Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de consultanta si intocmirea documentatiei necesare in procesul de acreditare a serviciilor


Anunt de participare numarul 5390/13.03.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor Satu Mare
Adresa postala: Str. Lacrimioarei, Nr. 37, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440067, Romania, Punct(e) de contact: Patriciu Gorgan, Tel.0261/715956, Email: [email protected], Fax: 0261/715950, Adresa internet (URL): www.dsv-satu-mare.ro, Adresa profilului cumparatorului: http: //www.dsv-satu-mare.ro/achizitii.phpcmd=index
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultanta si intocmirea documentatiei necesare in procesul de acreditare a serviciilor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: La adresa autoritatii contractante
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de servicii de consultanta si intocmirea documentatiei necesare in procesul de acreditare a serviciilor tehnice din cadrul DSVSA Satu Mare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74141510-7 - Servicii de consultanta in gestionarea asigurarii calitatii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de consultanta conform caietului de sarcini, un pachet de servicii
Valoarea estimata fara TVA: 3, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Se constituie in valoare de 8% din valoarea contractului fara TVA, prin Scrisoare de garantie bancara va deveni anexa la contract
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se va face cu OP in contul furnizorului deschis la Trezorerie, fondurile alocate fiind de la bugetul statului.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Au obligatia de a-si legaliza forma de asocierea prin contract scris, semnat de partile asociate care va fi prezentat autoritatii contractante inainte de semnarea contractului de achizitie.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: 1. Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului in xerocopie legalizata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.2. Certificat inregistrare firma in xerocopie legalizata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.
3. Autorizatie de functionare in xerocopie legalizata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita: - Ultimul bilantul aprobat de organele competente; - Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii trei ani: Anexa 4
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta minima obligatorieExperienta similara cu privire la acreditarea obtinuta de cel putin o autoritate judeteana similara consiliata de societatea d-voastra.Prezentarea echipei de lucru cu pregatirea profesionala.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.04.2007 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.04.2007 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.04.2007 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Delegatie din partea firmei pentru persoana care participa la sedinta de deschidere
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr.38, et.4, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021-311.80.90, Fax: 021-311.80.95
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL ORADEA
Adresa postala: Str. Parcul Traian, nr. 10, jud, Bihor, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410033, Romania, Tel.0259/426881, Fax: 0259/415903
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic din cadrul Directiei Sanitare Veterinare si pentru Siguranta Alimentelor Satu Mare
Adresa postala: Str. Lacrimioarei, nr. 37, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440067, Romania, Tel.0261/715956, Fax: 0261/715950
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.03.2007 14:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer