Licitatie Publica - "Servicii de consultanta si proiectare in vederea intocmirii documentatiei necesare finantarii din fonduri structurale pentru Programul Operational Regional - Axa Prioritara 2: Imbunatatirea infrastructurii regionale si locale de transport"
Anunt de participare numarul 107368/09.09.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Sectorului 6 (Primaria sectorului 6)
Adresa postala: Bd. Regiei nr.6-8, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060204, Romania, Punct(e) de contact: Daniela Dumitru, Tel. 0213180144, Email: [email protected], Fax: 0213180143
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
"Servicii de consultanta si proiectare in vederea intocmirii documentatiei necesare finantarii din fonduri structurale pentru Programul Operational Regional - Axa Prioritara 2: Imbunatatirea infrastructurii regionale si locale de transport"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sector 6, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
"Servicii de consultanta si proiectare in vederea intocmirii documentatiei necesare finantarii din fonduri structurale pentru Programul Operational Regional- Axa Prioritara 2: Imbunatatirea infrastructurii regionale si locale de transport"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79400000-8 - Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe (Rev.2)
71241000-9-Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Elaborare: Studii tehnice de specialitate(ridicari topo, studii geotehnice, studii hidro, expertize tehnice drumuri, studii de trafic);Studiu de Fezabilitate inclusiv analiza cost-beneficiu, conform HG28/2008 si prevederilor Ghidului Solicitantului, documentatie pentru obtinerea avizelor;Proiect tehnic (fazele Detalii de Executie, Caiet de Sarcini, Documentatie pentru autorizarea executarii lucrarilor de constructii, Asistenta Tehnica a proiectantului pe perioada desfasurarii lucrarilor de executie);Realizare a investitiilor majore in infrastructura in contextul situatiei de criza economic-financiara globalizata
Valoarea estimata fara TVA: 2, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 27.10.2010 pana la 31.12.2010
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare de 30500 lei, prin virament bancar/cash la casieria unitatii/printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene nerambursabile alocate pe Programul Operational Regional Domeniu Major de interventie 2.1 si buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la articolul 181 din OUG34/2006;Declaratia privind calitatea de participant la procedura;Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului(original sau copie legalizata);Certificat de inregistrare copie semnata si stampilata;Certificat de sarcini fiscale emis de Ministerul Finantelor Publice privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat din care sa rezulte ca nu exista restante(original sau copie legalizata);Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor locale pentru sediul principal si pentru toate punctele de lucru declarate in termen de valabilitate la data deschiderii documentelor de calificare (original sau copie legalizata);Cazier fiscal/Certificat echivalent pentru persoane juridice straine in conformitate cu HG31/2003 emis cu maximum 15 zile inaintea datei limita de depunere a documentelor de calificare(original sau copie legalizata);Cazier judiciar al societatii asa cum este precizat in certificatul constatator emis de Oficiul Registrul Comertului in termen de valabilitate la data deschiderii documentelor de calificare (original sau copie legalizata);Cazier judiciar al administratorului societatii asa cum este precizat in certificatul constatator emis de Oficiul Registrul Comertului in termen de valabilitate la data deschiderii documentelor de calificare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea bilanturilor contabile de la finele anilor 2007, 2008 si 2009(31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009) vizate si inregistrate de catre organele competente(se vor prezenta numai in copie certificata);Fisa de informatii generale privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani;Declaratie pe proprie raspundere prin care operatorul economic se angajeaza ca in cazul in care va fi declarat castigator al procedurii isi va prelungi durata de valabilitate a politei de asigurare de raspundere profesionala pentru toata durata de valabilitate a contractului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani egala sau mai mare decat valoarea minima impusa respectiv 3000000 lei;Rezultatele exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani(2007, 2008, 2009) sa fie pozitive;Detinerea unei polite de asigurare de raspundere profesionala de minim 850000 lei cu termen de valabilitate pana la 31.12.2010;Declaratie pe proprie raspundere din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii, debite, sau litigii deschise din contracte anterioare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani;Declaratia cu privire la personalul de conducere si efectivele medii anuale ale personalului angajat pe ultimii 3 ani;Declaratia de disponibilitate pentru personalul folosit(altul decat cel propriu angajat permanent 8 ore zilnic, in baza unui contract de colaborare/contract prestari servicii/conventie civila;Fisa de experienta similara pentru serviciile prestate pentru care indeplinesc nivelul minim impus privind capacitatea tehnica.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Finalizarea in ultimii 3 ani de catre ofertant a unui contract de prestari servicii de proiectare si consultanta in faza SF, PT si cerere de finantare care sa includa si analiza economica de aceeasi natura si complexitate care sa contina: drumuri, spatii parcaje, retele de utilitati, amenajare spatii verzi, cu o finantare din fonduri europene cu o valoare finala de minim 2000000lei exclusiv tva(se va prezenta copie legalizata contract, copie legalizata proces verbal de receptie la terminarea contractului, copie legalizata recomandare de la beneficiarul pentru care au fost prestate serviciile cu calificativ de foarte bine;Dovada ca operatorul economic are angajat cu contract de munca inregistrat la ITM sau contract de colaborare urmatorul personal de conducere responsabil de indeplinirea contractului si anume: minim 1 absolvent de studii superioare/tehnice/economice cu vechime in specialitate de 8 ani pe functia de coordonator de proiect, 1 absolvent de studii superioare tehnice cu vechime in specialitate de 3 ani pe functia de sef de santier, minim 1 absolvent de studii superioare tehnice cu vechime in specialitate de minim 3 ani pentru functia de inginer proiectant de retele electrice, 1 absolvent de studii superioare economice cu vechime in specialitate de 3 ani pentru functia de expert contabil si/auditor financiar si/sau expert, 1 absolvent de studii superioare tehnice/economice de lunga durata cu o vechime in specialitate de minim 3 ani pentru functia de manager de proiect implementare proiecte, 1 absolvent de studii superioare tehnice/economice de lunga durata cu o vechime in specialitate de minim 3 ani pentru functia de arhitect peisagist;Dovada ca ofertantul detine un atestat in termen de valabilitate emis de ANRE pentru proiectarea de retele electrice de tip B si C1A(copie legalizata);ISO 9001:2001 pentru servicii de proiectare si consultanta in accesarea fondurilor sau echivalentul lui(copie legalizata);ISO 14001:2001 pentru servicii de proiectare si consultanta in accesarea fondurilor sau echivalentul lui (copie legalizata);OHSAS 18001:2007 pentru servicii de proiectare si consultanta in accesarea fondurilor sau echivalent(copie legalizata)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
Cererile de proiecte sunt deja deschise pe domeniile mentionate;starea deficitara a infrastructurii rutiere urbane din sectorul 6;ordinul 51/13.03.2009 privind accelerarea procedurilor
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 10
Se califica primii 10 operatori economici in ordinea descrescatoare a valorii cumulate a proiectelor(investitiilor) depuse pentru a fi finantate din fonduri nerambursabile europene.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.09.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.09.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.09.2010 11:00
Locul: Primaria Sector 6-Directia Investitii , B-dul Regiei nr. 6-8, sector 6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertanti, imputerniciti, comisia de evaluare
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional-Axa prioritara 2
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Din motive tehnice documentatia de atribuire nu poate fi atasata in SEAP, deoarece contine plansa A1.Documentatia poate fi ridicata, dupa ce se inainteaza o solicitare in acest sens, de la sediul Directiei Investitii - Primaria Sector 6, B-dul Regiei nr. 6-8, sector 6, Bucuresti
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel. 0213195180, Email: [email protected], Fax: 0213191674
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice Directia Investitii - Primaria Sector 6
Adresa postala: B-dul Regiei nr. 6-8, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061545, Romania, Tel. 021.3180144, Email: [email protected], Fax: 0213180143, Adresa internet (URL): -
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.09.2010 14:15