Licitatie Publica - SERVICII DE CONSULTARE A GRADULUI DE CONSTIENTIZARE PUBLICA pentru ?SISTEM INTEGRAT DE MANAGEMENT AL DESEURILOR IN JUD. CARAS- SEVERIN?
Anunt de participare numarul 145934/21.08.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL CARAS-SEVERIN
Adresa postala: Str. 1 Decembrie 1918, nr.1, Localitatea: Resita, Cod postal: 320084, Romania, Punct(e) de contact: Naidan Victor, Tel. +4 0255216247, In atentia: Naidan Victor, Email: [email protected], Fax: +4 0255216247, Adresa internet (URL): www.cjcs.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE CONSULTARE A GRADULUI DE CONSTIENTIZARE PUBLICA pentru?SISTEM INTEGRAT DEMANAGEMENT AL DESEURILOR INJUD. CARAS- SEVERIN?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
13 - Servicii de publicitate
Locul principal de prestare: Resita, jud. Caras Severin
Codul NUTS: RO422 - Caras-Severin
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
I. COMUNICARE ?REALIZAREA STRATEGIEI DE PUBLICITATE
II. IMAGINE COMPLEXA ? Realizarea si aplicarea de insemne si panouri publicitare
III. MATERIALE PROMOVARE ? Productia si distributia de tiparituri
IV. PUBLICITATE - Realizarea unei campanii de promovare a proiectuluiV. MATERIALE PERSONALIZATE - Realizarea de materiale promotionaleVI. Campanie de promovare a proiectului (relatii publice - PR
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
72413000-8-Servicii de proiectare de site-uri WWW (World Wide Web) (Rev.2)
79342200-5-Servicii de promovare (Rev.2)
79824000-6-Servicii de tiparire si de distributie (Rev.2)
79970000-4-Servicii de editare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
. COMUNICARE ?REALIZAREA STRATEGIEI DE PUBLICITATE
a. Realizare site ? pagina web
b. Realizare sistem Newslettere
c. Campanii online (cercetare de piata, bannere electronice, concurs de promovare site, newslwetere terti)
d. Realizare de CD ?uri de prezentareII. IMAGINE COMPLEX ? Realizarea si aplicarea de insemne si panouri publicitare
a. Realizare si aplicare de autocolante
b. Realizare si montare de placi temporare si permanente
c. Realizarea de fotografiiIII. MATERIALE PROMOVARE ? Productia si distributia de tiparituri
a. Realizare si distributie brosura , , Poveste de succes, ,
b. Realizare si distributie pliantec. Realizare si distributie flyere
d. Realizare si amplasare de postere si afise
e. Realizare si amplasare bannereIV. PUBLICITATE - Realizarea unei campanii de promovare a proiectuluia. Realizare si publicare articole presa scrisa
b. Creatie, productie si difuzare spot radio
c. Creatie, productie si difuzare spot videod. Publicitate exterioara (outdoor)
e. Publicitate interioara (displayuri interioare)
f. Creatie, productie si amplasare sigle (semnalistica)V. MATERIALE PERSONALIZATE - Realizarea de materiale promotionalea. Genti documenteb. Tricouric. Agended. Calendare de peretee. Mape pentru documente
f. Truse pix-stilou
g. PixuriVI. Campanie de promovare a proiectului (relatii publice - PR)
a. Realizarea si transmiterea de comunicate si stiri de presa, b. Organizarea si participarea la eveniment
Valoarea estimata fara TVA: 1, 450, 106.64RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul European de Dezvoltare Regionala prin POS Mediu 80%, Bugetul de stat- 18%, Buget local (contributia beneficiarului) ? 2%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelorI. Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare)
Modalitatea de indeplinire
1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
2. Cazier judiciar al operatorului economic se va prezenta in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
3. Cazier fiscal al operatorului economic se va prezenta in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
Nota: Conform Art.180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? autoritatea contractanta va exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant despre care are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotarare definitava a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.
Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. In acest sens, fiecare membru al grupului este obligat sa prezinte acest document.
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, aceasta nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180.
Completarea si prezentarea Formularului nr. 3din partea tertului sustinator.
II. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Modalitatea de indeplinire
Operatorii economici care se aflain una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, vor fi exclusi de la procedura de atribure a contractului.
Nota: Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, acesta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. In acest sens, fiecare membru al grupului este obligat sa prezinte acest document.
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, aceasta nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 181 lit a), c^1) si d). In acest sens se solicita completarea si prezentarea Formularului nr. 4din ?SectiuneaIII ?Formulare?, adaptat corespunzator, de catre tertul sustinator.
2. Prezentarea Ceritificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii SCADENTELA PLATA IN LUNA ANTERIOARA celei in care se depun ofertele, . Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
3. Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale, din care sa rezulteca ofertantul nu are datorii SCADENTE LA PLATA IN LUNA ANTERIOARA celei in care se depun ofertele..Certificatele se vor prezenta in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
4. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Aceste documente vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana.
Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
In cazul in care s-a aprobat de catre organul fiscal o facilitate fiscala, se vor prezenta documentele aferente(decizia, conventia), precum si dovada respectarii facilitatii fiscale acordate, in copie legalizata sau copii lizibile certificate , ,conform cu originalul?
Observatii: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat facilitati fiscale de catre organele competente si in masura in care sau respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii catre bugetul de stat sau catre bugetul local(indiferent de cuantumul acestora) scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
III. Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Modalitatea de indeplinire
IV. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Modalitatea de indeplinire
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta Formularul nr. 7din " SectiuneaIII ?Formulare?.
Persoanele din cadrul Autoritatii contractante cu functie de decizie, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: FRUNZAVERDE SORIN- presedinteConsiliul Judetean Caras-Severin
GHIORGHIONI IONESIE- vicepresedinte Consiliul Judetean Caras-Severin , presedinte comisia deevaluare
IOVA ILIE- vicepresedinte Consiliul Judetean Caras-Severin
IMBRESCU ION- secretarul judetului Caras-Severin
CIOBANU LAURENTIU DARIAN- director general Consiliul Judetean Caras-Severin, AMZOI ELENA ? director general adjunct Consiliul Judetean Caras-Severin
PAVEL NUTA GINA- director general Consiliul Judetean Caras-Severin , membru in comisia de evaluare
BITEA C-TIN VASILE- director executiv Consiliul Judetean Caras-Severin
BITEA CRISTIAN FLORIN- director executiv Consiliul Judetean Caras-Severin
SUSCO CAMELIA ? sef serviciu Consiliul Judetean Caras-Severin, membru in comisia de evaluare
GHERGHINA SPERANTA CAMELIA - consilier Consiliul Judetean Caras-Severin, membru in comisia de evaluare
DAN DORINA ? sef serviciu Consiliul Judetean Caras-Severin, membru rezerva in comisia de evaluareNAIDAN VICTOR BORISLAV- arhitect sef Consiliul Judetean Caras-Severin, presedinte supleant in comisia de evaluare
BARBULESCU MIHAELA RODICA- director executiv Consiliul Judetean Caras-Severin, membru rezerva in comisia de evaluare
MOTOLAN MARTIN - sef serviciu Consiliul Judetean Caras-Severin, membru rezerva in comisia de evaluare
FILIP LAVINIA- sef serviciu Consiliul Judetean Caras-Severin , membru rezerva in comisia de evaluare
CIRLUGEA CARMEN LUMINITA - consilier Consiliul Judetean Caras-Severin, membru rezerva in comisia de evaluare
In cazul ofertei comune: - Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, acesta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. In acest sens, fiecare membru al grupului este obligat sa prezinte acesta declaratie Cerinta nr. 1
Documente care dovedesc forma de inregistrare persoane juridice /fizice romane
Modalitatea de indeplinire
1. Certificat constatator in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? emis de Oficiul National al Registrului Comertului.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
Nota: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a Certificatului Constatator in original/copie legalizata;
Persoane juridice /fizice straine vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii
Documentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor fi insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.
Ofertantii, persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, se angajeaza ferm ca inaintea incheierii contractului, sa asigure inregistrarea societatii la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare. Declaratia va fi tradusa autorizatin limba romana.
In cazul ofertei comune: Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului. In acest sens, fiecare membru al grupului este obligat sa prezinte aceste documente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Informatii generale si documente financiar-contabile pentru ultimii trei ani financiari incheiati 2010, 2011, 2012.Cerinta minima:
Se solicita ca media cifrei de afaceri globale pentru ultimii trei ani financiari incheiati sa fie de minim 2.900.214lei, calculata conform art. 9, lit. b) din
H.G. nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In cazul depunerii unei Oferte comune:
Daca un grup de operatori economici depune o Oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In acest caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.
Lista privind subcontractantii
Personal
Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere
Nominalizarea personalului ?cheie? de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant
Declaratii semnate privind disponibilitatea de a lucra pe toata perioada in cadrul acestui contract
Personalul cheie:
1 Manager de Proiect
? Studii superioare, atestat manager proiect
? Experienta ca manager sau ca expert intr-un proiect similar1 Specialist copywriter
? Studii superioare filologie/ stiintele comunicarii/ jurnalism/ publicitate
? Experienta dovedita prin implicarea in cel putin un contract1 Specialist grafica/ design
? Studii superioare arte plastice/ arhitectura/ publicitate/ stiintele comunicarii
? Experienta dovedita prin implicarea in cel putin un contract1 Fotograf/cameraman
? Specializare in domeniu? Experienta dovedita prin implicarea in cel putin un contract1 Sociolog
? Studii superioare sociologice sau stiinte sociale, experienta in realizarea de studii de piata si cercetarii de piata
? Experienta dovedita prin implicarea in cel putin un contractSe vor prezenta si - CV-uri pentru personalul cheie nominalizat
Experienta similaraO lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani (calculati pana la data LIMITA de depunere a ofertelor), continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Cerinta minima: - Operatorul economic va face dovada ca a prestat servicii de publicitate si constientizare similare cu activitatile solicitate in prezentul contract in valoare cumulata de minim 1.450.000lei, fara TVA, la nivelul unuia sau maxim 3 documente/contracte/procese-verbale de receptie. Se calculeaza avand in vedere numai valorile serviciilor prestate in ultimii 3 ani, pana la data LIMITA de depunere a ofertelor.Se accepta si contractele care la data depunerii ofertelor sunt in curs de derulare. In acest caz se va prezenta si se va lua in calcul numai valoarea serviiilor prestate pana la data LIMITA de depunere a ofertelor, asa cum reiese din documentele prezentate de ofertant si vizate de beneficiarul contractului, in acest sens.Se vor prezenta documente/contracte/procese-verbale de receptie emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar din care sa rezulte prestarea serviciilor in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?
Utilaje/Dotari1.2 x laptop, 2.2x videoproiector + 2x ecran de proiectie cu trepied, 3.2x Aparat Foto + card memorie SD 4. 4x Flipchart Cerintele minime impuse privind dotarile au ca principal obiect asigurarea ca Prestatorul sa poata duce la bun sfarsit pe o perioada de 3 ani, perioada de derulare a contractului, masurile si actiunile privind campania de constientizare a populatiei. Prestatorul se obliga sa sustina seminarii, intalniri cu publicul tinta, intalniri cu grupuri universitare, elevi, etc si are obligatia de a asigura logistica si mobilitatea in acest sens.Cerintele minime privind dotarile iau in calcul o proiectie pentru urmatorii 3 ani privind uzura morala si fizica a echipamentului si gradul de performanta al acestuia care trebuie sa ramana in pas cu progresul tehnologic, asigurandu-se astfel indeplinirea in conditii optime a cerintelor impuse pe toata durata contractuala.Prin impunerea unor cerinte minime de mobilitate (laptop), Prestatorul are avantajul de a se asigura ca isi poate desfasura activitatile nefiind constrans, in acelasi timp, de niciun factor care sa reiasa din aceasta cauza. De asemenea pentru sustinerea actiunilor ce reies din activitatile de constientizare: intalniri cu publicul tinta, intalniri cu grupuri universitare, elevi, etc, videoporiectorul si aparatul foto sunt minim necesare pentru indeplinirea obiectivelor cerute.
Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante care atesta certificarea sistemului propriu de management al calitatii ofertantului pentru activitatile care fac obiectul prezentei proceduri, ISO 9001 sau echivalent. In cazul unei asocieri aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii(pentru partea de contract pe care o va indeplini)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita ofertantului indeplinirea ca unic contractor, asociat sau ca subcontractant, in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor) a unor certificate/documente/contracte/procese-verbale de receptie de servicii de publicitate si constientizare similare cu activitatile solicitate in prezentul contract.
- Se vor prezenta certificate/documente/contracte/procese-verbale de receptie emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul privat beneficiar din care sa rezulte prestarea serviciilor in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;
NOTA: Din documentele prezentate trebuie sa reiasa valoarea finala, real executata, aferenta serviciilor prezentate ca experienta similara.
- Pentru demonstrarea experientei similare, operatorul economic va prezenta paginile din certificatele/documentele/contractele/procesele-verbale de receptie care contin referintele privind: partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, pretul contractului precum sisemnaturile/stampila partilor copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.10.2013 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.10.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.10.2013 11:00
Locul: Resita, P-ta 1 Decembrie 1918 nr.1, Consiliul Judetean Caras-Severin, cam 9
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor, comisia de evaluare, reprezentanti UCVAP daca este cazul
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial Mediu
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial de Mediu - POS Mediu
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea constractanta va solicita reofertarea in plic inchis in vederea departajarii ofertelor.Toti ofertantii participanti la procedura vor tine cont de specificatiile prevazute in cadrul documentuluiConcept strategic de informare si publicitate a proiectului " Sistem integrat de management al deseurilor in Judetul Caras Severin".Oferta urmand a fi in concordanta cu specificatiile acestui document. fara a se exclude recomandarile prezente.DocumentulConcept strategic de informare si publicitate a proiectului " Sistem integrat de management al deseurilor in Judetul Caras Severin"se regaseste atasat documentatiei
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesizaCNSC in vederea anularii actului si/sau recunoasterii dreptului pretins ori a interesului legitim in conditiile art. 256 ^2 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala Juridica, Servicii Publice Administrative si Resurse Umane
Adresa postala: Piata 1 Decembrie 1918nr.1, Localitatea: Resita, Cod postal: 320084, Romania, Tel. +4 0255214292, Email: [email protected], Fax: +4 0255214292, Adresa internet (URL): www.cjcs.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.08.2013 12:08