Licitatie Publica - servicii de cosire si indepartare vegetatie in statiile ST Cluj
Anunt de participare (utilitati) numarul 125513/07.07.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: str. Memorandumului nr.27, cam.402, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400114, Romania, Punct(e) de contact: Cosmin Geodescu, Tel. 0264-405.589, Email: [email protected], Fax: 0264 405.500, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Compania Nationala
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
servicii de cosire si indepartare vegetatie in statiile ST Cluj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: 1.Statia Cluj FLoresti ? Loc. Floresti, DE Cluj Napoca-Oradea, km 7, jud. Cluj;2.Statia C. Turzii - Loc. Cimpia Turzii, str. Republicii nr.85, jud. Cluj
3.Statia Cluj ? Est - Loc. Cluj Napoca, str. B-dul Muncii nr. 18, jud. Cluj;4.Statia Oradea Sud - Loc. Oradea, DE 79 Oradea-Deva, km3, jud. Bihor;5.Statia Gadalin Sat Gadalin, comuna Jucu, DN 16, km17 jud. Cluj;6.Statia Rosiori - Loc. Rosiori, DJ 193, km25jud. Satu ? Mare;7.Statia Baia Mare 3 - Loc. Baia Mare, DJ Baia Mare-Targu Lapus km 2, jud. Maramures
8.Statia Vetis - Loc. Baia Mare, DJ Baia Mare-Targu Lapus km 2, jud. Maramures;9.Statia Salaj - Loc. Zalau str. Depozitelor nr3, DE 81 Zalau-Satu Mare jud Salaj;10.Statia Tihau - Sat. Tihau, comuna Surduc, DN Jibou-Surduc, km6, jud. Salaj
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie servicii de cosire si indepartare vegetatie in statiile ST Cluj
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
77312000-0 - Servicii de inlaturare a buruienilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 142, 515RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
29 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1.Garantie de participare :2130 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006, Informatii generale, Declaratie Incompatibilitate, Certificat de participare la licitatie, Confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si bugetul local (copie conform cu originalul/original), Informatii generale. Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional: Persoane juridice/fizice romane - Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalele teritoriale(CUI), Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala (original/ copie conform cu originalul)Persoane juridice /fizice straine - Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestatiiin ultimii 3 aniLista de experienta similara.Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatiiInformatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii: Calificari ale personalului implicat in indeplinirea contractului de servicii
Informatii privind subcontractanti (daca exista)
Informatii privind asociatii (daca exista)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Procesul repetitiv: pretul ofertei; nu se vor dezvalui informatii privind identitatea ofertantilor, sau noile preturi; licitatia electronica se va desfasura intro singura runda, avand durata de o zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.07.2011 11:45
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.07.2011 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.07.2011 13:00
Locul: ST Cluj, str. Memorandumului nr. 27, etaj 4, sala 407
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare; persoanele imputernicite din partea ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +4(021)3104641, Email: [email protected], Fax: +4(021)3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare nr 1, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel. 0264596110, Email: [email protected], Fax: 0264593866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CN Transelectrica S.A. Bucuresti ? Sucursala de Transport Cluj - Consilier Juridic
Adresa postala: Str. Memorandumului nr.27, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400114, Romania, Tel. 0264405524, Fax: 0264405505
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.07.2011 16:10