sunt indeplinite de subcontractanti;
- Certificatul de inregistrare de la Camera de Comert si Industrie a Oficiului National Registrului Comertului;
- Certificatul constatator emis de Oficiul National Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Municipiului Bucuresti/teritorial;
- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, catre bugetele componente ale bugetului general consolidat
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii generale din care sa reiasa ca cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani de minim 25.000.000 lei;
- Bilanturi contabile; Contul profit si pierdere 2007, 2008, 2009; Exercitiile financiare nete (profit/pierdere) pe fiecare an sa fie pozitiv;
- Angajament de sustinere financiara (daca este cazul);
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista serviciilor similare prestate in ultimii 5 ani (Formular E);
- Formularul E.1. cuprinzand detalierea proiectelor mentionate ca experienta similara;
- Declaratie care contine informatii privind numarul mediu de angajati, in ultimii 3 ani, (Formularul I);
- Lista expertilor principali - Formularul I.1.- Curriculum vitae (CV) expertilor principali angrenati in prezentul contract (Formularul I.2) si diplomele acestora;
- Declaratiile de disponibilitate ale expertilor implicati in contract (Formularul I.3);
- Autorizatia de furnizor feroviar eliberata de AFER si Agrementul Tehnic AFER;
- Certificat ISO 9001:2008 sau dovezi de asigurarea calitatii;
- Certificat OHSAS 18001:1999 sau declaratie de respectarea legislatiei de securitatea in munca si sanatate in munca;
- Certificat ISO 14001:2004 sau dovezi care confirma asigurarea unui nivel corespunzator al sistemului de management de mediu;
- Angajament de sustinere tehnica (daca este cazul).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
Propunere tehnica
70%
Descriere: In cf cu cap E2.3 din fisa de date
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
2003/RO/16/P/PT/007/01/02
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.01.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.01.2011 10:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.01.2011 11:30
Locul: CNCF CFR SA - B-dul Dinicu Golescu nr. 38, etj 5. cam 79, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele imputernicite de ofertanti avand imputernicire scrisa si copie dupa BI/CI/pasaport
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleus nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +40/021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  +40/021/3104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr.5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021/319.51.80
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CNCFCFR SA, Directia Asistenta Juridica
Adresa postala:  B-dul Dinicu Golescu, nr.38, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. +40/021/3151117, Fax:  +40/0213151117
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.12.2010 10:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer