Licitatie Publica - Servicii de consultanta si proiectare pentru:,,Proiect Integrat:Sistemul centralizat de canalizare si epurare, reabilitare si modernizare sistem de alimentare cu apa, achizitionare de utilaje si echipamente pentru servicii publice, in comuna Baia de Fier,
Anunt de participare numarul 43221/14.02.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BAIA DE FIER
Adresa postala: COMUNA BAIA DE FIER, JUDETUL GORJ, Localitatea: Baia de Fier, Cod postal: 217030, Romania, Punct(e) de contact: LIVIU-CONSTANTIN MELCESCU, Tel.0253461202, Email: [email protected], Fax: 0253461354
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritati Locale
Activitate (activitati)
Altele: Administratie Publica Locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultanta si proiectare pentru: , ,Proiect Integrat: Sistemul centralizat de canalizare si epurare, reabilitare si modernizare sistem de alimentare cu apa, achizitionare de utilaje si echipamente pentru servicii publice, in comuna Baia de Fier, judetul Gorj, ,
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: sediul autoritatii contractante
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de consultanta si proiectare in vederea accesarii fondurilor comunitare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74232200-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.1)
72221000-0-Servicii de consultanta privind analiza economica (Rev.1)
72224000-1-Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.1)
74141800-7-Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 800, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 8000lei. Garantia de buna executie 5% din valoarea accptata a contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Conform procedurilor aplicate proiectelor finantate prin FEADR.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Forma legala de asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul nr.2, Formularul nr.3, Certificat de atestare fiscala, Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale, Certificat constatator emis de aaoficiul Registrului Comertului(conform fisa de date a achizitiei)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la 31.12.2007
Balanta contabila la 31.12.2007
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formular nr.4-cifra de afaceri a ultimului an contabil sa fie cel putin egala cu 1100000RON-profit net pozitiv in ultimul an contabil-lichiditate generala mai mare de 100%-solvabilitate patrimoniala peste 30%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-proiecte si servicii similare(Formular nr.5)
-minim sase(6)contracte similare;
-trei(3)contracte de consultanta in domeniul proiectelor cu finantare externa, care insumate dpdv valoric sa fie mai mari de 340000RON;
-trei(3) contracte de proiectare pentru alimentare cu apa si/sau canalizare, care insumate dpdv valoric sa fie mai mari de 150000RON
-Pentru fiecare contract/beneficiar se va prezenta cate o recomandare.
Echipament tehnic necesar derularii proiectului(formular nr.6)
-Experti pentru elaborarea documentatiei de proiectare(Formular nr.7 personal care sa acopere intrega gama de solicitari ale viitorului contract)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.04.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Ordin de plata sau numerar la casieria unitatii.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.04.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.04.2008 12:00
Locul: Sediul Autoritatii Contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantului.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul National pentru Dezvoltare Rurala 2007-2013, Masura 322.
VI.3) Alte informatii
Legislatie fiscala: www.mfinante.roLegislatie in domeniul protectiei mediului: www.mmwdiu.roProtectia muncii si conditii de munca: www.mmssf.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: B-dul Nicolae Titulescu, nr.4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251418568, Fax: 0251415600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local Baia de Fier
Adresa postala: comuna Baia de Fier, nr364, Localitatea: Baia de Fier, Cod postal: 217030, Romania, Tel.0253461202, Email: [email protected], Fax: 0253461354
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.02.2008 23:19