Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de consultanta si proiectare tehnica privind elaborarea documentatiilor necesare obtinerii de finantare nerambursabila a proiectelor de dezvoltare prioritare ale Municipiului Satu Mare in cadrul programului Operational Regional


Anunt de participare numarul 92738/31.12.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Satu Mare
Adresa postala: P-ta 25 Octombrie nr.1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440026, Romania, Punct(e) de contact: Koncz Andrea, Tel.0261 807563, 0261 807564, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 0261 807510, Adresa internet (URL): http: //www.satu-mare.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultanta si proiectare tehnica privind elaborarea documentatiilor necesare obtinerii de finantare nerambursabila a proiectelor de dezvoltare prioritare ale Municipiului Satu Mare in cadrul programului Operational Regional
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Municipiul Satu Mare
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 16 luni
Valoarea estimata fara TVA: 2, 392, 743RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractarea de servicii de consultanta si proiectare tehnica privind elaborarea documentatiilor necesare obtinerii de fonduri de finantare neramburasbila pentru proiectele de dezvoltare prioritare ale Municipiului Satu Mare in cadrul Programului Operational Regional 2007-2013.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 2, 392, 743RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 45.000 lei; Garantia de buna executie: 10% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent de servicii.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Local; Programul Operational Regional 2007-2013.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 actualizata; Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 actualizata; Declaratia privind calitatea de participant la procedura; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor sa taxelor catre bugetul local si bugetul de stat; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul de informatii generale si Bilantul contabil pentru anii 2006, 2007, 2008
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Cifra medie de afaceri a ofertantului pe ultimi 3 ani (2006, 2007, 2008) sa fie cel putin egala cu 1.100.000 lei.2.Media profitului net a ofertantului pe ultimi 3 ani (2006, 2007, 2008) sa fie pozitiva.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara; Resurse umane; Informatii privind subcontractantii; ISO 9001 sau echivalent; ISO 14001 sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Experienta similara: a) ofertantul va face dovada ca in ultimii 3 ani a finalizat cu succes elaborarea unui plan integrat de dezvoltare urbana;b) ofertantul va face dovada ca in ultimii 3 ani a prestat si finalizat servici similare in valoare de minim 200.000 lei, in vederea accesari de fonduri pentru reabilitarea / modernizarea unui obiectiv de infrastructura de transport rutier din mediul urban;c) ofertantul va face dovada ca in ultimii 3 ani a prestat si finalizat servici similare, in valoare de minim 80.000 lei, pentru constructia / reabilitarea / modernizarea unui obiectiv socio-administrativ;d) ofertantul va face dovada ca in ultimii 3 ani a prestat si finalizat servici similare, in valoare de minim 100.000 lei, pentru constructia / reabilitarea / modernizarea unor retele de apa-canal din mediul urban;e) ofertantul va face dovada ca in ultimii 3 ani a prestat si finalizat servicii de proiectare pentru elaborarea unui studui de trafic/ studiu de circulatie pentru un oras de minim 100.000 locuitori;f) ofertantul va face dovada ca in ultimii 3 ani a prestat si finalizat servicii similare in valoare de 180.000 lei, pentru un sistem de management al traficului rutier pentru orase de peste 100.000 locuitori;g) ofertantul va face dovada ca in ultimii 3 ani a prestat si finalizat servicii similare in valoare de 30.000 lei, pentru achizitia de sisteme pentru asigurarea sigurantei cetateanului si protectiei spatiilor publice.2. Resurse umane: Se va prezenta lista expertilor propusi pentru implementarea acordului cadru si CV-urile pentru fiecare expert cheie implicat.Echipa de proiect va cuprinde urmatorii experti: a)Expert cheie nr. 1 - Liderul de echipa;b)Expert cheie nr. 2 - Expert in analize economice;c)Expert cheie nr. 3 - Expert in domeniul Instrumentelor Structurale;d)Expert cheie nr. 4 - Inginer coordonator in organizarea transporturilor;e)Expert cheie nr. 5 - Inginer proiectant drumuri si poduri;f)Expert cheie nr. 6 - Inginer apa canal.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Gradul de intelegere a obiectivelor
15%
Descriere: Gradul de intelegere a obiectivelor
3.
Descrierea metodologiei
30%
Descriere: Descrierea metodologiei de prestare a serviciilor
4.
Planificarea activitatii
5%
Descriere: Planificarea activitatii
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.02.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.02.2010 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.02.2010 10:30
Locul: Primaria municipiului Satu Mare, P-ta 25 Octombrie nr. 1, Sala de licitarii.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor cu imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013.
VI.3) Alte informatii
Referitor la nivelele minime a cerintelor impuse la punctele III.2.2 si respectiv III.2.3, mentionam ca sunt respectate prevederile art. 9, lit. a) si b) si respectiv art. 65 lit. f) din HG 925/2006 actualizata, intrucat valoarea totala cea mai mare a serviciilor care pot face obiectul unui contract subsecvent este de 592.088 lei fara TVA.Documentatia de atribuire este publicata electronic in SEAP cadrul prezentului anuna de participare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Sectorul 3, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Satu Mare
Adresa postala: Str. Mihai Viteazu nr. 8, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440037, Romania, Tel.0261 716375, 0261 713650, Email: [email protected], Fax: 0261 710501, 0261 713760
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria municipiului Satu Mare
Adresa postala: P-ta 25 Octombrie nr. 1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440026, Romania, Tel.0261 807542, Email: [email protected], Fax: 0261 807510, Adresa internet (URL): www.satu-mare.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.12.2009 14:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer