Licitatie Publica - Servicii de Consultanta si proiectare pentru realizarea documentatiei aferenta proiectului ?MODERNIZAREA SI REABILITAREA PARCULUI PUBLIC AL TEATRULUI NATIONAL VASILE ALECSANDRI?
Anunt de participare numarul 129647/05.09.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Iasi
Adresa postala: Iasi, b-dul Stefan cel Mare si Sfant nr.11, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700064, Romania, Punct(e) de contact: Magdalena Popa, Tel. 0232/258190, Email: [email protected], Fax: 0232/258190, Adresa internet (URL): www.primaria-iasi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de Consultanta si proiectare pentru realizarea documentatiei aferenta proiectului ?MODERNIZAREA SI REABILITAREA PARCULUI PUBLIC AL TEATRULUI NATIONAL VASILE ALECSANDRI?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Municipiul Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de Consultanta si proiectare pentru realizarea documentatiei aferenta proiectului ?MODERNIZAREA SI REABILITAREA PARCULUI PUBLIC AL TEATRULUI NATIONAL VASILE ALECSANDRI? - conform caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71220000-6 - Servicii de proiectare arhitecturala (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71420000-8-Servicii de arhitectura peisagistica (Rev.2)
79415200-8-Servicii de consultanta in proiectare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de Consultanta si proiectare pentru realizarea documentatiei aferenta proiectului ?MODERNIZAREA SI REABILITAREA PARCULUI PUBLIC AL TEATRULUI NATIONAL VASILE ALECSANDRI? - conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 200, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 4.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local, Buget de stat , Fonduri structurale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, in original sau copie conform cu originalul
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului ComertuluiCertificat unic de inregistrare
Declaratie pe proprie raspundere privind situatia personala
Declaratie pe proprie raspundere conform art. 69^1 din OUG 34/2006 actualizata
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare bilant contabil pentru ultimul an financiar incheiat ( 2010 ) in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, vizate si inregistrate de organele competente si conturile de profit si pierdere( in copie).
Fisa de Informatii generaleSe solicita o cifra de afaceri globala egala sau mai mare cu 400.000 lei pe anul 2010.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie, cu anexa, privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 aniPrezentarrea a cel putin un contract de servicii sau maxim 3 contracte in valoare cumulata de 200.000 lei fara TVA privind serviciile de proiectare si consultanta care a avut ca obiect proiectarea de lucrari din domeniile implicate in proiect.
Copie contracte si recomandari
Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere
Categorii minime de personal:
a)un manager de proiect cu experienta de minim 3 ani in elaborarea de documentatii tehnico ? economice
b)un consultant pentru elaborarea analizei cost-beneficiu si a cererii de finantare ? minim 3 ani experienta, inclusiv cu experienta in elaborarea cererilor de finantare din fonduri europene
c)Sef proiect arhitect ?specialist MMC, atestat MMC, minim 3 ani experienta, dovedita cu acte: diploma, dovada inregistrarii la OAR, arhitect cu drept de semnatura, portofoliul de lucrari, din care trebuie sa detina minim o lucrare in domeniul public precum si experienta in realizarea de documentatii tehnico-economice in cadrul finantarilor europene.
d) Proiectant drumuri, minim 5 ani experienta
e) Proiectant instalatii pe specialitati, minim 5 ani experientaf) Verificator de proiecte la toate exigentele, constructii si instalatii.g) Expert tehnic ? atestat MLPAT (se vor prezenta atestarile) ? in copie
h) Arhitect peisagist sau inginer peisagist ? minim 3 ani experienta se va prezenta portofoliul de lucrari
C.V.-uri si copii simple ale diplomelor / adeverintelor care sa probeze informatiile indicate in C.V.-uri, declaratie de disponibilitate
Declaratie privind utilajele: calculatoare, imprimante, copiatoare.soft-uri minime cu licenta : Windows 98, Autocad 14, Microsoft Office 97, consumabile aferente echipamentelor si dotarilor
ISO 9001 sau echivalent
Lista subcontractanti
Acord de asociere
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.09.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.09.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.09.2011 12:00
Locul: Primaria Municipiului Iasi, b-dul Stefan cel mare si Sfant nr. 11
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program Operatiomal Regional 2007 ? 2013, Axa Prioritara 1 ? Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? poli urbani de crestere- Domeniul de interventie 1.1.- Planuri integrate de dezvoltare urbana- Subdomeniul ? Poli de crestere
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravopoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Achizitii Publice
Adresa postala: b-dul Stefan cel Mare si Sfant nr. 11, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700064, Romania, Tel. 0232267582 int 189, Email: [email protected], Fax: 0232258190, Adresa internet (URL): www.primaria-iasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.08.2011 11:51