Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de consultanta si proiectare pentru:,, Proiect integrat: Canalizare in sistem centralizat in comuna Tuglui si modernizare DC 104 Livezi - Jiul si a strazilor laterale din localitatile Jiul si Tuglui, judetul Dolj"


Anunt de participare numarul 40596/14.12.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA TUGLUI (CONSILIUL LOCAL TUGLUI DOLJ)
Adresa postala: NR. 821, TUGLUI, DOLJ, Localitatea: tuglui, Cod postal: 207590, Romania, Punct(e) de contact: VALERICA DUMITRU, Tel.0251350205, Email: [email protected], Fax: 0251350066, Adresa internet (URL): Comuna Tuglui, judetul Dolj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
autoritate locala
Activitate (activitati)
Altele: administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultanta si proiectare pentru: , , Proiect integrat: Canalizare in sistem centralizat in comuna Tuglui si modernizare DC 104 Livezi - Jiul si a strazilor laterale din localitatile Jiul si Tuglui, judetul Dolj"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Sediul autoritatii contractante.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de consultanta si proiectare in vederea accesarii fondurilor comunitare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74232200-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.1)
72221000-0-Servicii de consultanta privind analiza economica (Rev.1)
72224000-1-Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.1)
74141800-7-Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor (Rev.1)
74232220-2-Servicii de proiectare a conductelor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 750, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 7500 lei.Garantia de buna executie 5% din valoarea acceptata a contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Conform procedurilor aplicate proiectelor finantate prin FEADR.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Forma legala de asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular nr. 2, Formular nr. 3, Certificat de atestare fiscala, Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale, certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului( conform fisei de date a achizitiei).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la 31.12.2006 si balanta contabila la 31.12.2006.
Formular nr. 4 cu informatii privind valorile indicatorilor economici.
Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-cifra de afaceri al ultimului an fiscal sa fie cel putin egala cu 1.100.000 RON;
- profitul net pozitiv pe ultimul an contabil;
- lichiditate generala mai mare de 100%;
- solvabilitate patrimoniala peste 30 %;Informatiile privind legislatia fiscala in vigoare se descarca de la adresa de internet: www.mfinante.ro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Proiecte si servicii similare (formular nr. 5 - minim 9 contracte similare
- 3 contracte de consultanta in domeniul proiectelor cu finantare externa, care insumate d.p.d.v. valoric sa fie mai mari de 340.000 RON
- 3 contracte de proiectare pentru alimentari cu apa si/sau canalizare care insumate d.p.d.v. valoric sa fie mai mari de 150.000 RON
- 3 contracte similare pentru proiectare de drumuri care insumate d.p.d.v. valoric sa fie mai mari de 300.000 RON.
Pentru fiecare contract/beneficiar se vor prezenta cate o recomandare, iar pentru contractele de proiectare se va prezenta procesul verbal de predare - primire a documentatiilor tehnice.
2.Echipament tehnic necesar derularii proiectului(Formular nr. 6)
- minim o statie totala pentru masuratori topografice
- minim o licenta pentru procesare CAD
- minim o licenta Office sau echivalent
- minim o licenta pentru un soft de proiectare drumuri
- minim o licenta pentru un soft de calcul hidraulic de canalizare. Pentru softurile folosite se vor inainta documente edificatoare care sa ateste cadrul legal de folosire a acestora de catre ofertant.
3.Experti pentru elaborarea documentatiei de proiectare( Formular nr. 7)
- minim un consultant cu studii economice cu experienta profesionala minima de 3 ani in gestiunea si managementul proiectelor cu finantare externa;
- minim un inginer geodez cu experienta profesionala minima de 3 ani;
- minim un inginer CFDP cu experienta profesionala minima de 3 ani;
- minim un inginer geotehnician cu experienta profesionala minima de 3 ani;
- minim un inginer de hidrotehnica cu experienta profesionala minima de 3 ani;
- minim un economist cu experienta profesionala minima de 3 ani;
- alt personal care sa acopere intreaga gama de solicitari ale viitorului contract.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.02.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Ordin de plata sau numerar la casieria unitatii.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.02.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.02.2008 11:00
Locul: Sediul Consiliului Local Tuglui, comuna Tuglui, judetul Dolj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantului.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul National pentru Dezvoltare Rurala 2007 - 2013, Masura 322.
VI.3) Alte informatii
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind- Legislatia fiscala www.mfimante.ro- Legislatia in domeniul protectiei mediului www.mmediu.ro- Protectia muncii si conditii de munca www.mmssf.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Stavropoleus, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 0213104641, Email: [email protected], Fax: (+4)0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: B-dul Nicolae Titulescu nr.4, judetul Dolj, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200688, Romania, Tel.0251418568, Fax: 0251415600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliu Local Tuglui
Adresa postala: comuna Tuglui, judetul DOLJ, Localitatea: Tuglui, Cod postal: 207590, Romania, Tel.0251350205, Fax: 0251350066
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.12.2007 11:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer