Licitatie Publica - servicii de contractare a unui imprumut intern in valoare de 590.000 lei
Anunt de participare numarul 124845/29.06.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SOLESTI (CONSILIUL LOCAL)
Adresa postala: STR. PRINCIPALA, Localitatea: Solesti, Cod postal: 737475, Romania, Punct(e) de contact: BUJOR MONA, Tel. 0749142736, Email: [email protected], Fax: 0235343179, Adresa internet (URL): www.solesti.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
servicii de contractare a unui imprumut intern in valoare de 590.000 lei
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: LOC.SOLESTI, COM, SOLESTI, JUD. VASLUI
Codul NUTS: RO216 - Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
contractarea unui imprumut intern in valoare de 590.000 leipentru finantarea obiectivului de investitii ?Lucrari de construire a unui sediu pentru Consiliul Local Solesti, comuna Solesti, judetul Vaslui?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de acordare credit in cuantum de 590.000 lei pentru finantarea obiectivului de investitie?Lucrari de construirea unui sediu pentru Consiliul Local Solesti, comuna Solesti, judetul Vaslui?.
Valoarea estimata fara TVA: 260, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
72 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare in valoare de2600 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
VENITURI PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
delaratie pe propria raspundere in baza art. 180 din OUG nr. 34/2006, declaratie pe propria raspundere in baza art. 181 din OUG nr. 34/2006, declaratie pe propria raspundere priv. neincadr. in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr.34/2006, declaratie privind calitatea de participant la procedura, prezentare de certificate de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si cel local, certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, certificat constatator ORC, certificat unic de inregistrare, autorizatie de functionare emisa de BNR ; pt. persoane juridice/fizice straine: documente doved. inregistrare autorizatia de functionare eliberata de organismul de reglementare din tara de domiciliu a ofertantului, daca legea prevede autoriz BNR de funct a institutiei straine
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2008, 31.12.2009 si 31.12.2010, precum si contul de profit si pierdere anual, vizate;
informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
experienta similara-cel putin 1 contract similar cu cel supus prezentei proceduri de achizitie , lista principalelor servicii de acordare de credite in ultimii 3 ani
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 10
Candidatii vor fi preselectati in ordinea descrescatoare a punctajului obtinut pentru cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1969/06.06.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.07.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.07.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.07.2011 11:00
Locul: PRIMARIA COMUNEI SOLESTI , JUDETUL VASLUI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Candidatii au dreptul de a fi prezenti la deschidere, prin reprezentantii sai, care vor prezenta actele de identitate si imputernicire, pentru a avea dreptul de a participa la procedura
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleus nr. 6, sector 3, Localitatea: : Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104642, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cncs.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Vaslui
Adresa postala: str. Stefan cel Marenr. 54, Localitatea: vaslui, Cod postal: 730171, Romania, Tel. 0235-361889, Email: [email protected], Fax: 0235-311582, Adresa internet (URL): http//portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in termen de 5 zile incepind cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Solesti
Adresa postala: sat solesti str. principala nr.2, Localitatea: vaslui, Cod postal: 737475, Romania, Tel. 0235343009, Email: [email protected], Fax: 0235343179, Adresa internet (URL): www.solesti.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.06.2011 18:49