Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de consultanta si expertiza aferente lucrarilor „REABILITARE DJ 123A TUSNAD – SŽCRAIENI KM 0+000 – KM 14+600"


Anunt de participare numarul 100660/20.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL HARGHITA
Adresa postala:  Piata Libertatii Nr. 5, Localitatea:  Miercurea-Ciuc, Cod postal:  530140, Romania, Punct(e) de contact:  Compartimentul achizitii publice, Tel. 0266-207720, In atentia:  Balint Andras, Email:  [email protected], Fax:  0266-207725, Adresa internet (URL):  www.judetulharghita.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultanta si expertiza aferente lucrarilor „REABILITARE DJ 123A TUSNAD – SŽCRAIENI KM 0+000 – KM 14+600"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Localitatile situate de-a lungul drumului judetean DJ 123A, Tusnad, Vrabie, Cetatuia, Sansimion, Sintimbru si Sancraieni
Codul NUTS: RO124 - Harghita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de consultanta si expertiza aferente lucrarilor „REABILITARE DJ 123A TUSNAD – SŽCRAIENI KM 0+000 – KM 14+600", prin localitatile situate de-a lungul drumului judetean DJ 123A, Tusnad, Vrabie, Cetatuia, S?imion, S?imbru si S?raieni.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71311300-4 - Servicii de consultanta in infrastructura (Rev.2)
71319000-7-Servicii de expertiza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de consultanta si expertiza aferente lucrarilor „REABILITARE DJ 123A TUSNAD – SŽCRAIENI KM 0+000 – KM 14+600", prin localitatile situate de-a lungul drumului judetean DJ 123A, Tusnad, Vrabie, Cetatuia, S?imion, S?imbru si S?raieni.
Vezi caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 355, 990RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
44 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 7.000 lei Garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
– Fonduri externe nerambursabile – Fonduri evidentiate ?afara bugetului (fond de rulment)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Ofertantii sunt obligati sa consulte proiectul privind executia lucrarilor si sa viziteze amplasamentul unde se va executa lucrarea.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: - se solicita completarea Formularului nr.1, Declaratie privind eligibilitatea; se solicita completarea Formularului 2, Declaratie privind ne?adrarea ?prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006;
- se solicita certificate de atestare fiscala privind ?eplinirea obligatiilor la bugetul general consolidat precum si la bugetul local, valabile la data deschiderii ofertelor.
- se solicita Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (valabil la data deschiderii ofertelor), ?original sau copie legalizata, Obiectul de activitate al ofertantului sa includa si domeniul de activitate aferent obiectului contractului – activitati de inginerie si consultanta tehnica legate de acestea.
Persoane juridice straine: se solicita Documente care dovedesc o forma de ?egistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, ?original si traducere legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- se solicita completarea Formularului nr.3 Informatii generale - cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani, ?domeniul de activitate aferent obiectului contractului.
- se solicita prezentarea bilantului contabil pe anul 2008 vizat de administratia financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie de minimum 711.980 lei.Ofertantul prin prezentarea bilantului contabil trebuie sa ateste faptul ca firma nu a ?egistrat pierdere la data de 31 decembrie 2008.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- se solicita completarea Formularului nr. 4, Declaratie privind lista principalelor servicii de consultanta, ?domeniul lucrari drumuri ?ultimii 3 ani (anii 2007-2009), ?otita de recomandarea beneficiarului ?original (Formularul nr.5).- se solicita Declaratie privind dotarile specifice - Formularul nr. 6, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoare si alte mijloace fixe pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru ?eplinirea contractului.
- se solicita completarea Formularului 7 Informatii despre personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii.Organizare si metodologie – Va fi prezentata respect? structura din Formularul nr. 8
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- prezentarea a cel putin 2 servicii similare ca natura si complexitate, prestate ?ultimii 3 ani, - ofertantii vor face dovada finalizarii (adica receptie la terminarea lucrarilor sau receptie finala) ?ultimii 3 ani a unuia sau a mai multor contracte care a/au avut ca obiect prestarea de serviciu de consultanta ?reabilitari drumuri.Valoarea contractelor prezentate trebuie sa fie de cel putin 200.000 lei (1 contract) sau de 355.990 lei (valoarea ?umata a cel mult 3 contracte prezentate).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.06.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.06.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.06.2010 11:00
Locul: Sediul Consiliului Judetean Harghita , camera 326
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pe baza de act de identitate si imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): – Fonduri externe nerambursabile(Program Operational Regional, Axa prioritara 2 "?bunatatirea infrastructurii de transport regionale si locale", domeniul de interventie 2.1 „Reabilitarea si modernizarea retelei de drumuri judetene, strazi urbane-inclusiv constructia/reabilitarea soselelor de centura")
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr.6 Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email:  [email protected], Fax:  021-3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Harghita
Adresa postala:  Str. Szasz Endre nr. 6, Localitatea:  Miercurea Ciuc, Cod postal:  530132, Romania, Tel. 0266-311275, Fax:  0266-311275
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia juridica CJ Harghita
Adresa postala:  P-ta Libertatii nr. 5, Localitatea:  Miercurea Ciuc, Cod postal:  530140, Romania, Tel. 0266-207700, Email:  [email protected], Fax:  0266-207725, Adresa internet (URL):  www.judetulharghita.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.05.2010 15:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer