Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de contractare a unei finantari rambursabile interne sau externe in valoare de pana la 150.000.000 lei (echivalent euro) pentru refinantarea imprumutului intern contractat de la Banca Comerciala Romana (DM nr. 54/09.09.2009) precum si asigurarea


Anunt de participare numarul 133306/23.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BACAU
Adresa postala: STR. MARASESTI NR.6, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600017, Romania, Punct(e) de contact: CORINA NEAGA, Tel. +40 234581849/+40 723683160, Email: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 234588757, Adresa internet (URL): www.primariabacau.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Centru National de Management pentru Societatea Informationala
Adresa postala: SEAP-Anunturi departicipare - Documentatie si clarificari, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0, Romania, Fax: +40 213032937, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de contractare a unei finantari rambursabile interne sau externe in valoare de pana la 150.000.000 lei (echivalent euro) pentru refinantarea imprumutului intern contractat de la Banca Comerciala Romana (DM nr. 54/09.09.2009) precum si asigurarea resurselor necesare finalizarii investitiei ?Spitalul Municipal Bacau?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: MUNICIPIUL BACAU
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractarea unui credit de catre Municipiul Bacau, pentru refinantarea creditului de investitii DM nr. 54/09.09.2009, precum si asigurarea surselor necesare finalizarii investitiei ?Spitalul Municipal Bacau?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractarea unui credit de catre Municipiul Bacau, pentru refinantarea creditului de investitii DM nr. 54/09.09.2009, precum si asigurarea surselor necesare finalizarii investitiei ?Spitalul Municipal Bacau?
Valoarea creditului este de pana la 150.000.000 RON, conform documentatiei descriptive, anexate prezentei, si va fi utilizat in scopul :
1. 1. Refinantarii creditului de investitii DM nr. 54/09.09.2009 in suma de pana la 91.000.000 RON
2. 2. Asigurarea finantarii necesare finalizarii investitiei ?Spitalul Municipal Bacau?, in suma de pana la 59.000.000 RON
Valoarea estimata fara TVA: 154, 343, 379RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
240 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare :150.000 lei2.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei ( = 90 zile).3.Garantia pentru participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/2006 actualizata.(In cazul constituirii sub forma de scrisoare de garantie bancara, se va utiliza modeluldin sectiuneaFORMULARE, in cazul constituirii garantiei prin ordin de plata, banii se vor vira incontul de garantii al Trezoreriei Bacau: RO 28TREZ 0615 006XXX00 0234 ).4. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, pe suport de hartie in original.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in favoarea Autoritatii contractante: MUNICIPIUL BACAU, asa cum s-a solicita in fisa de date a achizitiei , nu vor fi deschise si vor fi respinse la deschidere ca inacceptabile.-Intreprinderile mici si mijlocii, au dreptul la o reducere de 50%, a garantiei de participare, daca prezinta declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea firmei in categoria IMM-uri, conform Legii nr.346/2004.In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza cu privire la asociere in ansamblu, astfel, daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, atunci ofertantul beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului GP.In masura in care CNSC respinge o contestatie a ofertantului, ca nefondata, in baza art. 278^1, OUG 34/2006, actualizata , i se va retinesuma de 12883 lei- Restituirea garantiei de participare se va face conform art. 88, sectiunea I, capitolul VII, din HG 925/2006 actualizata Cuantumul garantiei de buna executie este de0, 1%din valoarea fara TVA a contractului.Garantia de buna executie se constituie in conformitate cu prevederile art. 89 si 90 din HG 925/2006 actualizata.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Local al Municipiului Bacau
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Contractul de achizitie publica se va incheia si va produce efecte intre parti, numai daca AC va obtine avizul favorabil al Comisiei de Autorizare a Imprumuturilor Locale, cu privire la contractarea acestui credit potrivit prevederilor art. 1, alin. (5) din H.G. nr. 9/2007.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerintele solicitatea fi indeplinite au la baza prevederileart. 180, 181, 182 si 69¹ din OUG 34/2006, actualizata si Ordinul presedintelui ANRMAP, nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaa.Eligibilitate: - neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, actualizata.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006- completarea formularului A, sau certificat echivalent.
b.Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, actualizata.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 - completarea formularuluiB si prezentarea certificatelor fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre stat si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat , precum si aimpozitelor si taxelor locale, din care sa reiasaca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.
Se vor prezenta , dupa caz, toate actele doveditoare obtinute pentru inlesniri, esalonari, etc._la plata si toate ordinele de plata cu care s-au efectuat platile pentru inlesnirile sau esalonarile la plata pentru bugetul de stat, comisia avand dreptul de a solicita originalele pentru confirmare ;
c.Neincadrarea in prevederile art. 69¹(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, actualizata si caliatea de participant la procedura.Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri:
1. Dragos Luchian - Viceprimar
2. Leonard Padureanu ? Administrator public
3. Clementina Vinerica ? Director economic
4. Cristina Buzdugan ?Director tehnic
5. Corina Neaga ?Sef Serviciul Achizitii
6. Viorica Iliescu ? Consilier jr. - Serviciul Juridic
7. Ioana Matei ? Consilier ? Serviciul Achizitii
8. Roxana Hartescu ? Consilier ? Directia EconomicaModalitatea de indeplinire: -Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea inprevederile art. 69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, actualizata - completareaformularului12D- Declaratie privind calitatea de participant la procedura - completareaformularului 12C
d.Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire: -Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - copletarea formularului G .
-Formularele A si Bse vor prezenta de toti ofertantii, ofertantii asociati si tertii sustinatori ce vor fi implicati in realizarea obiectului contractului.Formularele 12C si 12Dse vor prezenta de toti ofertantii, ofertantii asociati, subcontractantii si tertii sustinatori ce vor fi implicati in realizarea obiectului contractului,
-Pentru demonstrarea faptului ca ofertantul/candidatul nu se incadreaza in una dintre situatiile prevazute la art. 180 si 181, acesta poate prezenta orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.
-In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute la alin. (1) sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, ofertantul/ candidatulpoate prezenta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
-In cazul in care exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente. Cerintele solicitatea fi indeplinite au la baza prevederileart. 183 din OUG 34/2006, actualizata si prevederile REGULAMENTULUI nr. 11 din 13 noiembrie 2007, actualizat 2011, privind autorizarea institutiilor de credit, persoane juridice romane, si a sucursalelor din Romania ale institutiilor de credit din state terte, sau echivalentul din tara de domiciliu a candidatului.
a)- Forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si obiectul de activitate si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit.Modalitatea de indeplinire: -Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, din care sa rezulte obiecctul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRCPersoane juridice straine:
Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in copie ?conform cu originalul? si traduse in limba romana ? traducere autorizata.b)- Autorizareafunctionariiinstitutiilorde credit.Modalitatea de indeplinire - Autorizatie de functionare emisa de Banca Nationala a Romaniei conform REGULAMENTULUI nr. 11 din 13 noiembrie 2007, actualizat 2011, privind autorizarea institutiilor de credit, persoane juridice romane, si a sucursalelor din Romania ale institutiilor de credit din state terte, sau echivalentul din tara de domiciliu a candidatului, (copie ?conform cu originalul?)
Persoane juridice straine:
Autorizatia de functionare eliberata de organismul de reglementare din tara de domiciliu a ofertantului in copie ?conform cu originalul?.
NOTA : Toate documentele solicitate si prezentate de persoanele juridice straine vor fi prezentate in limba romana - traducere autorizata.
Aceste documente trebuie prezentate de toti ofertantii si ofertantii asociaticare vor fi implicati in realizarea contractului.
In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta nr.2 se considera indeplinita daca unul dintre asociati-respectiv subcontractantul, daca este cazul -detine autorizatia/atestatul solicitat si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva.
Tertul nu poate sustine prin prezentareaunei astfel de autorizatii, un operator economic ofertant, din considerentul ca acest gen de autorizare se poate utiliza numai in nume propriu, nefiind o resursa transmisibila.
In cazul in care exista incertitudini referitoare la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindsituatia economico-financiara-Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010)-Bilantul contabil / extras de bilant/raport de audit/ raport al cenzorilor, pentruanul 2010sau 2011
In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2009, 2010, 2011.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind experienta generala si specifica.
Prezentarea cel putin a unui contract de servicii de acordare credit (in copie), insotit de recomandarea/recomandarile din partea autoritatiipublice/clientului privat beneficiar al creditului;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 10
Valoarea neta a activului bilantier 2010 .Candidatul cu cea mai mare valoare aindicatorului se va clasa pe primul loc fiind urmat de candidati in ordinea descrescatoare.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
75%
Descriere: Componenta financiara
2.
Modul de recuperare a comisionului de rambursare anticipata
23%
Descriere: Componenta tehnica
3.
Marja de dobanda cea mai mica aplicabila in momentul adoptarii monedei EURO
2%
Descriere: Componenta tehnica
Punctaj maxim componenta tehnica: 25
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.03.2012 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.03.2012 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.03.2012 12:30
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantiiautorizati ai candidatilor pe baza de imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Detalii privind aplicarea criteriului de atribuire: 1.Costul total al finantarii, calculat prin metoda ratei interne de rentabilitate - R.I.R.Punctajulse acorda astfel: a) pentru cel mai scazut R.I.R. se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare ? 75 puncte.b) pentru alt R.I.R.decat cel prevazut la lit. a), se acorda astfel: Pn = [R.I.R.cel mai scazut /R.I.R.(n)] xpunctaj maxim alocatunde R.I.R.(n) reprezinta RIR calculata pentru fiecare oferta fin. in parte.In scopul compararii ofertelor, in cadrul of. fin., ofertantii vor prezenta un calcul al imprumutului, pe toata perioada de derulare a imprumutului, conf. cap.16 , din doc. descriptiva.2.Oferta tehnica cea mai avantajoasa privind modul de recuperare a comisionului de rambursare anticipata datorat in cadrul contr. de credit DM nr.54/09.09.2009, Recuperarea comisionului de rambursare ant. se va putea face in sume egale, distribuite pe o perioada de 5, 10sau 20 de ani.Punctajul se acorda astfel: Punctajul pentru20 ani va fi de23puncte, in timp ce ofertele financiare cu alteperioade de recuperare a comisionului de rambursare anticipata( 5 ani sau 10 ani), vor fi punctate dupa cum urmeaza: Punctaj(n) =(Perioada(n)/ 20)x23 puncte3. Marja de dobanda cea mai mica aplicabila in mom. adoptarii monedei EUROPunctajul se acorda astfel: Oferta cu marja de dobanda cea mai mica (marja m) va primi 2 puncte, in timp ce alte ofertevor fi punctate dupa cum urmeaza: Punctaj(i) = [ (Marja( m)/Marja (i)] x 2 pctIn cazul unui punctaj total egal, AC va atribui contractul ofertantuluia carui ofertaare cel mai mic pret. Daca si preturile ofertate sunt egale atunci AC va solicita ofertantilor cu cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis, cazin care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai mic.Perioada min. de valabilitate a ofertei-90 zile de la data primirii a ofertei/candidaturii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoareluarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform art. 256^2 alin. (1), lit.a) din OUG 34/2006, actualizata.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
MUNICIPIUL BACAU
Adresa postala: str. Marasesti , nr. 6, Localitatea: BACAU, Cod postal: 600017, Romania, Tel. +40 234581849, Email: [email protected], Fax: +40 234588757, Adresa internet (URL): www.primariabacau.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.02.2012 13:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer