Licitatie Publica - ,,Servicii de Contabilitate si Audit financiar
Valoarea Contractului:
23.990 RON
Castigatorul Licitatiei: DIACONU AUDIT S.R.L.
23.990 RON
Castigatorul Licitatiei: DIACONU AUDIT S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 77972/05.08.2009
Informatii anunt de participare asociat 66243
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA MARITIMA DIN CONSTANTA
Adresa postala: str. Mircea cel Batran nr. 104, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900663, Romania, Punct(e) de contact: Cristalina STOIAN, Tel.0241/664740, In atentia: Elena GHITA, Email: [email protected], Fax: 0241/617260, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
alte institutii guvernate de legea publica
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
, ,Servicii de Contabilitate siAudit financiar
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
9 - Servicii de contabilitate, audit financiar, consultanta in domeniul fiscal
Locul principal de prestare: Universitatea Maritima din Constanta, Str. Mircea cel Batrin nr. 104, Constanta.
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de servicii contabile si de audit financiar in vederea unei bune desfasurari a proiectului MARCON, in conformitate cu Caietul de sarcini - Anexa nr.Isi Anexa nr.II.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79212000-3 - Servicii de auditare (Rev.2)
79211000-6-Servicii de contabilitate (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
23, 990RON
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
LD_09_ServAC
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
Contract nr: 3111 Denumirea: Acord-cadru servicii de contabilitate
V.1) Data atribuirii contractului 7/3/2009
V.2) Numarul de oferte primite 2
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
DIACONU AUDIT S.R.L.
Adresa postala: Bulevardul Preciziei nr 11, Camera C4, Sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 062202, Romania, Tel.021/311.81.72, Email: [email protected], Fax: 021/311.81.73, Adresa internet (URL): www.diaconuaudit.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 24201.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 23990.00 Moneda: RON Fara TVA
Numarul de luni: 21
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
I
Contract nr: 3112 Denumirea: Acord-cadru servicii de auditare
V.1) Data atribuirii contractului 7/3/2009
V.2) Numarul de oferte primite 2
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
DIACONU AUDIT S.R.L.
Adresa postala: Bulevardul Preciziei nr 11, Camera C4, Sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 062202, Romania, Tel.021/311.81.72, Email: [email protected], Fax: 021/311.81.73, Adresa internet (URL): www.diaconuaudit.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 30252.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 15990.00 Moneda: RON Fara TVA
Numarul de luni: 21
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
II
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 2013Axa prioritara 1 Educatia si formarea profesionala in sprijinul cresterii economice si dezvoltarii societatii bazate pe cunoastereDomeniul major de interventie 1.3. Dezvoltarea resurselor umane in educatie si formare profesionalaContract POSDRU/19/1.3/G/10144
VI.2) Alte informatii
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
Organismul competent pentru procedurile de mediere
Universitatea Maritimadin Constanta, Compartiment Juridic.
Adresa postala: Str. Mircea cel Batran nr. 104, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900663, Romania, Tel.0241/664740 /130, Email: [email protected], Fax: 0241/617260
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
UnivUniversitatea Maritimadin Constanta, Compartiment Juridic.
Adresa postala: Str. Mircea cel Batran nr. 104, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900663, Romania, Tel.0241/664740 /130, Email: [email protected], Fax: 0241/617260
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
05.08.2009 15:05