Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - servicii de control oficial al performantelor de productie la specia bovine


Anunt de participare numarul 37721/01.11.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia pentru Agricultura si Dezvoltare Rurala Vrancea
Adresa postala: Focsani, str.Republicii, nr.5, judetul Vrancea, Localitatea: Focsani, Cod postal: 620002, Romania, Punct(e) de contact: Lili Iogulescu, Tel.0237222593, Email: [email protected], Fax: 0237222594, Adresa internet (URL): adresa in renovare
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
servicii de control oficial al performantelor de productie la specia bovine
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: pe teritoriul judetului Vrancea
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 1, 779, 440RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: anual
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
efectuarea controlului oficial al performantelor de productie la specia bovine, activitate publica de interes national, cod CAEN 0142
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
77500000-5 - Servicii de zootehnie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
se efectueaza controlul pentru minim 2550 capete in anul I, minim 3060 capete in anul II, minim 3672 capete in anul III si minim 4406 capete in anul IV
Valoarea estimata fara TVA: 1, 779, 440RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare-scrisoare de garantie bancara in valoare de 17000 lei valabila 90 zile; garantie de buna executie 2, 5% din valoarea contractului prin retineri succesive
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
finantare de la bugetul de stat cu plata in transe lunare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata la data incheierii contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie de eligibilitate(formular A);
-declaratie de neincadrare in prevederile art.181 (formular B);
-certificate fiscale care sa ateste lipsa datoriilor la bugetul de stat si local valabile la 24.12.2007 original;
-certificat constatator emis de ORC/autorizatie de functionare/altele echivalente valabile la 24.12.2007 original sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani;
-declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani;
-scrisoare de bonitate financiara
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-lista dotarilor (formular E);
-declaratie personal angajat si cadre de conducere inclusiv CV (formular F);
-sa detina spatiul corespunzator desfasurarii activitatii;
-sa faca dovada reprezentativitatii la nivel judetean;
-sa prezinte un plan de organizare in cadrul judetului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-minim un ing.zootehnist sau medic veterinar cu experienta in activitatea de ameliorare minim 3 ani-copie carte de munca;
-dovedita cu act de proprietate sau contract de inchiriere/comodat pentru minim 4 ani;
-sa poata efectua controlul in minim 35 de localitati de pe toata raza judetului;
-planul de organizare este conform daca este elaborat cf.Ord.19/2006 privind respectarea conditiilor de includere a animalor in COP
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.12.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: se va achita suma de 10 lei la caseria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.12.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.12.2007 11:00
Locul: sala de sedinte a autoritatii contractante din Focsani, str.Republicii, nr.5
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii legali sau imputernicitii lor in baza imputernicirii
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavrololeos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
contestatia se poate face in 10 zile de la comunicare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DADR Vrancea - Compartimentul Achizitii publice
Adresa postala: str.Republicii nr.5, Localitatea: Focsani, Cod postal: 620075, Romania, Tel.0237222593, Email: [email protected], Fax: 0237222594
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.10.2007 12:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer