Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE CONSULTANTA SI PROIECTARE PENTRU DERULAREA SI IMPLEMENTAREA PROIECTULUI: REFACERE SI MODERNIZARE DRUMURI SATESTI SI ACHIZITIONAREA DE UTILAJE SI ECHIPAMENTE PENTRU SERVICII PUBLICE IN LOC. CORLATENI, COM. CORLATENI, JUD. BOTOSANI


Anunt de participare numarul 39608/21.11.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA CORLATENI (PRIMARIA COMUNEI CORLATENI)
Adresa postala: Strada Principala, nr.59, Localitatea: Corlateni, Cod postal: 717075, Romania, Punct(e) de contact: IOAN TALPAN, Tel.0743517135, Email: [email protected], Fax: 0231619686, Adresa internet (URL): www.primaria-corlateni.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Servicii publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE CONSULTANTA SI PROIECTARE PENTRU DERULAREA SI IMPLEMENTAREA PROIECTULUI: REFACERE SI MODERNIZARE DRUMURI SATESTI SI ACHIZITIONAREA DE UTILAJE SI ECHIPAMENTE PENTRUSERVICII PUBLICE IN LOC. CORLATENI, COM. CORLATENI, JUD. BOTOSANI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Comuna Corlateni, judetul Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de consultanta si proiectare pentru accesare de fonduri structurale si managementul implementarii proiectului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72224000-1 - Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.1)
74840000-9-Servicii de proiectare specializata (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SERVICII DE CONSULTANTA(Plan de afaceri, Consultanta in domeniul managementului investitiei sau administrarea contractelor de executie)SI SERVICII DE PROIECTARE( Studiu de fezabilitate, Proiect tehnic, Caiet de sarcini, Detalii de executie, Asistenta tehnica ) PENTRU DERULAREA SI IMPLEMENTAREA PROIECTULUI: REFACERE SI MODERNIZARE DRUMURI SATESTI SI ACHIZITIONAREA DE UTILAJE SI ECHIPAMENTE PENTRUSERVICII PUBLICE IN LOC. CORLATENI, COM. CORLATENI, JUD. BOTOSANI
Valoarea estimata fara TVA: 200, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
1.000 RON (Garantie de participare la procedura).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri structurale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea :
Solicitat [X]Nesolicitat Formularul 12A Declaratie pe propria raspundere, semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Formularul 12B Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006
Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare):
Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunal, in original sau copie care trebuie sa cuprinda in mod obligatoriu domeniul principal si domeniile secundare de activitate, precum si situatia juridica a ofertantului sau autorizatia de functionare pentru persoane fizice.
Persoane juridice /fizice straine: Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindsituatia economico-financiaraSolicitat [X]Nesolicitat
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a) Bilantul contabil[x] SolicitatNesolicitatOfertantul trebuie sa prezinte bilantul contabil la 31.12.2006, vizat si inregistrat de organele competente - in copie ;b) declaratie privind cifra medie de afaceri;Solicitat[x]NesolicitatSe va completa si depune, in original, Formularul 12E FISA CU INFORMATII GENERALE
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Capacitatea tehnica si sau profesionala:
Informatii privindcapacitatea tehnicaSolicitat [X]Nesolicitat
Informatii privind subcontractantii
Solicitat [X]Nesolicitat
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lista principale prestatii servicii in ultimii 3aniSolicitat [X]NesolicitatSe va completa si depune, in original, Formularul 12FCerinta obligatorie: Minim 10 contracte PROGRAM SAPARD, declarate eligibile.Se solicita dupa caz, completarea unui formular cu subcontractantii si specializarea acestora in conformitate cu Formularul 12G
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pret
60%
Descriere:
2.
Durata de realizare a documentatiei tehnice
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.12.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casieria Primariei comunei Corlateni
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.01.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.01.2008 11:00
Locul: Sediul Primariei comunei Corlateni
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul National de Dezvoltare Rurala(PNDR)2007-2013.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor(CNSC).
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+40)21.311.80.92/(+40)21.319.95.65, Email: [email protected], Fax: (+40)21.311.80.93, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Judecatoria Dorohoi
Adresa postala: Strada Postei, nr.15, Localitatea: Dorohoi, Cod postal: 715200, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatie depusa in termen de cel mult 10 zile de la luarea la cunostinta a deciziei autoritatii contractante.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic al Primariei comunei Corlateni
Adresa postala: Strada Principala, 59, Localitatea: Corlateni, Cod postal: 717075, Romania, Tel.0231/619504, Email: [email protected], Fax: 0231/619686, Adresa internet (URL): www.primaria-corlateni.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.11.2007 13:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer