Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ,,Servicii de Contabilitate si Audit financiar


Anunt de participare numarul 77972/20.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA MARITIMA DIN CONSTANTA
Adresa postala: str. Mircea cel Batran nr. 104 cod postal 900663, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900663, Romania, Punct(e) de contact: Cristalina STOIAN, Tel.0241/664740, In atentia: Elena GHITA, Email: [email protected], Fax: 0241/617260, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Alte institutii guvernate de legea publica
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
, ,Servicii de Contabilitate siAudit financiar
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
9 - Servicii de contabilitate, audit financiar, consultanta in domeniul fiscal
Locul principal de prestare: Universitatea Maritima din Constanta, Str. Mircea cel Batrin nr. 104, Constanta.
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 21 luni
Valoarea estimata fara TVA: 54, 453RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de servicii contabile si de audit financiar in vederea unei bune desfasurari a proiectului MARCON, in conformitate cu Caietul de sarcini - Anexa nr.Isi Anexa nr.II.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79212000-3 - Servicii de auditare (Rev.2)
79211000-6-Servicii de contabilitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de sarcini-Anexa nr.I si Anexa nr.II.
Valoarea estimata fara TVA: 54, 453RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
21 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: Lot I: 242 lei, respectiv 58 euro; Lot II: 302 lei, respectiv 73 euro.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri structurale postaderare nerambursabile.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ca asocierea sa fie legalizata, numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Situatia personala a ofertantului: 1.Declaratie privind eligibilitatea conform art.180 din O.U.G.nr.34/2006; 2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G.nr.34/2006; 3.Certficat privind plata obligatiilor la bugetul de stat si a contributiilor la asigurarile sociale; 4.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale; 5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura.b)Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare): 1.Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului/ Autorizatia de functionare; 2.Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului; 3.Pentru expertul contabil- Carnet de membru al CECCAR; Certificat de atestare a calitatii de expert contabil eliberat de CECCAR; Declaratia pe propria raspundere a expertului contabil; 4.Pentru auditorul financiar- Carnet de membru CAFR; Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de CAFR; Declaratia pe propria raspundere a Auditorului financiar.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de Informatii generale; 2. Bilantul contabil din anul precedent; 3. Document din care sa reiasa cifra de afaceri pe ultimii 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista a principalelorservicii similare prestate inultimii 3 ani; 2.Experienta similara-Pentru Lot I, ofertantul va face dovadarealizarii a cel putin 4 activitati de expertiza contabila pentru firme; Pentru Lot II- ofertantul va face dovadarealizarii a cel putin 4 activitati de audit financiar pentru firme; 3.Declaratie privind efectivul mediu anual; 4.Recomandarisau Documente constatatoare ; 5.Obligatii contractuale in desfasurare; 6.Certificate emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste calitatea serviciilor;7.Subcontractanti(daca este cazul); 8.Declaratie IMM (daca este cazul).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertanul va face dovada incheierii si indeplinirii in ultimii 3 ania cel putin unui contract de servicii similare, a carui valoare minimasa fie de: -LOT I7.260 lei, respectiv 1.747 euro, -LOT II 9.076 lei, respectiv 2.184 eurosau a cel mult trei contracte de de servicii similare, a caror valoare minima cumulata sa fie de: -LOT I12.100 lei, respectiv 2.912 euro, -LOT II 15.126 lei, respectiv 3.641 euro.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
Lotul I-Certificat de atestare a calitatii de expert contabil eliberat de CECCAR;Lotul II- Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de CAFR.
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
In conformitate cu specificatiile din Fisa de date a achizitiei, informatii care fac referire la faza finala de licitatie electronica.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
LD_09_ServAC
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.05.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.06.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.06.2009 13:00
Locul: Universitatea Maritima din Constanta, Str. Mircea cel Batran nr.104 - Sala de Consiliu, etajul 7.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite de ofertant-Formular nr.12C.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 2013Axa prioritara 1 Educatia si formarea profesionala in sprijinul cresterii economice si dezvoltarii societatii bazate pe cunoastereDomeniul major de interventie 1.3. Dezvoltarea resurselor umane in educatie si formare profesionalaContract POSDRU/19/1.3/G/10144
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Universitatea Maritimadin Constanta, Compartiment Juridic.
Adresa postala: Str. Mircea cel Batran nr. 104, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900663, Romania, Tel.0241/664740 /130, Email: [email protected], Fax: 0241/617260
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
UnivUniversitatea Maritimadin Constanta, Compartiment Juridic.
Adresa postala: Str. Mircea cel Batran nr. 104, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900663, Romania, Tel.0241/664740 /130, Email: [email protected], Fax: 0241/617260
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.05.2009 15:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer