Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE CONTROL PRIN TELEDETECTIE A CERERILOR DE PLATA PE SUPRAFATA - CAMPANIA ANULUI 2009 si CAMPANIA ANULUI 2010


Anunt de participare numarul 75475/15.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURA
Adresa postala: Bd. Carol I, nr. 17, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030161, Romania, Punct(e) de contact: Dumitra MIHAILA, Tel.021 3054835, In atentia: Dumitra MIHAILA, Email: [email protected], Fax: 021 3150305, Adresa internet (URL): www.apia.org.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE CONTROL PRIN TELEDETECTIE A CERERILOR DE PLATA PE SUPRAFATA - CAMPANIA ANULUI 2009 si CAMPANIA ANULUI 2010
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Serviciile vor fi realizate la sediile sau punctele de lucru ale prestatorului
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: 8, 400, 000EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se estimeaza atribuirea a cate doua contracte subsecvente pentru fiecare lot in parte, conform precizarilor din fisa de date a achizitiei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor realiza servicii de control prin teledetectie a cererilor de plata pe suprafata depuse de fermieri pentru Campania anului 2009 si pentru campania anului 2010, in conformitate cu cerintele tehnice solicitate in caietul de sarcini. Se estimeaza un numar maxim de 240.000 de fermieri, impartiti in trei loturi, care vor fi controlati prin teledetectie pe intrega perioada de derulare a acordului-cadru de doi ani.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71630000-3 - Servicii de inspectie si testare tehnica (Rev.2)
71354100-5-Servicii de cartografie digitala (Rev.2)
77100000-1-Servicii pentru agricultura (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se estimeaza un numar de 240.000 de fermieri, impartiti in trei loturi, care vor fi controlati prin teledetectie pe intrega perioada de derulare a acordului-cadru de doi ani. Informatiile detaliate privind cantitatilede servicii estimate, maxime si minime, care se anticipeaza ca vor fi solicitate atat pe durata acordului-cadru cat si pe durata unui contract subsecvent sunt precizate in Fisa de date a achizitiei care insoteste prezentul anunt.
Valoarea estimata fara TVA: 8, 400, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar de particip: Lot1-63.000lei(15.000 euro), Lot2-67.200(16.000 euro), Lot3-42.000lei(10.000 euro), 1 euro = 4, 2 lei.Gar de buna executie: 10% din val fiecarui contract subsecvent in parte.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul autoritatii contractante pe toata perioada de derulare a acordului-cadru.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatie, cu posibilitatea subcontractarii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie de eligibilitate 2.Declaratie privind neincadrarera in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34 / 2006 3.Certificate fiscale, valabile la data deschiderii ofertelor, eliberate de Compartimentul Impozite si Taxe Locale si de catre organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local si bugetul consolidat si indeplinirea obligatiilor exigibile de plata. 4.Certificat constatator din care sa rezulte obiectul de activitate.5.Certificat de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completare Formular F04-Informatii generale din sectiunea formulare. 2. Bilant la 31.12.2008 vizat si inregistrat de organele competente(copie stampilata, semnata si cu mentiunea conform cu originalul pe fiecare pagina).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nu se solicita niveluri minime.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Experienta similara-Ofertantii trebuie sa faca dovada ca au inceputsi finalizat, in ultimii 3 ani, cel putin un contract care a avut ca obiect prestarea de servicii de control prin teledetectie sau servicii de controlul calitatii activitatii de control prin teledetectie. 2.Resurse umane - se solicita ca ofertantii sa dispuna de personal calificat in domeniu, 3. Resurse tehnice- se solicita ca ofertantii sa dispuna de echipamente tehnice specifice.4.Documente constatatoare privind indeplinirea obligatiilor contractuale. 5.Informatii privind asociatii/subcontractantii.6. Certificare ISO9001 sau echivalent.7. Declaratie privind personalul utilizat in efectuarea prestatiei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Valoarea fara TVA a contractului prezentat ca experienta similara trebuie sa fie egala sau mai mare decat urmatoarele praguri minime: LOT 1- 1.680.000 lei( 400.000 euro), LOT 2- 1.890.000 lei( 450.000 euro), LOT 3- 1.260.000 lei( 300.000 euro)2.Resurse umane: lot1/lot2/lot3: Manager de proiect- 1/1/1, Specialisti control calitate-2/2/2, Operatori teledetectie-25/25/20, operatori masuratori terestre-5/5/4.3. Resurse tehnice: lot1/lot2/lot3: licenta softwarebaza de date GIS-1/1/1, licenta softwareprelucrare imagini-1/1/1, licente softwareGIS-14/14/14, statii de lucru-14/14/14, echipamente GPS de precizie submetrica-5/5/5.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1352/10.04.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S46-066959 din 07.03.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.05.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.05.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.05.2009 11:00
Locul: Sediul Agentiei de Plati si Interventie pentru Agricultura, DIRECTIA INVESTITII, ADMINISTRATIV
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor, pe baza de imputernicire scrisa si acte de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: Se estimeaza ca anunturile viitoare vor fi publicate la inceputul anului 2011.
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE SI CAIETUL DE SARCINI SUNT ATASATE LA PREZENTUL ANUNT SI SE POT DESCARCA DE LA ACEEASI ADRESA WEB: WWW.E-LICITATIE.RO
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
DIRECTIA JURIDICA SI CONTENCIOS DIN CADRUL A.P.I.A
Adresa postala: BD. CAROL I, NR. 17, SECT. 2, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030161, Romania, Tel.021/3054828, Email: [email protected], Fax: 021/3054829
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestatar despre un act al autoritatii contractante
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
AGENTIA DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURA
Adresa postala: Bd Carol I nr. 17 , sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030161, Romania, Tel.021 3054975, Email: [email protected], Fax: 021 3150305
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.04.2009 15:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer