Licitatie Publica - Servicii de consultanta tehnica de specialitate pt executia lucrarilor aferente programului de construire locuinte ieftine pentru tineri inclusiv lucrari tehnico-edilitare aferente Zona Baba Novac
Anunt de participare numarul 70538/06.01.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL CONSTANTA
Adresa postala: BD. TOMIS 51, CONSTANTA, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900725, Romania, Punct(e) de contact: GHIULNIHAL MUTALAP, Tel.0241488157, Email: [email protected], Fax: 0241488195, Adresa internet (URL): www.primaria-constanta.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Primaria municipiului Constanta
Adresa postala: str. Ecaterina Varga; nr 25-27, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900746, Romania, Punct(e) de contact: Biroul nr.6, Tel.0241/488160, In atentia: Directia Tehnic achizitii, Fax: 0241/488924
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Primaria municipiului Constanta
Adresa postala: str. Ecaterina Varga nr 25-27, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900746, Romania, Punct(e) de contact: biroul nr 6, Tel.0241/488160, In atentia: Directia Tehnic-Achizitii, Fax: 0241/488924
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultanta tehnica de specialitate pt executia lucrarilor aferente programului de construire locuinte ieftine pentru tineri inclusiv lucrari tehnico-edilitare aferente Zona Baba Novac
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Municipiul Constanta; in cadrul amplasamentului proiectului(lucrari de constructii locuinte ieftine si Tehnico-edilitare aferente)Zona Baba Novac Constanta si la sediul autoritatii contractante
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
serviciul de consultanta tehnica de specialitate pentru executia lucrarilor pentru finalizarea executiei proiectului privind executia lucrarilor de locuinte ieftine pentru tineri prin asigurarea mamagementului executiei lucrarilor(inclusiv lucrari tehnico-edilitare), mamagementul proiectului si al costurilor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71600000-4 - Servicii de testare, analiza si consultanta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Oferta se va depune pentru intreaga gama de servicii solicitate prin documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 1, 306, 384.93RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare 10000 lei prin scrisoare de garantie bancara/ordin de plat; garantie de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
din bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181; certificat privind plata datoriilor catre bugetul de stat consolidat si bugetul local; Certificat constatator emis de ORC de pe langa Tribunal; certificat de inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
nesolicitat
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor servicii prestate in ultimii 3ani; documente care atesta prestarea serviciilor similare inscrise in Formularul C2; Informatii privind studiile si pregatirea profesional a personalului resp[onsabil pentru indeplinirea contractului insotite de CV-uri; autorizati eliberate de ISC conform Ordin 595/2007; dovada incheierii si mentinerii unei polite de asigurari profesionale; informatii referitoare la echipamentele si dotarile de care dispun in vederea indeplinirii activitatii de consultanta in incinta amplasamentului proiectului (containere, mobilier adecvat pentru spatiile de lucru, spatii stocare documente, computere de birou)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
se impune ca cerinta minima: -prezentarea a cel putin 3 contracte de prestari similare incheiate si finalizate in ultimii 3 ani insotite de recomandari din partea beneficiarului care sa reprezinte cel putin 50% din valoarea contractului; din personalul responsabil trebuie sa faca parte cel putin: un inginer constructii civile industriale si agrozootehnice, inspector constructii civile, rezistenta, instalatii interioare, infrastructura, asigurarea calitatii materialelor, topometrist
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere:
2.
programul de mamagement al urmariri consultantei in cadrul proiectului de execurie prezentata in propunerea tehnica
25%
Descriere:
3.
sistemul informatic de transmitere eficienta si permanenta a datelor ctre autoritatea contractanta
10%
Descriere:
4.
Implementarea si functionarea unui sistem de calitate adegvat serviciilor ce urmeaza a fi prestate
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.02.2009 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Solicitare scrisa; numerara la casierie sau ordin de plata in contul Ro34TREZ23121360250XXXXX la Trezoreria mun Constanta
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.02.2009 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.02.2009 11:00
Locul: Primaria mun Constanta. bd. Tomis nr 51 Cta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membri comisiei de evaluare, observatori UCVAP, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
consiliul national de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr 6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641;, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Constanta
Adresa postala: str. Traian; nr 23, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241/616003, Fax: 0241/606597
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Se poate depune contestatie in termen de 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator a unui act pe care il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Administratie publica locala; Serviciul Juridic
Adresa postala: bd. Tomis nr 51, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900725, Romania, Tel.0241/488115, Fax: 0241/488195; 0241/488924
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.01.2009 10:12