Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de control oficial al performantelor de productie la specia bovine


Anunt de participare numarul 13566/09.05.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA PENTRU AGRICULTURA SI DEZVOLTARE RURALA BACAU
Adresa postala: strada GEORGE BACOVIA nr. 20, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600237, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment Achizitii Publice, Tel.0234 - 576419, In atentia: RODICA IUNIA SPIRIDON, Email: [email protected], Fax: 0234 - 576420, Adresa internet (URL): http: //www.dadrbacau.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de control oficial al performantelor de productie la specia bovine
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: pe teritoriul judetului Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se efectueaza controlul oficial al performantelor de productie la specia bovine, activitate publica de interes national, cod CAEN 0142
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
77500000-5 - Servicii de zootehnie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Controlul se va efectua pentru minim 2958 capete in anul I, iar pentru anii urmatori cu o crestere de 10% anual
Valoarea estimata fara TVA: 228, 072RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare-scrisoare de garantie bancara(valoare 1000 lei) valabila pana la 31.07.2007; garantie de buna executie 2, 5% din valoarea contractului prin retineri succesive
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
finantare de la bugetul de stat cu plata in transe lunare in maxim 5 zile de la primirea fondurilor de la MAPDR
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata la data inceierii contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie eligibilitate (formular A)-original; -declaratie de neincadrare in prevederile art.181(formular B, certificat fiscal care sa ateste lipsa datoriilor la bugetul de stat si adeverinta de plata a taxelor si impozitelor locale valabile la 14.06.2007)-original sau copie legalizata; -certificat constatator ORC sau echivalent valabil la 14.06.2007-original sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-statutul societatii comerciale sau asociatiei profesionale sau echivalent-copie legalizata -sa aiba angajat cel putin un inginer zootehnist sau medic veterinar-copie legalizata carte munca -reprezentativitate la nivel judetean si local -experienta profesionala-formular F, CV -planul de organizare la nivel local si judetean -plan de investitii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-cod CAEN 0142 -experienta in activitatea de ameliorare min.un an -sa poata efectua controlul in min.32 localitati ce se incadreaza in prevederile Ord.19/2006 -minim 30% din personalul de executie calificat -elaborat conform Ord.19/2006, sa includa toate zonele judetului(ses, deal, munte), sa includa schema organizatorica a COP -obiective, valoare, termene conform caietului de sarcini
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.06.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: plata se va face la casieria unitatii DADR Bacau din str. G. Bacovia, nr. 20
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.06.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 31.07.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.06.2007 12:00
Locul: Sala de Consiliu DADR Bacau, str. G. Bacovia, nr. 20
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii legali ai ofertantilor sau imputernicitii lor in baza imputernicirii legalizate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
contestarea se poate face in termen de 10 zile de la comunicare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DADR Bacau - Compartiment Achizitii publice
Adresa postala: str. G. Bacovia nr. 20, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600237, Romania, Tel.0234 576419, Email: [email protected], Fax: 0234 576419, Adresa internet (URL): http: //www.dadrbacau.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.05.2007 17:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer