Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de cosire iarba din statii si marcarea cailor de acces


Anunt de participare (utilitati) numarul 105206/02.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala:  B-DUL AL LAPUSNEANU NR. 195A, BL. LAV1, PARTER, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900472, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Comercial, Tel. 0241/607579, In atentia:  Dragos Dulgheru, Email:  [email protected], Fax:  0241/607552, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de cosire iarba din statii si marcarea cailor de acces
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: prestarea serviciilor se va efectua in urmatoarele locatii:
? CE Constanta: - Statia electrica 400kV Cernavoda
- Statia electrica 400/110/20kV Medgidia Sud
- Statia electrica 400/110kV Constanta Nord
- Statia electrica 400/110kV Tariverde
? CE Tulcea:
- Statia TRAFO 750/400/110kV Isaccea
- Statia TRAFO 400/110kV Tulcea Vest
? CE Galati:
- Statia TRAFO 400/220/110/20kV Lacu Sarat
- Statia TRAFO 400/110/20kV Smardan
- Statia TRAFO 220/110kV Barbosi
- Statia TRAFO 220/110kV Filesti
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de cosire iarba din statii si marcarea cailor de acces, conform DA 0848
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
77312000-0 - Servicii de inlaturare a buruienilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de cosire iarba din statii si marcarea cailor de acces, conform DA 0848
Valoarea estimata fara TVA: 210, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
-garantie de participare: 4.200, 00lei-garantie de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-sursa de finantare: SURSE PROPRII;
-modalitati de plata: ORDIN DE PLATA.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea - Formular F5 ? din sectiunea III Formulare;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - Formular F6 ? din sectiunea III Formulare;
- Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale in conformitate cu prevederile legale in Romania sau in tara in care este stabilit, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor;
-Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in Romania sau in tara in care este stabilit, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor;
-Certificat deinregistrare fiscala;
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Informatii privind situatia economico-financiara - Fomularul F7 ? Informatii generale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Informatii privind capacitatea tehnica si profesionala - Se va completa formularul F8 de unde sa reiasa faptul ca operatorul economic are incheiatecontracte similare in ultimii 3 ani; se va prezenta o lista cu cel putin trei contracte similare, continand valori, perioade de prestare, beneficiari si recomandari;
-Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice - Declaratie privind dotarile tehnice, utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii; se va prezenta Formularul F9;
-Declaratie privind numarul mediu al personalului angajat - ? Se va prezenta Formularul F10 o declaratie din care sa rezulteresursele de personal de care dispune operatorul economic ; Declaratia referitoare la resursele de personal va cuprinde:
- efectivele medii anuale ale personalului angajat in ultimii 3 ani;
- minim 2 (doi) sefi de lucrare electricieni autorizati SSM (grupa a III-a de autorizare) ; se va prezenta inclusiv talonul de autorizare vizat.Din declaratia privind efectivul mediu de personal, trebuie sa rezulte ca prestatorul dispune de suficient personal, astfel incat sa lucreze simultan in minim 2(doua) statii electrice si sa respecte perioada de cosire impusa in caietul de sarcini;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
informatii suplimentare privind licitatia electronica se regasesc in DA nr. 0848
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
DA 0848
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.08.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.08.2010 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.08.2010 13:00
Locul: Sediul autoritatii contractante: b-dul Al. Lapusneanu , nr. 195A, bl. LAV1, parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si reprezentantii legali ai operatorilor economici sau imputernicitii in baza imputernicirii data de reprezentantul legal
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de apel Constanta
Adresa postala:  Str. Traian 35c, Constanta, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900743, Romania, Tel. 0241/616003, 0241/606591, 0241/606597, 0241/606572, Email:  [email protected], Fax:  0241/616003
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor- CNSC
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +4021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  +4021.310.46.42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CNTEE TRANSELECTRICA SA - Sucursala de Transport Constanta - Consilier Juridic
Adresa postala:  b-dul Al. Lapusneanu, nr. 195A, bl. LAV1, parter, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900472, Romania, Tel. 0241607518, Fax:  0241607550
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.08.2010 11:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer