Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de consultanta si supervizare a lucrarilor de "Reabilitare DJ 682 limita jud. Arad-Periam-Saravale-Sinnicolau Mare'


Anunt de intentie numarul 12750/20.11.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL TIMIS
Adresa postala: ÂB-DUL REVOLUTIEI DIN 1989 NR. 17, Localitatea: ÂTimisoara, Cod postal: Â300034, Romania, Punct(e) de contact: ÂRALUCA ANDRADA MURESAN, Tel.Â0256406425, In atentia: ÂCompartimentului Achizitii Publice, Email: Â[email protected], Fax: Â0256406424, Adresa internet (URL): Âwww.cjtimis.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.B: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Servicii de consultanta si supervizare a lucrarilor de "Reabilitare DJ 682 limita jud. Arad-Periam-Saravale-Sinnicolau Mare'
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de livrare sau de executare : DJ 682 limita jud. Arad-Periam-Saravale-Sinnicolau Mare
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 945, 938RON
Servicii de consultanta si supervizare a executiei lucrarilor de Reabilitare a DJ 682 intre limita judetului Arad - Periam - Saravale - Sinnicolau Mare, L = 24 km.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 10.12.2008
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Informatii suplimentare se pot obtine la CONSILIUL JUDETEAN TIMIS-Compartimentul Achizitii Publice, Bd. Revolutiei 1989 nr. 17, camera 327-328, Timisoara, jud.Timis, tel: 0040/256/406425, fax: 0040/256/406424, email: [email protected].
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat prin Programul Operational Regional 2007-2013.
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia în domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmssf.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
19.11.2008 12:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer