Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de consultanta si proiectare pentru realizarea obiectivului investitional ?Centru de dezvoltare si cercetare aplicata Transilvania Motorland? ? comuna Tarlungeni, judetul Brasov


Anunt de participare numarul 114191/19.01.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA TARLUNGENI
Adresa postala:  brasov, tarlungeni, str zizinului nr 2, Localitatea:  Tarlungeni, Cod postal:  507220, Romania, Punct(e) de contact:  Szasz Marton, Tel. 0268365713, Email:  [email protected], Fax:  0268365072, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: administratie publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultanta si proiectare pentru realizarea obiectivului investitional ?Centru de dezvoltare si cercetare aplicata Transilvania Motorland? ? comuna Tarlungeni, judetul Brasov
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Comuna Tarlungeni
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de consultanta si proiectare pentru realizarea obiectivului investitional ?Centru de dezvoltare si cercetare aplicata Transilvania Motorland? ? comuna Tarlungeni, judetul Brasov
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
71241000-9-Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
71242000-6-Pregatire de proiecte si proiectare, estimare a costurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
?Realizarea Studiului de fezabilitate (inclusiv documentatie pentru certificat de urbanism, studii de teren pentru fiecare amplasament corelate cu specificul fiecarui obiectiv de investitie ce va fi realizat pe respectiva locatie, documentatii pentru obtinerea avizelor), conform cu prevederilor H.G. 28/2008 cu modificarile si completarile ulterioare.?Realizarea Proiectului Tehnic cu detalii de executie aferente investitiei
?Realizarea Cererii de finantare in scopul finantarii investitiei prin Programul Operational Regional, Axa 1 ? Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? poli urbani de crestere;
?Realizarea Planului de afaceri pentru justificarea investitiei;
?Elaborarea documentatiei de externalizare a serviciilor de administrare, asistenta in procedura de licitatie si semnarea contractului privind Centrul de Cercetare Dezvoltare Transilvania Motorland.
Valoarea estimata fara TVA: 450, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
33 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia pentru participare este de: 30.000 leiGarantia de buna executie este in cuantum de 10 % din valoarea totala a Contractului de servicii, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din bugetul local si fonduri comunitare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Neincadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006, Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, Certificat de Atestare Fiscala Pentru Persoane Juridice, privind obligatiile de plata catre bugetul general consolidat;
Certificat de Atestare Fiscala Pentru Persoane Juridice, privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local.Prezentarea oricarui document edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine a ofertantului sau in tara in care acesta este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva, Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formular 03), in original, Fisa entitatii legale (Formular 04), in original, Certificat de inregistrare ( CUI).Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original sau copie legalizata notarial) din care sa reiasa ca ofertantii au ca obiect de activitate conform CAEN 2008 urmatoarele:
cod CAEN 7022 ?Activitati de consultanta pentru afaceri si management?
cod CAEN 7111 ?Activitati de arhitectura?
cod CAEN 7112 ?Activitati de inginerie si consultanta tehnica legate de acestea?.
Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa centralizatoare a situatiei economico-financiare a ofertantului (Formular 05), in original. Se vor prezenta bilanturi contabile la 31 decembrie 2007, 2008 si 2009 si conturile de profit si pierdere (in copie), vizate si inregistrate de organele competente.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele mentionate vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Realizarea unei cifre de afaceri medii anuale pe anii 2007, 2008 si 2009 de 900.000 Euro (sau mai mare).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va completa Formularul Nr. 7. Pentru experienta similara mentionata ofertantul va prezenta recomandari sau copii ale contractelor din partea beneficiarului/clientului privat beneficiar. Recomandarile sau copiile contractelor vor fi prezentate in orginal sau copie legalizata. In cazul in care recomandarile sunt redactate in alta limba decat limba romana acestea vor fi insotite de traducerea lor autorizata.
CV-urile (Formular 11) trebuie insotite de Declaratii de exclusivitate si disponibilitate (Formular 12), semnate in original de catre fiecare dintre expertii inclusi in oferta.Daca este cazul subcontractarii, lista cuprinzand subcontractorii declarati (Formular 8), in original, insotita de acordurile de subcontractare (Formular 8 bis).Capacitatea economico-financiara si tehnica a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 186 alin. 1, 2, 3 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va prezenta o Declaratie de angajament ferm, Certificat privind standarde de asigurare a calitatii ? Certificat ISO 9001:2008 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
?Ofertantii trebuie sa faca dovada faptului ca in ultimii 3 ani au finalizat 1 contract de servicii privind realizarea de documentatii tehnico-economice de finantare pentru investitii publice.?Ofertantii trebuie sa faca dovada faptului ca au elaborat in ultimii 3 ani cel putin 1 documentatie de atribuire pentru achizitii publice.?Ofertantii trebuie sa faca dovada faptului ca au finalizat in ultimii 3 ani cel putin 1 contract de proiectare constructii civile cu o suprafata construita de min. 3000 mp.?Ofertantii trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani au finalizat proiectarea a minim unui circuit auto omologat FIA, cu o lungime de min 4.000 m.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
Criteriul tehnic calitativ
70%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
346/13.01.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.03.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.03.2011 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.03.2011 12:00
Locul: sediul Primariei Tarlungeni, etaj 1, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor pe baza unei imputerniciri si a unui document de identitate al persoanei imputernicite.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ? CNSC
Adresa postala:  Str. Stavropoleus, nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030081, Romania, Tel. (+40) 21.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  (+40) 21.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Tarlungeni
Adresa postala:  str Zizinului nr 2, Localitatea:  Tarlungeni, Cod postal:  507220, Romania, Tel. 0268 365 713, Email:  [email protected], Fax:  0268 365 072
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.01.2011 20:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer