Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de contractare a unei finantari ramburasabile ? linie de credit in valoare de 14.500.000 lei pentru realizarea unor investitii publice de interes local in orasul Jimbolia


Anunt de participare numarul 137160/04.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL JIMBOLIA
Adresa postala: STR. TUDOR VLADIMIRESCU NR.81, Localitatea: Jimbolia, Cod postal: 305400, Romania, Punct(e) de contact: LUCIAN BUJOR FAUR, Tel. +40 256360770, Email: [email protected], Fax: +40 256360784, Adresa internet (URL): www.jimbolia.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de contractare a unei finantari ramburasabile ? linie de credit in valoare de 14.500.000 lei pentru realizarea unor investitii publice de interes local in orasul Jimbolia
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: STR. TUDOR VLADIMIRESCU NR.81, Localitatea: Jimbolia, Cod postal: 305400, Romania
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractare linie de credit in valoare de 14.500.000 lei necesara finantarii cheltuielilor eligibile pentru proiecte cu finantare europeana
- Reabilitarea si extinderea centrului de zi ?Nu ma uita?, pentru copii cu dizabilitati
- Reabilitarea, modernizarea, echiparea Ambulatoriului Integrat de Specialitate al Spitalului orasenesc Dr Karl Diel Jimbolia
- Modernizarea si reabilitarea infrastructurii urbane
- Achizitionarea si instalarea de echipamente de supraveghere pentru cresterea sigurantei si prevenirea criminalitatii in orasul de frontiera Jimbolia
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractare linie de credit in valoare de 14.500.000 lei necesara finantarii cheltuielilor eligibile pentru proiecte cu finantare europeana
- Reabilitarea si extinderea centrului de zi ?Nu ma uita?, pentru copii cu dizabilitati
- Reabilitarea, modernizarea, echiparea Ambulatoriului Integrat de Specialitate al Spitalului orasenesc Dr Karl Diel Jimbolia
- Modernizarea si reabilitarea infrastructurii urbane
- Achizitionarea si instalarea de echipamente de supraveghere pentru cresterea sigurantei si prevenirea criminalitatii in orasul de frontiera Jimbolia
Valoarea estimata fara TVA: 3, 625, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul GP este 72500 lei. Perioada de valab a GP: 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul va opta pentru una din variantele: 1. Prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Scrisoare de garantie bancara, de preferabil emisa de o banca din Romania ? Formular nr. 29. Durata de valabilitate a Scrisorii de Garantie bancara de participare la licitatie trebuie sa fie minin 60 zile de la data depunerii ofertelor.2. Ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor in contul AutoritatiiContractante - RO96 TREZ62521300205XXXXX, deschis la Trezoreria JimboliaIn orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Ofertantii care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (IMM), astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, publicata in Monitorul Oficial nr. 681/29 iulie 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, si vor sa beneficieze de facilitatile prevazute in aceasta, trebuie sa ataseze la documentul privind constituirea garantiei de participare ?Declaratie privind incadrarea in categoria IMM? ? Formular 17.In masura in care Consiliul respinge contestatia, aut. Contract. va retine contestatorului din garantia de participare, conform art. 278^1, alin. 1, lit. (b) din OUG nr. 34/2006 suma de 7405 lei Se va constitui in cuantum de 5% din valoarea contractului, fara TVA, prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art. 92 din HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa Formularul nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea.
- Declaratie privind eligibilitatea
Atentie ! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.
Incadrarea oricaruia dintre asociati/ ofertanti in oricare din situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.2. Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. a) Se va completa Formularul nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
b) Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente din care sa rezulte situatia datoriilor scadente in luna anterioara depunerii ofertelor, respectiv lipsa datori, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic
si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.
c) Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente din care sa rezulte situatia datoriilor scadente in luna anterioara depunerii ofertelor, respectiv lipsa datori, eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.
? Documentele se vor atasa in original si traducere legalizata in limba romana
Toate certificatele se vor accepta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele solicitate.
Incadrarea oricaruia dintre asociati sau ofertanti in oricare din situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.
3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.U.G. nr. 34/2006Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile articolului 69 alin.1) evitarea conflictului de interese din OUG.34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337 din 2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Primar Kaba Gabor, Viceprimar Boldor Augustin, Secretar Nitoi Ionel
Nota: Fiecare ofertant, asociat, subcontractant, tert sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusive ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea revazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire.
Se va completa Formularul nr. 19 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.U.G. nr. 34/20064. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin 314/2010 ? ANRMAP. Se va completa Formularul nr. 18 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Persoane juridice/fizice romane. Cerinta obligatorie: 1. Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului;
2. Autorizatie de functionare emisa de Banca Nationala a Romaniei.
Atentie: - Certificatul constatator se va prezenta in original s-au in copie conform cu originalul eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor.
- Autorizatie de functionare emisa de Banca Nationala a Romaniei se va prezenta in copie conform cu originalul.
Se va solicita originalul sau copia legalizata a certificatului constatator doar ofertantului castigator inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii.
Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.
Cerintele trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat, corespunzator activitatii pe care o va desfasura pentru indeplinirea contractului.
Neindeplinirea cerintelor de catre oricare dintre asociati/ofertanti, atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.
Persoane juridice /fizice straine
Cerinta obligatorie: 1. Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;
2. Autorizatia de functionare eliberata de organismul de reglementare din tara de domiciliu a ofertantului
Atentie ! Documentele trebuie sa fie valabile la data limita a depunerii ofertei si vor fi prezentate in original, copie legalizata sau conform cu originalul la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.
Cerintele trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat, corespunzator activitatii pe care o va desfasura pentru indeplinirea contractului.
Neindeplinirea cerintelor de catre oricare dintre asociati, atrage respingerea ofertei ca inacceptabila potrivit prevederilor art.36, alin.1, lit.b din HG 925/2006.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul bilant contabil si contul de profit si pierdere anual, vizat si inregistrat la organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara: lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani
Subcontractanti:
In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economic are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare numai pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit.
Asociati:
In cazul in care oferta este depusa de o asociatie (consortiu), fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile privind: Situatia personala a ofertantului si Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), in conformitate cu Acordul de asociere, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
AC are in derul 4 proiecte cu Contracte de finantare EU au ca ultim termen de finaliz luna iunie 2013.?Fara asig cofin proiectmentionate, intrucat fondurile asig de Or. Jimbolia sunt insufic iar AC este in imposibil de a atrage alte fonduri pentru derularea si finalizarea acestor obiective, unele dintre ele cu stadii fizice de executie inaintate, se va ajunge la blocarea proiectelor investitionale si suspendarea lucrarilor, mai ales in conditiile in care la data prezentei, neexistand nicio optiune pentru plata facturilor aferente acestor lucrari, exist premiza acumularii unor plati suplimentare constand in penalitati si daune interese, chelt de conserv si paza a lucrar in curs de exec, chelt de expertiz la reluarea lucrar
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 5
Valoarea activului net bilantier la 31.12.2011.Vor fi preselectati candidatii, in ordine descrescatoare a clasamentului realizat, in functie de valoarea activului net bilantier.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4169 din 13.06.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.07.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.07.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.07.2012 11:00
Locul: Sala de sedinte a Consiliului Local Jimbolia, str. Tudor Vladimirescu nr. 81, Jimbolia, jud Timis
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Candidatii vor dep o decl pe propria raspundere cu privire la val activului net bilantier la data de 31.12.2011. Vor fi preselectati candid, in ordine descresc a clasam realizat in functie de val activului net bilantier la data de 31.12.2011. Astfel candid cu val cea mai mare a acestui indicator se va clasa pe locul 1 fiind urmat de ceilalti candiin ordinea descresca a val indicatorului. In cazul in care nrcandidcare indeplinesc crit de preselectie este mai mic decat nrminim indicat in anuntul de participare, AC are dreptul de a continua procedura de negociere cu publicarea prealabila a unui anunt de particip numai cu acel/acei candidat/candidati care indeplineste/indeplinesc criter solicitate.In cazul in care, in urma derularii rundelor de negocieri, pe locul I se afla doua sau mai multe oferte care contin in cadrul propunerii financiare acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor in cauza sa prezinte o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.Pt a se beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, fiecare membru al asocierii va trebui sa se incadreze in categoria IMM-urilor.Sustinerea tehnica si/sau financiara: in conf cu art 186 si 190 din OUG 34/2006 - ofertantul isi poate demonstra sit. ec. si/sau financiara si sit. tehnica si/sau profesionala prin prez unui angajament ferm de sustinere din partea unui tert. In acest sens se va prez un angaj ferm, incheiat in forma autentica prin care tertul confirma faptul ca va pune la disp ofert resursele invocate. Pers care asig sustinerea tehnica si/sau financiara nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d), art. 69^1 din OUG nr. 34/2006.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, in conformitate cu prevederile art. 255 alin. (1) din O.U.G. nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment juridic - Primaria Orasului Jimbolia
Adresa postala: str. Tudor Vladimirescu nr. 81, Localitatea: Jimbolia, Cod postal: 305400, Romania, Tel. +40 256360770, Email: [email protected], Fax: +40 256360784, Adresa internet (URL): www.jimbolia.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.07.2012 15:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer