Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - "Servicii de consultanta si proiectare in vederea intocmirii documentatiei necesare finantarii din fonduri structurale pentru Programul Operational Regional - Axa prioritara 2: Imbunatatirea infrastructurii regionale si locale de transport"


Anunt de participare numarul 100889/27.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Sectorului 6 (Primaria sectorului 6)
Adresa postala:  Aleea Bistra nr. 1, sector 6, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  061545, Romania, Punct(e) de contact:  Aleea Bistra nr. 1, sector 6, Bucuresti, Tel. 0215271676, Email:  [email protected], Fax:  0215271674
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
"Servicii de consultanta si proiectare in vederea intocmirii documentatiei necesare finantarii din fonduri structurale pentru Programul Operational Regional - Axa prioritara 2: Imbunatatirea infrastructurii regionale si locale de transport"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sector 6, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
"Servicii de consultanta si proiectare in vederea intocmirii documentatiei necesare finantarii din fonduri structurale pentru Programul Operational Regional - Axa prioritara 2: Imbunatatirea infrastructurii regionale si locale de transport"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79400000-8 - Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe (Rev.2)
71241000-9-Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Elaborare: Studii tehnice de specialitate ( ridicari topo, studii geotehnice, studii hidro, expertize tehnice drumuri, studii de trafic); Studiu de Fezabilitate inclusiv analiza cost-beneficiu, conform HG 28/2008 si prevederilor Ghidului Solicitantului, documentatie pentru obtinerea avizelor; Proiect Tehnic (fazele Detalii de Executie, Caiet de Sarcini, Documentatie pentru autorizarea executarii lucrarilor de constructii, Asistenta Tehnica a proiectantului pe perioada desfasurarii lucrarilor de executie);Realizare a investitiilor majore in infrastructura in contextul situatiei de criza economic-financiara globalizata.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare de 30500lei, prin virament bancar/cash la casieria unitatii/printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene nerambursabile alocate pe Programul Operational Regional Domeniu Major de interventie 2.1 si buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la articolul 181 din OUG34/2006; Declaratia privind calitatea de participant la procedura; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;Certificat de inregistrare ( copie semnata si stampilata); Certificat de sarcini fiscale emis de Ministerul Finantelor Publice privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat; Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, a impozitelor locale pentru sediul principal si pentru toate punctele de lucru declarate in termen de valabilitate la data deschiderii documentelor de calificare; Cazier fiscal/ certificat echivalent pentru persoane juridice straine in conf. cu HG31/2003, emis cu maximum 15 zile inaintea datei limita de depunere a documentelor de calificare; Cazier judiciar al societatii asa cum este precizat in certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in termen de valabilitate la data deschiderii documentelor de calificare; Cazier judiciar al administratorului societatii asa cum este el precizat in certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in termen de valabilitate la data deschiderii documentelor de calificare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea bilanturilor contabile de la finele anilor 2007, 2008 si 2009 ( la data de 31.12.2007, 31.12.2008 si 31.12.2009) vizate si inresgistrate de organele competente (se vor prezenta numai in copie legalizata); Fisa de informatii generale cu informatii privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani; Declaratie pe proprie raspundere prin care se angajeaza ca in cazul in care va fi decalarat castigator al procedurii isi va prelungi durata de valabilitate a politei de asigurare de raspundere profesionala pt toata perioada de valabilitate a contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani egala sau mai mare decat 3000000 lei;Rezultatele exercitiilor financiare pe 2007, 2008, 2009 sa fie pozitive;Detinerea unei polite de asigurare de raspundere profesionala de minim 850000 lei; Lichiditate generala pe 2009 sa fie de 100%; Declaratia pe proprie raspundere ca ofertantul nu are datorii, debite, sau litigii deschise din contracte anterioare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani; Declaratia cu privire la personalul de conducere si efectivele medii anuale pe ultimii 3 ani; Declaratie de disponibilitate pt personal; Fisa de experienta similara pentru serviciile prestate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Finalizarea in ultimii 3 ani a unui contract de prestari servicii de proiectare si consultanta in faza Studiu de Fezabilitate, Proiect Tehnic si cerere de finantare care sa includa si analiza economica de aceeasi natura si complexitate, in valoare de 2000000 lei exclusiv tva;Indeplinirea in ultimii 3 ani dintr-un singur contract de prestari servicii proiectare si consultanta in accesarea fondurilor europene nerambursabile pentru modernizarea infrastructurii rutiere finalizat si care a obtinut finantare fiind declarat eligibil pt o valoare a investitiei de minim 8000000 lei exclusiv tva; Indeplinirea in ultimii 3 ani dintr-un singur contract de prestari servicii de proiectare si consultanta in accesarea fondurilor europene nerambursabile pentru modernizarea/extinderea sistemului de iluminat stradal finalizat si care a obtinut finantare fiind declarat eligibil pt o valoare a investitiei de min 1000000 lei exclusiv tva;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
Cererile de proiecte sunt deja deschise pe domeniile mentionate; starea deficitara a infrastructurii rutiere urbane din sectorul 6;ordinul 51/13.03.2009 privind accelerarea procedurilor
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 10
Se califica primii 10 operatori economici, in ordinea descrescatoare a valorii cumulate a proiectelor(investitiilor) depuse pentru a fi finantate din fonduri nerambursabile europene.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.06.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.06.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.06.2010 11:00
Locul: Directia Investitii-Primaria Sector 6, Aleea Bistra nr. 1, sector 6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertanti, imputerniciti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional - Axa prioritara 2
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire contine plansa A1.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 5, sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 0213195180, Email:  [email protected], Fax:  0213191674, Adresa internet (URL):  www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ServiciulAchizitii Publice Directia Investitii - Primaria Sector 6
Adresa postala:  Aleea Bistra nr. 1, sector 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  061545, Romania, Tel. 0215271676, Email:  [email protected], Fax:  0215271674
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.05.2010 17:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer