Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de conversie a datelor pentr depozitul bibliotecii digitale


Anunt de participare numarul 31469/07.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
BIBLIOTECA METROPOLITANA BUCURESTI
Adresa postala: str. Tache Ionescu nr.4, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010352, Romania, Punct(e) de contact: IOANA DAVID, Tel.316.83.00, Email: [email protected], Fax: 316.83.00, Adresa internet (URL): www.bmms.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Recreere, cultura si religie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de conversie a datelor pentr depozitul bibliotecii digitale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Str. Tache Ionescu nr.4, sector 1, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de conversie a datelor pentr depozitul bibliotecii digitale
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72312200-7 - Servicii de recunoastere optica a caracterelor (Rev.1)
72310000-1-Servicii de procesare de date (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conversie in format digital 50.000 pag. bibliografie scolara si 500.000 pag. lucrari patrimoniu
Valoarea estimata fara TVA: 409, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 4090 RON va fi depusa in cont nr.RO35TREZ7015026XXX000362, Trezoreria sector 1, cod fiscal 4505405
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Mai multi operatori economici au dreptul sa se asocieze: autoritatea contractanta va soliciat ca asocierea sa fie legalizata dupa ce oferta comuna va fi desemnata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie
declaratia de eligibilitate
declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG34/2004
document care confirma obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul consolidat (emis de orga. competente)
conditii eliminatorii
declaratie privind calitatea de participant la procedurapentru actele mentionate mai sus nu se admite completare ulterioara, actele vor fi prezentate in original si eventuala neprezentare a acestora avand ca efect descalificarea ofertantului.
-certificat constatator emis ORC
- documente de inregistrare/autorizatie de functionare
-apartenta dpv profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-fisa de informatii generale si cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani
- ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente
rezultatul ex. financiare pe ultimii 3 ani
asigurarea riscului professionalLichiditate=active/circulante/passive curente > 125%
Solvabilitate patrimoniala=capitaluri proprii/total pasiv > 40%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
experienta similara
-lista principalelor servicii in ultimii 3 ani
-declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, echipament tehnic, mijloace de transport-declaratie care contine informatii privind nr. mediu in ultimele 12 luni al persoanelor responsabile direct de indeplinirea contractului; certificate ISO 9001, ISO 14001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.10.2007 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.10.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.10.2007 10:00
Locul: Biblioteca Metropolitana Bucuresti-str. Tache Ionescu nr.4, sector 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare; reprezentanti operatori economici care au depus oferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul national de solutionare alcontestatiilor
Adresa postala: bd. Dinicu Golescu 38, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul contencios BMB
Adresa postala: str. Tache Ionescu nr.4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010352, Tel.3168300
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.09.2007 12:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer