Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de creatie si de productie materiale informative si promotionale si servicii de creatie si de gazduire site-uri WEB


Anunt de participare numarul 113081/21.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL MUNCII , FAMILIEI SI PROTECTIEI SOCIALE
Adresa postala:  Dem I.Dobrescu nr.2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010026, Romania, Punct(e) de contact:  LILIANA BORDEI, Tel. 021 314 69 37, Email:  [email protected], Fax:  021 312 86 96 / 021 314 69 37, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de creatie si de productie materiale informative si promotionale si servicii de creatie si de gazduire site-uri WEB
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
15 - Servicii de publicare si tiparire contra unei taxe sau pe baza unui contract
Locul principal de prestare: Romania
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de servicii de creatie si de productie materiale informative si promotionale si servicii de creatie si de gazduire site-uri WEB.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79822000-2 - Servicii de compozitie (Rev.2)
22462000-6-Materiale publicitare (Rev.2)
72413000-8-Servicii de proiectare de site-uri WWW (World Wide Web) (Rev.2)
72415000-2-Servicii de gazduire pentru operarea de site-uri WWW (World Wide Web) (Rev.2)
79810000-5-Servicii tipografice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform cerintelor din caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 134, 665RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 28.02.2011 pana la 31.10.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 22000 lei si garantia de buna executie in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiectul ?Economia sociala ? model inovator pentru promovarea incluziuniiactive a persoanelor defavorizate? Numar de referinta POSDRU/ 14 / 6.1 / S / 2
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate si de neincadrarein situatiile prevazute la art180 ?i art181 din OUG nr 34/2006-Formular 1;
Declaratie privind calitatea de participant la procedura?Formular 2;
Declaratie prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta ? Formular 13;
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent-in original sau copie legalizata
Certificat de inregistrare ? eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent - in copie semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul;
Certificat fiscal eliberat de Administratia financiara teritoriala?in original sau copie legalizata
Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, in termen de valabilitate ? in original sau copie legalizata
Cazier fiscal/certificat echivalent pentru persoane juridice straine?in conformitate cu HG 31/2003-in original sau copie legalizata;
Cazier judiciar al societatii asa cum este precizat in Certificatul constatator emis de oficiul Registrului Comertului/certificat echivalent pentru persoane juridice straine-in original sau copie legalizata;
Cazier judiciar al administratorului societatii asa cum este precizat in Certificatul constatator emis de oficiul Registrului Comertului/certificat echivalent pentru persoane juridice straine-in original sau copie legalizata;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil pe ultimii 3 ani (31.12. 2007, 31.12.2008 si 31.12.2009) - copie certificata pentru conformitate cu originalul
Fisa de informatii generale si centralizatoare a situatiei economico ? financiare a ofertantului ? Formular nr. 3
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Operatorul economic trebuie sa faca dovada realizarii unei medii aritmetice a cifrei de afaceri anuale pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) cel putin egala cu valoarea minima impusa, respectiv 2.200.000, 00 lei.Rezultatele exercitiilorfinanciarepe ultimii 3 (trei)ani (2007, 2008si 2009)sa fie pozitive.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani- Formular nr.4 si Anexa
Declaratieprivindefectivulmediuanualalpersonaluluiangajatside conducere in ultimii 3 ani - Formular nr. 5
Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii ? Formular nr. 6Informatii referitoare la respectarea obligatiilor privind conditiile de munca si protectia muncii ? Formular 7Certificat ISO 9001 / 2001 sau echivalent ? in copie legalizata.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Finalizarea in ultimii 3 ani de catre ofertant, a unui contract al carui obiect sa cuprinda toate serviciile care fac obiectul prezentului contract cu o valoare de minim 500.000 lei (exclusiv TVA), in care cea mai mare parte din valoarea contractului sa o formeze serviciile de productie si creatie materiale informative si promotionale.Cerinta de calificare se considera indeplinita si prin prezentarea a maximum 3 contracte al caror obiect sa acopere toate serviciile care fac obiectul prezentului contract si a caror valoare cumulata sa fie minim 500.000 lei(exclusiv TVA), in care cea mai mare parte din valoarea cumulata a contractelor sa o formeze serviciile de productie si creatie materiale informative si promotionale.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
Ordinul nr.51/2009 privind accelerarea procedurilor emis de presedintele ANRMAP.
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 7
Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani.punct conf fisa de date; pctj max 40 puncte.Experienta similara. punct conf fisa de date; pctj max 60 puncte
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.01.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.01.2011 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.01.2011 14:00
Locul: MMFPS - Str. Dem. I. Dobrescu, nr. 2, sector1, etj 4, cam 409
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul ?Economia sociala ? model inovator pentru promovarea incluziuniiactive a persoanelor defavorizate? Numar de referinta POSDRU/ 14 / 6.1 / S / 2
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Documentatia se poate descarca si de pe site-ul institutiei www.mmuncii.ro la pagina achizitii publice.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 310 46 41, Email:  [email protected], Fax:  021 310 46 42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  SplaiulIndependenteinr. 5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. (+4) 021 319.51.81, Email:  [email protected], Fax:  (+4) 021 332.11.88, Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor legale.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale
Adresa postala:  Str. Dem. I. Dobrescu, nr. 2, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010026, Romania, Tel. 021.315.85.56, Email:  [email protected], Adresa internet (URL):  www.mmuncii.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.12.2010 18:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer