Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE CONTRACTARE A UNEI LINII DE CREDIT MULTIOPTIUNI SI CREDIT NEVOI GENERALE IN VALOARE DE 1.614.586 LEI CU FINANTARE RAMBURSABILA INTERNA


Anunt de participare numarul 145914/20.08.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
S.C. DOMENIUL PUBLIC TURDA SA
Adresa postala: TURDA, PETRU MAIOR NR.4, JUDETUL CLUJ, Localitatea: Turda, Cod postal: 401006, Romania, Punct(e) de contact: SALAGEAN A. ADRIAN, Tel. +40 264317085, Email: [email protected], Fax: +40 264317085, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE CONTRACTARE A UNEI LINII DE CREDIT MULTIOPTIUNI SI CREDIT NEVOI GENERALE IN VALOARE DE 1.614.586 LEI CU FINANTARE RAMBURSABILA INTERNA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: TURDA, JUDET CLUJ
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE CONTRACTARE A UNEI LINII DE CREDIT MULTIOPTIUNI SI CREDIT NEVOI GENERALE IN VALOARE DE 1.614.586 LEI CU FINANTARE RAMBURSABILA INTERNA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SERVICII DE CONTRACTARE A UNEI LINII DE CREDIT MULTIOPTIUNI SI CREDIT NEVOI GENERALE IN VALOARE DE 1.614.586 LEI CU FINANTARE RAMBURSABILA INTERNA
Valoarea estimata fara TVA: 165, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei: 3.000 lei. Data la care se face echivalenta lei/euro va fi cursul BNR stabilit cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertei. Valabilitatea garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor, garantia de participare se constituie conform prevederilor Art. 86 din HG 925/2006; dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Contul autoritatii contractante la care se vireaza garantia de participare ? RO 46 TREZ2165069XXX022749 , deschis la Trezoreria CLUJ NAPOCA; dovada garantiei de participare va fi depusa in original si va insoti oferta . Pentru a evita situatia in care este imposibila retinerea sumei prevazute la art. 278^1 din OUG 34/2006, se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia de catre CNSC, ca nefondata, suma calculata conf. prevederilor art. 278^1 din OUG 34/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formularul nr. 1)
Cerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006cu modificarile si completarile ulterioare
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formularul nr. 2)- Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioada celei in care se depun ofertele cf Ord. 509/2011.- Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioada celei in care se depun ofertele.Conditie de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun ofertele. 3. -Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta (Formular nr. 3)4. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular nr. 4)Persoane cu fucntie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in cea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: SALAGEAN A.ADRIAN (Director), CERNEA LIVIU (Contabil sef), STANCU MARIUS (Inginer sef), POP RADU CIPRIAN(Responsabil -Achizitii Publice), ROIBAN DELIA (Contabilitate), RUS COSMIN (Jurist), POPESCU MARIAN (administrator), ROS NICOLAIE (administrator).Se permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, cu exceptia declaratiilor pe proprie raspundere (independent, 69 indice1, art. 180si 181 ) care se vor depune in original. - Certificat constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului ofertant; Informatiile cuprinse in certificatul constatator sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.- Autorizatia de functionare emisa de BNR sau o alta autoritate competenta similara (Copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)- In cazul in care certificatul constatator, prezentat de ofertantul a carui oferta s-a clasat pe primul loc dupa evaluare si aplicarea criteriilor de atribuire a ofertei, a fost prezentat in ?copie conform cu originalul?, autoritatea contractanta va solicita, pentru verificarea conformitatii, certificatul constatator dupa care s-a facut copia in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea bilantului contabil pe anul 2012.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formular nr. 6
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
prestarea de servicii similare in ultimii 3 ani Se va prezenta o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani din care sa rezulte ca au fost duse la bun sfarsit in baza a cel putin un contract servicii de acordare a unui credit ale carui taxe, comisioane, dobanzi sau oricare alte forme de remuneratii aferente serviciilor respective in valoare de Min 165 000 lei; lista va fi insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, certificate/documente care sa indice valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati?. Se permite si prezentarea de copii dupa informatiile relevante din contracte, in vederea indeplinirii contractului/contractelor respectiv/e Pentru echivalenta lei/valuta se va avea in vedere cursul mediu anual comunicat de BNR.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formular nr. 6
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 10
in ordinea descrescatoare a clasamentului realizat si de nivelul soldului contului asa cum rezulta din Bilantul contabil pe anul 2012 prezentat de fiecare candidat si va selecta primii 10
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.08.2013 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.09.2013 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.09.2013 14:00
Locul: S.C. DOMENIUL PUBLIC TURDA SA TURDA, JUDETUL CLUJ, strada Petru Maior nr.4, Cod postal: 401189
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Fonduri propriiModalitatea de departajare - in cazul in care doua sau mai multe oferte ar putea fi clasate pe primul loc cu preturi ofertate egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.Numar minim de agenti economici preconizat3si, dupa caz, Numar maxim10 conform art 116(3) OG 34/2006Nivelul soldului contului asa cum rezulta din Bilantul contabil pe anul 2012 prezentat de fiecare candidat.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conf.art 256, ind.2, alin.1, litera b/OUG 34/2006 - 5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC DOMENIUL PUBLIC TURDA SA
Adresa postala: STRADA PETRU MAIOR, NR.4, Localitatea: TURDA, Cod postal: 401189, Romania, Tel. +40 264317085, Email: [email protected], Fax: +40 264317085
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.08.2013 14:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer