Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de consultanta si supervizare a lucrarilor de modernizare a statiilor CF Slatina, Ramnicu Valcea si Resita Sud


Anunt de participare (utilitati) numarul 112731/11.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala:  str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Achizitii Publice, Tel. 021/3192433, In atentia:  Dorina Craciun, Email:  [email protected], Fax:  021/3192433, Adresa internet (URL):  www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de consultanta si supervizare a lucrarilor de modernizare a statiilor CF Slatina, Ramnicu Valcea si Resita Sud
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Servicii de consultanta si supervizare a lucrarilor de modernizare a statiilor CF Slatina, Ramnicu Valcea si Resita Sud.Lucrarile se vor desfasura pe raza regionalelor de cale ferata Craiova si Timisoara.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prezentul contract de servicii are in vedere supervizarea lucrarilor de modernizare a statiilor CF Slatina, Ramnicu Valcea si Resita Sud.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
71310000-4-Servicii de consultanta in domeniul ingineriei si al constructiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de consultanta si supervizare a lucrarilor de modernizare a statiilor CF Slatina, Ramnicu Valcea si Resita Sud
Valoarea estimata fara TVA: 3, 840, 548RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
49 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 57000 lei. Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului de servicii fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul va fi finantat in proportie de 69, 25% de Comisia Europeana si de 30, 75% de catre Guvernul Romaniei, prin bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Se poate acorda avans- 10% din valoarea contractului.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea (Formular A ? in original) ;
- Declaratie privind neincadrarea la art. 181 din OUG 34/2006 (Formular B1 ? in original);
- Declaratie privind neincadrarea la art. 691 din OUG 34/2006 (Formular B2 ? in original);
- Declaratie certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta (Formularul B3);
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formular B6 ? in original);
- Autorizatia de furnizor feroviar eliberata de AFER si Agrementul Tehnic AFER;
- Asocierea in vederea depunerii unei oferte comune (daca este cazul), in original;
- Declaratie privind partea/parti de contract care sunt indeplinite de subcontractanti
- Certificatul de inregistrare de la Camera de Comert si Industrie a Oficiului National Registrului Comertului (se depune in copie);
- Certificatul constatator emis de Oficiul National Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Municipiului Bucuresti/teritorial (in original sau copie legalizata);
- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, catre bugetele componente ale bugetului general consolidat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii generale (Formular G din Sectiunea III) ( in original);
- Bilanturi contabile; Contul profit si pierdere 2007, 2008, 2009;
- Angajament de sustinere financiara (daca este cazul);
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista serviciilor generale prestate in ultimii 5 ani (Formular E);
- Recomandari pentru dovedirea experientei similare;
- Formularul E.1. cuprinzand detalierea proiectelor mentionate ca experienta similara;
- Declaratie care contine informatii privind numarul mediu de angajati, in ultimii 3 ani, (Formularul I);
- Lista expertilor principali - Formularul I.1.- Curriculum vitae (CV) expertilor principali angrenati in prezentul contract (Formularul I.2.) sicopii ale diplomelor acestora;
- Declaratiile de disponibilitate ale personalului ? expertii implicati in contract (Formularul I.3.);
- Certificat ISO 9001:2008 sau dovezi de asigurarea calitatii;
- Certificat OHSAS 18001:1999 sau declaratie de respectarea legislatiei de securitatea in munca si sanatate in munca;
- Certificat ISO 14001:2004 sau dovezi care confirma asigurarea unui nivel corespunzator al sistemului de management de mediu;
- Asocierea (daca este cazul);
- Angajament de sustinere tehnica (daca este cazul).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
propunerea tehnica
30%
Descriere: Componenta tehnica - conform fisei de date
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
9/3/3820/2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.01.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.02.2011 10:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.02.2011 11:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantului in baza imputernicirii in original+copie BI/CI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul European de Dezvoltare Regionala + Guvernul Romaniei
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Bucuresti Sectia a ? IX ? a Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  B-dul Unirii nr. 37 sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030833, Romania, Tel. +40/021/4083600, Email:  [email protected], Fax:  +40/021/4083700
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stavropoleos nr.6 Sect.3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +40/021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  +40/021/3104641
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CNCF "CFR"SA - Directia Asistenta Juridica
Adresa postala:  Str. Dinicu Golescu nr.38, sector 1, Localitatea:  bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. 021/3151117, Fax:  021/3151117
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.12.2010 12:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer