Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de consultanta si proiectare pentru realizarea documentatiei aferente proiectului ?Reabilitarea infrastructurii rutiere in zona industriala a municipiului Iasi ?


Anunt de participare numarul 129746/06.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Iasi
Adresa postala:  Iasi, b-dul Stefan cel Mare si Sfant nr.11, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700064, Romania, Punct(e) de contact:  Magdalena Popa, Tel. 0232/258190, Email:  [email protected], Fax:  0232/258190, Adresa internet (URL):  www.primaria-iasi.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultanta si proiectare pentru realizarea documentatiei aferente proiectului ?Reabilitarea infrastructurii rutiere in zona industriala a municipiului Iasi ?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Municipiul Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de consultanta si proiectare pentru realizarea documentatiei aferente proiectului ?Reabilitarea infrastructurii rutiere in zona industriala a municipiului Iasi ? - elaborarea documentatiilor tehnico-economice de finantare pentru accesarea fondurilor derulate prin POR-Axa 1 precum si oferirea serviciilor de consultanta pe toata durata proiectarii si implementarii proiectului, conform caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71220000-6-Servicii de proiectare arhitecturala (Rev.2)
79415200-8-Servicii de consultanta in proiectare (Rev.2)
79930000-2-Servicii de proiectare specializata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de consultanta si proiectare pentru realizarea documentatiei aferente proiectului ?Reabilitarea infrastructurii rutiere in zona industriala a municipiului Iasi ? - conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 210, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantiei de participare: 4000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile prevazute la art.181 din OUG 34/2006
Certificate de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si buget de stat
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Declaratie pe proprie raspundere conform Art.69^1 din OUG 34/2006
Declaratie pe proprie raspundere conform Ordinului 314/2010 ANRMAP
certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
certificat unic de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa Informatii generale
Prezentare informatii privind cifra de afaceri globala pe ultimul an financiar2010 - Se solicita o cifra de afaceri globala de minim 420.000 lei.
Bilant contabil pentru ultimul an financiar incheiat ( 2010 )
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie, cu anexa, privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani
Experienta similara: in ultimii trei au prestat min un contract sau max 3 contracte in valoare cumulata de min 210.000 lei fara TVA privind serviciile de proiectare si consultanta care a avut ca obiect proiectarea de lucrari din domeniile implicate in proiect.
Declaratie privind personalul de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant; categorii minime de personal:
-manager de proiect-experienta min 3ani
-specialist/expert (min 3 ani experienta)?studiu istoric, atestat de Ministerul Culturii si Cultelor
-inginer?Facultatea de Constructii si Instalatii, specializarea CFDP (min 5ani experienta)-Expert in domeniul consolidarii si/sau restaurarii pentru monumente, atestat de Ministerul Culturii si Cultelor
-inginer?Facultatea de Constructii si Instalatii, specializarea CFDP (min 5ani experienta in proiectare tunele)
-inginer?Facultatea de Constructii si Instalatii, specializarea CFDP (min 5ani experienta in proiectare poduri)
-inginer?Facultatea de Constructii si Instalatii, specializarea CFDP (min 5ani experienta in proiectare drumuri)
-inginer?Facultatea de Constructii si Instalatii, specializarea CFDP (min 5ani experienta in proiectare linii de tramvai)
-inginer electronist-domeniul electrotehnic (min 5 ani experienta) pentru devierea retelelor de electricitate
-inginer hidrotehnist/instalator pentru devierea retelelor de apa si canalizare .
-inginer?domeniul gazelor naturale (min 5ani experienta) pentru devierea conductelor de gaze naturale .
-consultant pentru elaborarea analizei cost- beneficiu (min 3ani experienta) si a cererii de finantare inclusiv cu experienta in elaboararea cererilor de finantare in cadrul proiectelor finantate din fonduri europene nerambursabile;
-Verificatori atestati MLPTL/MDRT pentru lucrari drumuri si poduri, retele edilitare;
-1expert trafic (min 3ani experienta in realizarea a cel putin un studiu de trafic) .
Se solicita CV, copii dupa acte sudii, atestari, declaratie de disponibilitate
Certificare ISO 9001 sau echivalent
Informatii privind subcontractantii/asociatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.09.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.09.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.09.2011 12:00
Locul: sediul Primariei iasi, b-dul Stefan cel Mare si Sfant, nr. 11, Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6 Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Achizitii Publice
Adresa postala:  b-dul Stefan cel Mare si Sfant, nr. 11, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700034, Romania, Tel. 0232258190, Email:  [email protected], Fax:  0232258190, Adresa internet (URL):  www.primaria-iasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.09.2011 15:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer