Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de contractare a unui credit in vederea asigurarii finantarii unor obiective de investitii pentru dezvoltarea orasului Pantelimon, judetul Ilfov


Anunt de participare numarul 139369/05.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORAS PANTELIMON (PRIMARIA ORASULUI PANTELIMON)
Adresa postala: STR SFANTUL GHEORGHE NR 32, Localitatea: Pantelimon, Cod postal: 077145, Romania, Punct(e) de contact: Ileana Tudor, Tel. +4 0213502444, In atentia: Ileana Tudor, Email: [email protected], Fax: +4 0213502444, Adresa internet (URL): www.primariapantelimon.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritati locale
Activitate (activitati)
Altele: servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de contractare a unui credit in vederea asigurarii finantarii unor obiective de investitii pentru dezvoltarea orasului Pantelimon, judetul Ilfov
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Orasul Pantelimon
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prezentul contract are ca obiect achizitia serviciilor de acordare a unui credit bancar in valoare de 30.000.000, 00 lei in vederea finantarii unor investitii de interes local
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractarea unei linii de finantare in cuantum de 30.000.000 lei, pe o perioada de 120 luni in vederea finantarii investiilorcuprinse in caietul de sarcini, oras Pantelimon, judetul Ilfov
Valoarea estimata fara TVA: 17, 067, 056.55RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
120 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
? Cuantumul garantiei de participare este de 340.000 lei;
-Contul autoritatii contractante nr. RO75TREZ42121050250XXXXX deschis la Trezoreria ILFOV ;
- Garantia de participare va fi retinuta in conditiile prevazute la: - art. 2781 din OUG nr. 34/2006 in cuantum de 9.266, 71 lei? Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei;? Modalitatea de constituire: cele reglementate de art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006;
- Garantia de participare la licitatie poate fi emisa in nume propriu. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului.Garantia de buna executie se constituie conform art. 90 alin (1)-(3) din HG 925/2006 (Formular nr. 15 in cazul constituirii garantiei conform alin. (1)). Garantia de buna executie poate fi emisa in nume propriu. Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii - buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Se va prezenta Declaratia privind eligibilitatea.
Se vor prezenta cazierul judiciar si cazierul fiscal pentru operatorul economic.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii:
Se va completa Formularul nr. 1 si se vor prezenta cazierele indicate, aflate in perioada de valabilitate.
Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.
Cerinta nr. 2
Se va prezenta Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006
Se va prezenta certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat pentru luna anterioara celei in care se depun candidaturile.
Se va prezenta certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local pentru luna anterioara celei in care se depun candidaturile.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii;
Se va completa Formularul nr. 2 semnat de catre ofertant si se vor prezenta certificatele constatoare indicate.
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita pentru conformitate ofertantului clasat pe primul loc prezentarea certificatelor constatatoare privind plata impozitelor si taxelor catre stat in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.
Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.
Cerinta nr. 3
Se va prezenta Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt:
a) Primar - Marian Ivan;
b) Viceprimar - Dumitru David;
c) Secretar ? Aristide Olteanu;
c) Contabil ? Gheorghe Toba;
d) Serviciul Investitii ? Ileana Tudor.
e) Consilieri locali: Achim Teodor, Andreiu Monica Trejica, Anghel Adrian, BarauDaniela Gina, Bidirel George, Campulungeanu Petrus, Cecate Florin ? Viorel, David Dumitru, Demci Mihaela ? Florina, Dumitru Daniel, Hojbota Vlad ? Constantin, Ionescu Constantin, Manole Danut, Radu Dragos Leonard, Rotaru Nastase Bogdan, Sterea Marian, Stuparu Costel, Trandafir Ionel, Tudor Marian ? Robert.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii:
Se va completa Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1, Formularul nr. 5, se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator.
Cerinta nr. 4
Se va prezenta Certificatul de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii:
Se va completa Formularul nr. 12.
Se permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Cerinta nr. 1
Se va prezenta certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Prezentarea certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita pentru conformitate ofertantului clasat pe primul loc prezentarea certificatului constatatoar emis de ORC in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.
Cerinta nr. 2
Prezentarea autorizatiei de functionare emisa de Banca Nationala a Romaniei/organismul de reglementare din tara de domiciliu a candatului.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Se vor prezenta documentele care dovedesc dreptul de a practica servicii de creditare.
Se permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta Informatiile generale aferente ultimilor trei ani. Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat suma de 34.134.000, 00 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1
Se va prezenta Lista privind principalele prestari de servicii in ultimii 3 ani si se vor anexa copii ale contractului/contractelor sau dupa caz a unor parti relevante ale contractului/contractelor din care sa reiasa, obiectul contractului, valoarea si termenul de indeplinire, documente prin care se face dovada indeplinirii cerintei de experienta similara, insotit/insotite de o fisa de prezentare ori raport de activitate final aprobat de beneficiar in care sa fie enumerate toate activitatile derulate in cadrul contractului.Experienta similara se poate demonstra prin unul sau mai multe contracte, indiferent de numarul si valoarea acestora, care cumulat sa aiba cel putin valoarea mentionata.
Candidatul trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani, in cadrul unuia sau mai multor contracte similare, servicii de acordare de credite pentru organizatii a caror valoare sa fie de minim 17.067.057, 00 lei fara TVA
(reprezentand valoarea estimata a contractului ? dobanzii,
Cerinta nr. 2
Se va prezenta Formularul nr. 6, insotit de anexa la acesta (CV-ul in format EUROPASS), aferent fiecarei persoane propusa in cadrul echipei, semnat de catre fiecare titular in parte. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin de urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului:
1. Manager de contract:
- participarea la cel putin un contract de creditare in calitate de manager de contract.
2. Ofiter de credite:
- participarea la cel putin un contract de creditare in calitate de ofiter de credite.
Nu se accepta propunerea unor persoane de specialitate care sa ocupe doua sau mai multe pozitii din cele mentionate.
Cerinta 3
Prezentarea Angajamentului ofertantului privind resursele umane ca, in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate pentru indeplinirea contractului, le va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea candidaturii.
Cerinta 4
Conform art 188 alin 2 lit h) din OUG 34/2006, in cazul in care exista subcontractanti, se va prezenta Lista cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora.Se solicita ca fiecare subcontractant sa completeze si sa prezinte Formularul nr. 1 si Formularul nr. 2. In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2012/S102-171005 din 31.05.2012
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.11.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.11.2012 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.11.2012 14:00
Locul: Sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
maxim 2 reprezentanti ai ofertantilor cu imputernicire semnata de reprezentantul legal
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modalitatea de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu pret egal este urmatoarea: se va solicita o noua oferta de pret in plic inchis in vederea departajarii ofertelor, urmand a se declara castigatoare oferta cu pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +4 0213104641, Email: [email protected], Fax: +4 0213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 2562 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic
Adresa postala: Str. Sf. Gheorghe, Nr. 32, Localitatea: Pantelimon, Cod postal: 077145, Romania, Tel. +4 0216502442, Fax: +4 0213017075
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.10.2012 09:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer