Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de coordonare in materie de sanatate si securitate, pe durata realizarii lucrarilor, a activitatilor de decontaminare sol/sol si apa la amplasamente de depozite petroliere, demolare a facilitatilor de suprafata de pe amplasamente sonde si de deco


Anunt de participare (utilitati) numarul 136641/18.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
OMV PETROM S.A
Adresa postala: Departamentul Demolare Abandonare Decontaminare (DAD) Str. Coralilor nr. 22, Sector 1 (Petrom City), Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013329, Romania, Punct(e) de contact: Camelia DEDU, Tel. +40 212647181, In atentia: Infinity Building, Divizia CEO, Departamentul Achizitii Operationale, Email: [email protected], Fax: +40 372866399, Adresa internet (URL): www.petrom.com, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala pe Actiuni
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de coordonare in materie de sanatate si securitate, pe durata realizarii lucrarilor, a activitatilor de decontaminare sol/sol si apa la amplasamente de depozite petroliere, demolare a facilitatilor de suprafata de pe amplasamente sonde si de decontaminare sol la amplasamente sonde, umplere a batalelor golite de slam, realizate la obiectivele OMV Petrom, situate in judetele Satu Mare, Salaj, Bihor, Arad, Timis, Maramures, Hunedoara, Mures
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Amplasamentele OMV Petrom situate in judetele Satu Mare, Salaj, Bihor, Arad, Timis, Maramures, Hunedoara, Mures
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 126, 000EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente vor fi atribuite in temeiul acordului-cadru la un interval aproximativ de cel putin 3 luni pe parcursul derularii acordului-cadru. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent a fost determinata la suma de 22500 EUR.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de coordonare in materie de securitate si sanatate pe durata realizarii lucrarilor, a activitatilor de decontaminare sol/sol si apa la amplasamente de depozite petroliere, demolare a facilitatilor de suprafata de pe amplasamente sonde si de decontaminare sol la amplasamente sonde, umplere a batalelor golite de slam realizate la obiectivele OMV Petrom situate in judetele Satu Mare, Salaj, Bihor, Arad, Timis, Maramures, Hunedoara, Mures.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71317000-3 - Servicii de consultanta in protectia contra riscurilor si in controlul riscurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
211 amplasamente apartinand OMV Petrom, din care 200 sonde.Numarul de zile om servicii de coordonare in materie de securitate si sanatate pe durata realizarii lucrarilor in cadrul Acordului cadru estimat astfel:
? Minim 278 zile om servicii de coordonare in materie de securitate si sanatate pe durata realizarii lucrarilor in cadrul Acordului cadru
? Maxim 840 zile om servicii de coordonare in materie de securitate si sanatate pe durata realizarii lucrarilor in cadrul Acordului cadruCantitati minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur Contract subsecvent: minim 8 zile om servicii de coordonare in materie de SSM, respectiv maxim 150 zile om servicii de coordonare in materie de SSM.
Valoarea estimata fara TVA: 126, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul va prezenta o Garantie de participare la licitatie in moneda EUR, in valoare de 2500 EUR. Garantia se constituie conf. prevederilor art. 86 din HG 925/2006, cu modif. si compl. ulterioare, si va avea o valabilitate de 134 zile, incepand cu data limita de depunere a ofertelor. Cuantumul Garantiei de Buna Executie pentru fiecare Contract subsecvent reprezinta 10% din valoarea Contractului subsecvent, exclusiv TVA.Garantia de Buna Executie in cadrul Contractelor subsecvente se constituie prin retineri succesive din facturi, in conformitate cu prevederile art.90 alin. (3) din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii ale OMV Petrom; ulterior, costul serviciilor va fi rambursat catre OMV Petrom de catre Statul Roman.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1: Un operator economic este exclus din prezenta procedura daca se afla in oricare din situatiile descrise la art. 180 si 181 din OUG 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare.
Demonstrarea acestei cerinte se face prin prezentarea documentelor:
1. Declaratie privind eligibilitatea;
2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006;
3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura;4. Cazier judiciar al operatorului economic (unde este aplicabil) sau orice document echivalent.Doc specif. la punctele 1-3 se vor prezenta cf. formularelor care se gasesc in Sectiunea D ?Formulare de transmitere a Ofertei?. Persoana care asigura sustinerea economica si financiara sau tehnica si profesionala trebuie sa prezinte Declaratia privind neincadrarea doar ptr situatiile prev la art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006, cu modif si compl ulterioare, cf. form. care se gasesc in Sect. D ?Formulare de transmitere a Ofertei?.Cerinta nr. 2: Certificarea participarii la procedura cu oferta independenta.
Demonstrarea cerintei se face prin prezentarea declaratiei "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" cf form. care se gaseste in Sect. D ?Formulare de transmitere a Ofertei?.Cerinta nr. 3: Certificarea inexistentei unui conflict de interese in cf. cu prev. art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modif. si compl. ulterioare.Demonstrarea cerintei se face prin prez. unei declaratii pe propria raspundere privind neincadrarea in prev. art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr.34/2006, cu modif. si compl. ulterioare, cf form. care se gaseste in Sect. D ?Formulare de transmitere a Ofertei?. Declaratia mentionata se va prezenta si de catre subcontractant(ii) nominalizat(i) si/sau tertul(ii) sustinator(i), daca este cazul.Persoanele cu functie de decizie din cadrul AC, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atrib., resp. persoanele care aproba/semneaza doc emise in legatura sau pentru procedura de atrib. sunt: Doru MUSTATOIU ? Director DAD; Irinel TILEA ? Director Achizitii Operational; Neil MORGAN ? Membru Consiliu de Conducere pentru Divizia Refining&Marketing; Siegfried EHN ? Director Departament Financiar. Demonstrarea capacitatii de exercitare a activitatii profesionale prin forma de inregistrare precum si prin obiectul de activitate.Demonstrarea acestei cerinte se face de catre Ofertanti - persoane fizice sau juridice romane sau straine - prin prezentarea de certificat constatator in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de Oficiul Registrului Comertului, cu un numar de maxim 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, sau orice alt document echivalent, prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica.
Pentru ofertantul castigator clasat pe primul loc se va solicita certificatul constatator in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani financiari incheiati trebuie sa fie cel putin 40000 EUR.
Demonstrarea acestei cerinte se face prin prezentarea urmatoarelor documente:
1. Extrase din bilanturile contabile pentru exercitiile ultimilor trei ani financiari incheiati, din care sa reiasa cifra de afaceri;
2. Declaratie privind cifra de afaceri globala in ultimii 3 ani financiari incheiati;
3. Raportul auditorilor pentru situatiile financiare aferente ultimilor trei ani financiari, acolo unde este aplicabil.Daca, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente din care sa reiasa indeplinirea acestei cerinte.
Continuare modalitate de indeplinire a cerintei: Pentru situatiile financiare exprimate in alte monede decat EUR se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Centrala Europeana http: //www.ecb.intPersoana care asigura sustinerea economica si financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura, asa cum sunt acestea descrise in cadrul cerintei nr. 1 din paragraful de mai sus, referitoare la ?Situatia personala a candidatului sau ofertantului?. Pentru a-si demonstra situatia personala persoana care asigura sustinerea trebuie sa prezinte Declaratia privind eligibilitatea si Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 lit. a), c1) si d) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, conform formularelor care se regasesc in Sectiunea D ?Formulare de transmitere a Ofertei?.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CERINTA 1
Demonstrarea experientei similare, prin prezentarea unui numar de maxim 2 contracte sau alte documente care sa confirme prestarea categoriilor de servicii solicitate prin caietul de sarcini, in ultimii 3 ani, pana la data limita de depunere a Ofertelor in cadrul prezentei proceduri, in valoare cumulata de cel putin 15000EUR, fara TVA.
Pentru a-si demonstra experienta similara, Ofertantul trebuie sa prezinte, urmatoarele:
1. Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, prezentand detalii despre valoarea serviciilor, tipul acestora, perioadele de prestare si beneficiarii.
2. Certificate/documente emise sau contrasemnate de beneficiarii serviciilor similare din care sa rezulte tipul de servicii realizate, perioada in care s-au realizat si modalitatea de realizare.
Continuare CERINTA 1
Suplimentar, autoritatea contractanta poate solicita, in scopul verificarii capacitatii tehnice si/sau profesionale a Ofertantilor, informatii privind partea/partile din Acordul cadru/ Contractele subsecvente pe care respectivul Ofertant are eventual intentia sa o/le subcontracteze. In acest scop, Ofertantii vor depune o declaratie cu privire la partea/partile din Acordul cadru/Contractele subsecvente pe care Ofertantul intentioneaza sa le subcontracteze inclusiv nominalizarea subcontractantilor, daca este cazul.
CERINTA 2
Demonstrarea accesului la infrastructura (respectiv la utilaje, instalatii, echipamente tehnice) si personalul (descris de catre Ofertant in cadrul Propunerii Tehnice) necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a Acordului cadru si a Contractelor subsecvente de servicii.
Pentru a demonstra indeplinirea acestei cerinte, Ofertantul trebuie sa prezinte ?Declaratie privind infrastructura si resursele umane de care dispune operatorul economic?, conform form. din Sectiunea D ?Formulare de transmitere a Ofertei?.
Continuare CERINTA 2
Persoana care asigura sustinerea tehnica si/sau profesionala nu trebuie sa se afle in situatiile care determina excluderea din procedura, descrise in cadrul cerintei nr. 1 din paragraful ?Situatia personala a candidatului sau ofertantului?. Aceasta trebuie sa prezinte Declaratia privind eligibilitatea si Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, conform form. din Sectiunea D ?Formulare de transmitere a Ofertei?.
CERINTA 3
Demonstrarea asigurarii de personal necesar pentru indeplinirea corespunzatoare a Acordului cadru si a Contractelor subsecvente de servicii, astfel:
a. 1 manager de contract/proiect pentru fiecare Contract subsecvent, cu urmatoarele calificari si abilitati:
- Pregatire universitara cel putin la nivel de diploma/licenta
-Vorbitor de limba romana- Experienta profesionala generala: cel putin 3 ani de activitate profesionala
- Experienta profesionala specifica: cel putin un contract/proiect in care a indeplinit rolul de manager de contract/proiect.b. 3 coordonatori in materie de securitate si sanatate, atestati conform prevederilor legale, cu urmatoarele calificari si abilitati:
- Certificat de absolvire pentru ocupatia de "Coordonator in materie de securitate si sanatate in munca?, insotit de supliment descriptiv in care sunt inscrise competentele dobindite, conform prevederilor Ordinulului nr. 242/2007
Continuare CERINTA 3
- Experienta profesionala generala in constructii sau in conducerea santierului de cel putin 5 ani conform prevederilor art. 59 din HG nr. 300/2006
- Experienta profesionala specifica: cel putin un contract similar in care a indeplinit rolul de coordonator in materie de securitate si sanatate; formare specifica de coordonator in materie de securitate si sanatate, actualizata la fiecare 3 ani, in conformitate cu prevederile art. 59 din HG nr. 300/2006.Pentru a demonstra indeplinirea cerintei privind personalul cheie mentionat la pct. ?a? si ?b? de mai sus, Ofertantul va prezenta: 1. Lista personalului cheie propus;
2. CV-uri;
3. copii ale diplomelor de studii si ale certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV;
4. copii ale oricaror documente (certificate, referinte emise de angajatori si/sau beneficiari, etc) care sa probeze experienta indicata in CV si durata de lucru in domeniile/specializarile cerute.
Continuare CERINTA 3
Documentele specificate la pct. 1 si 2 se vor prezenta conform formularelor care se gasesc in Sectiunea D ?Formulare de transmitere a Ofertei?.
CERINTA: Demonstrareaasigurarii unui nivel corespunzator al calitatii, in conformitate cu standardul ISO 9001:2008 sau echivalent.Pentru atestarea indeplinirii acestei cerinte, Ofertantul trebuie sa prezinte urmatoarele documente:
i. Documentul de certificare a sistemului de management al calitatii Ofertantului, emis de terta parte;ii. Manualul sistemului de management al calitatii;
iii. Ultimul raport de audit, care nu trebuie sa fie emis inainte de Decembrie 2010.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se va desfasura o runda de 24 de ore (1 zi), elementul reofertat fiind pretul unitar pe zi om servicii de coordonare in materie SSM. Ofertantii nu pot decat sa imbunatateasca ultimul pret ofertat; ei pot vedea doar pozitia pe care o ocupa in clasament.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
Coordonare SSM Regiunea 4
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.07.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.07.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
Orice doc. ref. la aceasta procedura trebuie redactat/tradus in RO, utilizand traducere autorizata.
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.07.2012 11:00
Locul: Petrom City, infinity Building, Str. coralilor nr.22, Sector 1, Bucuresti, cod postal: 013329
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii Comisiei de evaluare si reprezentantii autorizati/mandatati ai Ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Intreaga documentatie de atribuire, inclusiv Caietul de Sarcini, este disponibila in SEAP, utilizand interfata www.e-licitatie.roAlte informatii cu privire la procedura de atribuire se regasesc in celelalte sectiuni ale documentatiei de atribuire. Orice solicitare de clarificare va fi trimisa in scris (prin posta, fax sau e-mail) la punctul de contact mentionat mai sus, precizand numarul de referinta al anuntului de participare in SEAP (www.e-licitatie.ro) si titlul Acordului cadru.Departajarea Ofertelor clasate pe primul loc avand preturi egale: in cazul in care se constata ca Ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, Autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii Ofertelor. Acordul cadru va fi atribuit Ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. In solicitare se va indica locul, data si ora la care se vor deschide noile propuneri financiare, precum si persoanele autorizate sa asiste la deschidere.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu capitolul IX intitulat ?Solutionarea contestatiilor? din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OMV Petrom S.A. Legal Department
Adresa postala: str. Coralilor, nr. 22, Petrom City, Tower Building, etaj 4, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013329, Romania, Tel. +40 372483368, Email: [email protected], Fax: +40 212069641, Adresa internet (URL): www.petrom.com
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.06.2012 09:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer