Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de contractare a unei finantari ramburasabile ? linie de credit in valoare de 5.280.000 lei


Anunt de participare numarul 142851/02.04.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL NADLAC
Adresa postala: STR. 1 DECEMBRIE NR. 24, Localitatea: Nadlac, Cod postal: 315500, Romania, Punct(e) de contact: HORVATH ELENA, Tel. +40 257474325, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 257473300, Adresa internet (URL): WWW.PRIMARIA-NADLAC.RO, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Servicii ale administratiei publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de contractare a unei finantari ramburasabile ? linie de credit in valoare de 5.280.000 lei
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: 1 Decembrie, nr. 24, oras Nadlac
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractare linie de credit in valoare de 5.280.000 lei necesara finantarii cheltuielilor eligibile pentru contractele: - Constructia drumului de legatura Csanadpalota- Nadlac prin Programul de Cooperare Transfrontaliera Ungaria Romania 2007-2013, cod proiect: HURO/1101/178/1.1.1.
- Modernizare ?i extindere corpuri de cladire, amenajare incinta ?i dotarea cu echipamente TIC a Grupului ?colar Josef Gregor Tajovsky Nadlac, SMIS 13392 prin Programul Opera?ional Regional 2007-2013
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractare linie de credit in valoare de 5.280.000 lei (inclusiv TVA)
Valoarea estimata fara TVA: 1, 540, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 30.800 lei (In cazul in care la procedura de achizitie vor participa si operatori economici straini acestia vor constitui garantia de participare la cursul lei/valuta comunicat de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor). Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006, actualizata.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.In cazul in care garantia de participare se va constitui prin virament bancar, contul autoritatii contractante este RO64TREZ0265006XXX000010, deschis la Trezoreria Nadlac, cod fiscal 3518822In masura in care Consiliul respinge contestatia, Autoritatea Contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, conform art. 278^1, alin. 1, lit. (b) din OUG nr. 34/2006 suma de 5.320 lei.Pentru o evaluare ?i raportare unitare ale cuantumului aferent garan?iei de participare, echivalen?a pentru o garan?ie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.(Model orientativ Formular nr. 1)In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Cuantumul garantiei de buna executie este de 3% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006, actualizata, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.(Model orientativ Formular nr.2)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. 4 )
Daca este cazul, documentul va fi depus de fiecare asociat si/sau de tertul sustinator.
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006
Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. 4 )
Conditie de calificare: autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) ? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata.
Daca este cazul, documentele vor fi depuse de fiecare asociat.Daca este cazul, Tertul sustinator va depune Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181, lit. a), lit. c1) si lit. d) din OUG 34/2006, actualizata.
3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"
Documente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. 5 ), conform Ordinului nr. 314/2010
4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006
Documente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. 6 )
Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Ciceac Vasile, primar, Somrak Dusan, viceprimar, Dvorciac Dan, arhitect sef, Cralic Ioan, inspector, Aldea Ioan, inspector, Horvath Elena, inspector, Kiszel Dusan, consilier local, Lupsa Eugen, consilier local, Paladie Razvan Florin, consilier local, Harazin Andrei, consilier local, Balint Ioan Jaroslav, consilier local, Porubski Ioan Dusan, consilier local, Bodnarescu Vasile Constantin, consilier local, Kszenics Pavel, consilier local, Ambrus Lubomir Ivan, consilier local, Palis Gligor, consilier local, Faur Mariana, consilier local, Kovacs Stefan Andrei, consilier local, Mazuch Marinela, consilier local, Tocila Bogdan Valentin, consilier localSe va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator.
Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata.Pentru persoanele juridice romane1. Documente de confirmare: - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, care sa prezinte informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovada autorizarii conf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.?
2. Autorizatie de functionare emisa de Banca Nationala a Romaniei.Pentru persoanele juridice straine
1. Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)
2. Autorizatia de functionare eliberata de organismul de reglementare din tara de domiciliu a ofertantului.
Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.In cazul in care este depus in copie simpla, certificatul constatator se va solicita in original/copie legalizata ofertantului clasat pe primul loc inainte de comunicarea rezultatului procedurii.
Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate pentru partea de contract pe care o realizeaza.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
- Declararea cifrei medii de afaceri globale din ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012)
- echivalenta leu/moneda straina se va calcula la cursul mediu anual comunicat de BNR.
Pentru dovedirea informatiilor privind cifra de afaceri, ofertantii vor depune si bilanturile contabile sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente (copie ?conform cu originalul?).
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 7A, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare.
Prevederile art. 11^1 din HG 925/2006, actualizata, se vor aplica in mod corespunzator.
Atentie! Vor fi descalificati ofertantii care omit sa prezinte documentele solicitate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completare Formular nr. 7Atentie! Vor fi descalificati ofertantii care omit sa prezinte documentele solicitate.Formular nr. 7A
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Ofertantul va prezenta o lista a principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012).
Cerinta nr. 2
Informa?ii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, inten?ia sa o subcontracteze.
In cazul in care ofertantul subcontracteaza o parte din contract, atunci are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.
Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situa?ia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanc?iunea excluderii din procedura de atribuire.
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 8A, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract.Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare.
Prevederile art. 11^1 din HG 925/2006, actualizata, se vor aplica in mod corespunzator.
Atentie! Vor fi descalificati ofertantii care omit sa prezinte documentele solicitate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completare Formular nr. 8Atentie! Vor fi descalificati ofertantii care omit sa prezinte documentele solicitate.Completare Formular nr. 16Atentie! Vor fi descalificati ofertantii care omit sa prezinte documentele solicitate.Formular nr. 8A
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 5
Cifra medie de afaceri globala (CMA) pe ultimii 3 ani (2010-2012), conform datelor din Fisa de informatii generale (Formular 7). Preselectia in ordine descrescatoare.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.05.2013 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.05.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.05.2013 11:00
Locul: Primaria Orasului Nadlac, str. 1 decembrie nr 24
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Vor fi preselectati candidatii, in ordine descrescatoare a clasamentului realizat in functie de valoarea cifrei medii de afaceri globala (CMA) pe ultimii 3 ani. Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe: intre 3 si 5 agenti economici. Astfel candidatul cu valoarea cea mai mare a acestui indicator se va clasa pe locul 1 fiind urmat de ceilalti candidati in ordinea descrescatoare a valorii indicatorului.In cazul in care numarul candidatilor care indeplinesc criteriile de preselectie este mai mic decat numarul minim indicat in anuntul de participare, autoritatea contractanta are dreptul de a continua procedura de negociere cu publicarea prealabila a unui anunt de participare numai cu acel/acei candidat/candidati care indeplineste/indeplinesc criteriile solicitate.In cazul in care, in urma derularii rundelor de negocieri, pe locul I se afla doua sau mai multe oferte care contin in cadrul propunerii financiare acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor in cauza sa prezinte o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.Ofertantul elaboreaza oferta in conformitate cu prevederile din documentatia de atribuire si indica in cuprinsul acesteia care informatii din propunerea tehnica si/sau din propunerea financiara sunt confidentiale, clasificate sau sunt protejate de un drept de proprietate intelectuala.Pentru a se beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, fiecare membru al asocierii va trebui sa se incadreze in categoria IMM-urilor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiei : in conformitate cu art.256^2 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment juridic ? Orasul Nadlac
Adresa postala: str. 1 Decembrie, nr. 24, Localitatea: Nadlac, Cod postal: 315500, Romania, Tel. +40 257474325, Fax: +40 257473300
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.03.2013 16:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer