Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de consultanta si proiectare tehnica pentru realizarea documentatiilor de finantare (documentatii tehnico-economice fazele SF/DALI /PTh+CS/DTAC, cereri de finantare, studii de impact de mediu, documente de licitatie, etc) pentru proiecte de dezvo


Anunt de participare numarul 97712/09.04.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL PLOIESTI
Adresa postala: Bulevardul Republicii nr. 2, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100008, Romania, Punct(e) de contact: Corina Mihaela Ilinca, Tel.0244516699, Email: [email protected], Fax: 0244513829, Adresa internet (URL): www.ploiesti.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultanta si proiectare tehnica pentru realizarea documentatiilor de finantare (documentatii tehnico-economice fazele SF/DALI /PTh+CS/DTAC, cereri de finantare, studii de impact de mediu, documente de licitatie, etc) pentru proiecte de dezvoltare/modernizare a infrastructurii in municipiul Ploiesti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Municipiul Ploiesti
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 000, 000 si 12, 000, 000EUR
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se achizitioneaza serviciile de consultanta proiectare, conform cerintelor Caietului de sarcini si a Fisei de Date
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform Caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 000, 000 si 12, 000, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
5.ooo lei; garantia de buna executie: 5% din pretul, fara TVA, al contractului subsecvent; asigurare pentru raspundere profesionala suma asigurata este de minim 6.000.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local si fonduri europene
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind situatia personala a operatorului economic; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat si la bugetul local, in original sau copie legalizata, valabile la data deschiderii ofertelor; Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului valabil la data deschiderii ofertelor; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa ca obiectul de activitate al ofertantului include prestarea serviciilor care fac obiectul achizitiei (codul CAEN) si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata;Documente care atesta statutul de IMM (in cazul in care ofertantul doreste sa beneficieze de prevederile art. 16 din Legea nr. 346/2004); Documentele vor fi insotite de traduceri autorizate in limba romana.In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea fisei de informatii generale;Prezentarea in copie a bilanturilor contabile la 31 decembrie 2007, 2008 si 2009 ;Rezultatul anual net al exercitiului (profitul net) al ofertantului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Rezultatul anual net al exercitiului (profitul net) al ofertantului pentru fiecare din ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) trebuie sa fie pozitiv.Cifra de afaceri medii anuale pe anii 2007, 2008 si 2009 de minim 6.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista prestarilor de servicii similare finalizate in ultimii 5 ani; Declaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani; Declaratie referitoare la echipamente tehnice de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea declaratiei privind lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani Prezentarea experientei similare a ofertantului pentru toate contractele similare derulate, referitoare la intocmirea de documentatii de finantare sau parti componente ale acestora pentru proiecte de infrastructura urbana. Prezentarea unor dovezi (contracte / certificate / documente emise sau certificate de o autoritate competenta ori de catre clientul public / privat beneficiar) din care sa reiasa ca in intervalul solicitat candidatul a intocmit documentatii de finantare pentru fonduri europene nerambursabile (structurale sau de coeziune) proiecte de infrastructura pentru care sa se fi obtinut finantarea nerambursabila solicitata, Prezentarea unor dovezi din care sa reiasa ca in intervalul solicitat candidatii au intocmit documentatii tehnico-economice
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
Ordinului ANRMAP nr 51/2009; situatia economica actuala; risc pierdere finantare europena; aprobare PIDU Prahova.
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 8
Experienta in ultimii trei ani in pregatirea de finantare pentru proiecte pentru care sa se fi obtinut finantarea nerambursabila solicitata, experienta de personal, cf. documentatiei de atrib.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.04.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.04.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.04.2010 10:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor cu conditia prezentarii unei imputerniciri
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondurile Administratiei Nationale de Mediu, granturi ale Uniunii Europene ( ex.: Programul ELENA)POR AP1, DMI 1.1, POR AP3, DMI 3.2, POR AP4, DMI 4.2, ,etc
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
procedura uzeaza de prevederile Ordinului ANRMAP nr 51/2009; ca urmare a situatiei economice actuale; pt eliminarea riscului pierderii posibilitatii de a atrage surse de finantare europene; in urma aprobarii PIDU Prahova.Intreaga Documentatie de atribuire este publicata in SEAP.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Prahova Sectia comerciala si de contencios administrativ
Adresa postala: str. Gheorghe Lazar, nr. 6, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100031, Romania, Tel.0244/523265, Email: [email protected], Fax: 0244/523265, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta a oricarui act al autoritatii contractanteconsiderat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.04.2010 16:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer